نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ارزش گارانتی تمدیدی تلویزیون

آیا گارانتی تمدید شده تلویزیون ارزش دارد؟

پاسخ کوتاه بله است، خرید ضمانت نامه تلویزیونی ارزش آن را دارد. ضمانت نامه تلویزیونی نه تنها به شما آرامش کامل می بخشد، بلکه هنگام خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن نیز در هزینه های زیادی صرفه جویی می کند. تحت ضمانتنامه تمدید شده تلویزیون Upsie، هیچ هزینه خدمات و کسری وجود ندارد. به عبارت دیگر، پس از خرید گارانتی تلویزیون، هرگز مجبور به پرداخت یک سکه نمی شوید. به نظر می رسد معامله خوبی است، درست است؟

گارانتی تمدید شده تلویزیون ایکس ویژن شامل چه مواردی می شود؟

ضمانت نامه تمدید شده تلویزیون ایکس ویژن همه مواردی را که گارانتی سازنده اصلی پوشش می دهد پوشش می دهد. این اطلاعات را می توانید در جزوه ای در جعبه تلویزیون خود بیابید. برای شما که قبلاً جعبه را دور انداخته اید، این چندان مفید نیست، اینطور است؟ در حالی که ما نمی توانیم آنچه تولید کننده تلویزیون ایکس ویژن شما پوشش می دهد را تضمین کنیم، آنها معمولاً موارد مشابهی را پوشش می دهند. پوشش شامل سوختگی، خرابی مکانیکی، قطع برق، خرابی صفحه نمایش، خرابی بلندگو/صدا، خرابی دکمه و خرابی وای فای است.

ضمانت های سازنده تلویزیون خسارت تصادفی را پوشش نمی دهد. صدمات تصادفی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: محافظت در برابر حوادث. این بدان معناست که اگر کنترل بازی شما از دست شما خارج شود و صفحه تلویزیون را بشکند، یا بچه شما از خانه عبور کند و آن را از روی زمین بکشد، شما شانس ندارید.

آیا باید ضمانت نامه تمدید شده برای تلویزیون ایکس ویژن خریداری کنید؟

آره! با ضمانت Upsie، یکی از نمایندگان تعمیرگاه مورد تأیید را تعیین می کند و تکنسینی را تعیین می کند تا به خانه شما بیاید. این امر بدون هیچ زحمتی برنامه ریزی را از دست شما خارج می کند. گارانتی Upsie همچنین پس از اتمام گارانتی اصلی سازنده شما، به خوبی شما را تحت پوشش قرار می دهد، که می تواند 350 دلار برای تعمیر تلویزیون صفحه تخت در هزینه شما صرفه جویی کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  مشخصات پردازشگر و ویژگی های ان

اگر هنوز در حصار هستید، هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم استفاده از تلویزیون ایکس ویژن با ضمانت نامه طولانی مدت، چندین نکته را باید در نظر بگیرید. برای مثال، اگر تلویزیون شما خراب شد، آیا می توانید هزینه تعمیر آن یا خرید یک تلویزیون کاملا جدید را از جیب خود بپردازید؟ دوم، آیا می خواهید هنگام خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن، در هزینه خود صرفه جویی کنید؟ درست است که ممکن است تلویزیون ایکس ویژن شما هرگز خراب نشود یا خراب نشود. با این حال، این خطر بزرگی است که باید انجام شود. سوم، آیا می خواهید روند تعمیر تلویزیون چقدر آسان باشد؟ این که آیا تصمیم به خرید ضمانت نامه طولانی مدت تلویزیون می گیرید یا خیر، مطمئن شوید که از حرفه ای ها و منفی های خود استفاده می کنید تا آگاهانه ترین تصمیم ممکن را بگیرید.

 سازندهمدت گارانتی
عمر تلویزیون ایکس ویژن را افزایش دهیدهزینه اضافی برای گارانتی گران قیمت
صرفه جویی در پولباید رسید تلویزیونی را ذخیره کنید
ادعاهای بدون دردسرفرایند مطالبات طولانی مدت
آرامش خاطر

آیا می توانید پس از خرید ضمانت نامه تمدید خریداری کنید؟

آره! Upsie به شما امکان می دهد تا 11 ماه پس از تاریخ خرید تلویزیون ایکس ویژن، گارانتی تمدید شده تلویزیون خود را خریداری کنید. توصیه می کنیم گارانتی خود را زودتر به چند دلیل دریافت کنید. برای اولین بار، دریافت زودهنگام آن باعث می شود که بعداً خرید آن را فراموش نکنید. شما همچنان پس از خرید، رسید خود را به راحتی در دست دارید، پس چرا قبل از اشتباه گرفتن رسید، گارانتی را کامل نکنید؟ همچنین، دریافت فوری گارانتی تضمین می کند که قبل از خرابی یا خرابی، از آن محافظت می شود. اگر فقط هشت ماه گذشته است و تلویزیون ایکس ویژن شما خراب شده است، نمی توانید ضمانت نامه را برای تعمیر آن خریداری کنید. وقتی گارانتی خریداری می شود، تلویزیون باید سالم باشد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیرات کنسول ایکس‌باکس ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =