نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین زمان تعویض باتری تبلت

بهترین زمان تعویض باتری تبلت / باتری ها برای همیشه دوام نمی آورند همانطور که باتری خود را شارژ و دشارژ می کنید، کاهش می یابد و با گذشت زمان، با شارژ کامل باتری کمتری مصرف می کنید. در نهایت، باتری – یا تبلت ایکس ویژن – نیاز به تعویض دارد.

بهترین زمان تعویض باتری تبلت

ظرفیت باتری با گذشت زمان کاهش می یابد

باتری فقط یک روز خوب به روز دیگر بد نمی شود. در عوض، باتری ها به آرامی در طول زمان تحلیل می روند. این کاهش ظرفیت یک فرآیند تدریجی است – که در بسیاری از چرخه‌های شارژ اتفاق می‌افتد – و لزوماً تا زمانی که متوجه نشوید چند ساعت دیگر از باتری شارژ می‌شد، متوجه نخواهید شد.

شما می توانید با مراقبت صحیح از باتری خود به افزایش عمر باتری و حفظ ظرفیت آن کمک کنید. اما شما نمی توانید برای همیشه از تخریب باتری جلوگیری کنید. اگر اغلب تبلت ایکس ویژن ها را تعویض می کنید – مثلاً هر چند سال یک بار یک تلفن جدید – ممکن است هرگز متوجه نشوید. یا، ممکن است متوجه شوید، اما مشکل آنقدر بد نمی شود که قبل از اینکه زمان تعویض مجدد تبلت ایکس ویژنتان فرا برسد، کاری انجام دهید. اما برای تبلت ایکس ویژن‌هایی مانند لپ‌تاپ، که احتمالاً آنها را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید، ممکن است مجبور شوید باتری خود را در برخی مواقع تعویض کنید.

برخی از تبلت ایکس ویژن ها حتی زمانی که زمان تعویض باتری شما فرا می رسد به شما هشدار می دهند. برای سایر تبلت ایکس ویژن‌ها، اغلب می‌توانید برنامه‌های شخص ثالثی را پیدا کنید که به شما امکان می‌دهند سلامت باتری خود را بررسی کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  مشکلات تلویزیون های صفحه تخت ایکس ویژن

نحوه مشاهده سلامت باتری تبلت ایکس ویژن

متأسفانه، بسیاری از تبلت ایکس ویژن‌ها هشدارهای سلامت باتری را زودتر از موعد نشان نمی‌دهند. یا خودتان متوجه مشکل می شوید یا باتری به سادگی از کار می افتد. حتی تبلت ایکس ویژن هایی که شامل نوعی هشدار هستند، اغلب به شما اطلاع قبلی نمی دهند. هر چند وقت یکبار خودتان سلامت باتری را چک کنید.

در اینجا نحوه یافتن اطلاعات سلامت باتری در برخی از سیستم عامل ها و تبلت ایکس ویژن های رایج آمده است:

  • لپ‌تاپ‌های ویندوز: ما BatteryInfoView NirSoft را برای یافتن سلامت باتری لپ‌تاپ ویندوز توصیه می‌کنیم، اما ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید به جای آن استفاده کنید.
  • مک بوک: کلید Option را نگه دارید و روی نماد باتری در نوار منو کلیک کنید. یک خط “شرط:” را در اینجا خواهید دید.
  • آیفون و آیپد: در واقع می‌توانید از پشتیبانی اپل بخواهید که سلامت باتری آیفون یا آی‌پد شما را به شما بگوید، اما اگر می‌خواهید خودتان آن را ببینید، یکی از برنامه‌های این راهنما باید به شما کمک کند.
  • گوشی های اندرویدی: متأسفانه اکثر کاربران اندرویدی از اقبال برخوردار نیستند. اگر شماره‌گیر را باز کنید و *#*#4636#*#* را تایپ کنید، برخی از تلفن‌های قدیمی‌تر اطلاعات سلامت باتری را نشان می‌دهند، اما به نظر می‌رسد این مورد در تلفن‌های مدرن کار نمی‌کند.

برای سایر تبلت ایکس ویژن‌ها، نوع تبلت ایکس ویژن و «سلامت باتری» را جستجو کنید تا دستورالعمل‌ها را دریافت کنید.

وقتی زمان تعویض باتری است

هر آنچه تبلت ایکس ویژن شما در مورد سلامت باتری خود می گوید، بقیه به شما بستگی دارد. اگر باتری شما گزارش می دهد که 40 درصد ظرفیت اولیه خود را دارد، اما هنوز از میزان عمر باتری خود راضی هستید، نیازی به پرداخت هزینه زیادی برای جایگزینی آن نیست تا زمانی که به حدی کاهش یابد که آزاردهنده شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نحوه راه اندازی مجدد تبلت ایکس ویژن اندروید

از سوی دیگر، اگر عمر باتری تبلت ایکس ویژن را به شدت کاهش داده اید و نیاز دارید بین شارژ بیشتر فاصله داشته باشید، احتمالاً زمان تعویض باتری فرا رسیده است. قبل از اینکه تصمیم بگیرید که سخت افزار باتری مقصر است، حتما نکاتی را برای افزایش عمر باتری تبلت ایکس ویژن دنبال کنید. این فقط می تواند برنامه های پس زمینه ای باشد که باتری تبلت ایکس ویژن شما را سریعتر تخلیه می کند.

چرا برنامه در تبلت ایکس ویژن متوقف می شوند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =