نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل تیرگی صفحه نمایش لپ تاپ

دلایل تیرگی صفحه نمایش لپ تاپ/ لپ تاپ ها به گونه ای طراحی شده اند که قابل حمل باشند، به این معنی که دارای اجزا و برنامه نویسی متفاوتی نسبت به رایانه های رومیزی استاندارد هستند. این قابلیت حمل آنها را به ابزارهای تجاری عالی تبدیل می کند، اما عیب یابی نمایشگرهای لپ تاپ ایکس ویژن نسبت به مانیتور دسکتاپ ایکس ویژن دشوارتر است، زیرا وجود باتری و حالت های صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز به این معنی است که دلایل احتمالی بیشتری برای کم نور شدن صفحه نمایش وجود دارد.

دلایل تیرگی صفحه نمایش لپ تاپ

تنظیمات روشنایی را تنظیم کنید

اکثر لپ‌تاپ ایکس ویژن‌ها دارای کنترل‌های روشنایی روی صفحه‌کلید هستند و ممکن است ضربه زدن به یکی از این کلیدها باعث تیره شدن صفحه‌نمایش شود. روی صفحه کلید خود به دنبال نماد خورشید باشید. اگر نماد آبی یا خاکستری است، باید از کلید “Function” برای دسترسی به آن استفاده کنید. برای تنظیم روشنایی روی کلید ضربه بزنید. اگر صفحه نمایش بیشتر کم شد، روی کلید کنار آن ضربه بزنید تا روشنایی بیشتر شود.

حالت ذخیره انرژی

لپ‌تاپ ایکس ویژن شما دارای پروفایل‌های مختلف برق است تا پس از جدا کردن رایانه از برق متناوب، عمر باتری را طولانی‌تر کند. یک طرح اولیه صرفه جویی در مصرف برق، به طور پیش فرض، بلافاصله صفحه لپ تاپ ایکس ویژن را کم نور می کند تا زمانی که رایانه شما با باتری کار می کند، در مصرف برق صرفه جویی کند. کم نور شدن صفحه نمایش شما می تواند به همین سادگی باشد — سیم برقی که لپ تاپ ایکس ویژن را به دیوار وصل می کند به درستی متصل نیست و رایانه با باتری کار می کند. گاهی اوقات، یک رایانه ممکن است در حالت صرفه جویی در انرژی خود گیر کند، که به این معنی است که پس از بیدار کردن رایانه، صفحه نمایش شما تاریک می ماند. برای بازنشانی حالت صرفه جویی در مصرف برق، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر پورت شارژر خراب روی تبلت

تغییر حالت های ذخیره انرژی

نیازی نیست حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را برای کم نور کردن صفحه هنگام کار با باتری پیکربندی کنید. در گوشه سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید و “Power” را تایپ کنید، سپس روی “Settings” و “Power and Battery” کلیک کنید تا پروفایل های صرفه جویی در مصرف انرژی باز شود. بیشتر نمایه‌های حالت باتری «صرفه‌جویی در مصرف انرژی» نامیده می‌شوند – روی این نمایه کلیک کنید تا تنظیمات آن را ویرایش کنید و سپس روی «تغییر تنظیمات طرح» کلیک کنید. مقدار “Dim the display” را به “Never” تغییر دهید، سپس روی “Okay” کلیک کنید.

مسائل سخت افزاری

گاهی اوقات، سخت افزار صفحه نمایش لپ تاپ ایکس ویژن ممکن است از کار بیفتد. اگر با گذشت زمان، صفحه نمایش شما به طور فزاینده ای کم نور می شود، نمایشگر کریستال مایع ممکن است به نور پس زمینه جدید نیاز داشته باشد یا نیاز به تعویض کامل داشته باشد. می‌توانید با اتصال یک مانیتور خارجی به رایانه‌تان و اینکه ببینید آیا نمایشگر روی مانیتور نیز کم‌نور است، بررسی کنید. اگر چنین است، تنظیمات نرم افزاری صفحه نمایش شما را کم نور می کند. اگر مانیتور خارجی روشن و شفاف باشد، احتمالاً صفحه نمایش لپ تاپ ایکس ویژن آسیب دیده است. در موارد مشکلات سخت افزاری، بهتر است گارانتی رایانه خود را بررسی کنید و آن را برای سرویس به فروشگاهی که از آن خریداری کرده اید، برگردانید.

داغ شدن آداپتور لپ تاپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 3 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »