نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشهای رایج تعمیر تلویزیون

روشهای رایج تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

بسیاری از ما از تماشای تلویزیون های ایکس ویژن هوشمند خود لذت می بریم و بسیاری از ما از فروش جمعه سیاه برای خرید یک تلویزیون هوشمند جدید استفاده خواهیم کرد. هر سال، ویژگی های تلویزیون های هوشمند به بهبود تجربه کاربران ما ادامه می دهد. درست مانند هر دستگاه تکنولوژیکی دیگر، تلویزیون های هوشمند نیز ممکن است دچار مشکلاتی شوند که نیاز به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن دارند. بسته به مشکلی که تلویزیون ایکس ویژن شما تجربه می کند، ممکن است خودتان بتوانید تلویزیون خود را تعمیر کنید.

در موارد دیگر، شما باید تلویزیون ایکس ویژن خود را به تعمیرگاه مجرب تلویزیون ببرید. کارشناسان تعمیر تلویزیون ما هزاران تلویزیون را تعمیر کرده اند، و ما آماده هستیم که در مورد تعمیر تلویزیون خود یک قیمت مناسب ارائه دهیم. همین امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم تلویزیون شما را سریع و مقرون به صرفه تعمیر کنیم. ما همچنین نکاتی را برای تعمیرات ساده تلویزیون ایکس ویژن آورده ایم که می توانید خودتان در زیر انجام دهید. به خاطر داشته باشید که همیشه توصیه می شود قبل از انجام تعمیرات خود با یک متخصص مشورت کنید.

تصویر تلویزیون شما پیکسلی یا فازی است

اگر می بینید تصویر تلویزیون ایکس ویژن شما قطع شده یا از هم جدا شده است، ممکن است سیگنال ضعیفی را تجربه کنید. علاوه بر این، اگر تصویر تلویزیون شما پیکسلی است، که به نظر می رسد تصویر به مربع های کوچک تقسیم شده است، احتمالاً یک سیگنال ضعیف مقصر است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که تمام اتصالات بین تلویزیون و جعبه کابل و پریز برق خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که همه اتصالات به تلویزیون شما و از آن محکم و ایمن است. اگر هنوز خطوطی روی صفحه تلویزیون خود مشاهده می کنید، ممکن است لازم باشد با ارائه دهنده ماهواره یا کابل خود تماس بگیرید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  چگونه CPU را خنک کنیم؟

تلویزیون LED، OLED، QLED یا Plasma شما دارای ترک یا خطوطی است

اگر خطوطی را در تلویزیون خود تجربه می کنید، ابتدا منوی تلویزیون ایکس ویژن خود را باز کنید. پس از نمایش منوی خود، اگر هنوز خطوطی را در صفحه تصویر مشاهده می کنید یا صفحه نمایش شما ترک خورده است، باید صفحه تلویزیون خود را تعویض کنید. متأسفانه، این تعمیر مقرون به صرفه نیست. بررسی کنید و ببینید آیا هنوز ضمانت نامه تمدید شده دارید و آیا در صورت وجود خطوط در صفحه، آن گارانتی جایگزین تلویزیون شما می شود یا خیر. وقتی صفحه تلویزیون دچار شکستگی فیزیکی می شود، اکثر ضمانت نامه ها جایگزینی تلویزیون شما را پوشش نمی دهند.

در این حالت، باید تلویزیون خود را تعویض کنید. اگر مطمئن نیستید که صفحه نمایش شما ترک خورده است یا نیاز به تعویض تلویزیون دارید، عاقلانه است که با یک متخصص تعمیر تلویزیون صحبت کنید. اگر امکان تعمیر تلویزیون شما وجود دارد، ممکن است یک متخصص تعمیر تلویزیون بتواند این کار را با قیمتی کمتر از خرید تلویزیون ایکس ویژن پلاسما جدید انجام دهد که بسته به مارک آن به راحتی می تواند بیش از 8 تا 10 میلیون هزینه داشته باشد.

تلویزیون شما روشن می شود، اما شما تصویری نمی بینید

یکی از رایج ترین مسائل تلویزیونی زمانی اتفاق می افتد که صاحب تلویزیون، تلویزیون را روشن می کند، اما هیچ تصویری روی صفحه نمایش داده نمی شود. چندین مشکل مختلف می تواند باعث این امر شود. اول، شما می توانید تلویزیون ایکس ویژن خود را در ورودی اشتباه داشته باشید. ریموت تلویزیون ایکس ویژن خود را بگیرید و دکمه ای را که می گوید “منبع”، (ورودی) یا (تلویزیون/ویدئو) فشار دهید. تا زمانی که تمام ورودی ها را امتحان نکرده اید، دکمه را فشار دهید. اگر تلویزیون شما ورودی اشتباه داشته باشد و دکمه ورودی را چندین بار فشار دهید، تصویر روی صفحه نمایش شما در نهایت باید بازگردد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  ابزار های دستی برای کامپیوتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 1 =