نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم گرفتن سینگال تلویزیون

فهرست مطالب

چرا تلویزیون من هیچ سیگنالی نمی گیرد؟

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که تلویزیون شما خارج از سیگنال باشد اما شما در محدوده ی سیگنال قرار دارید. تصویر و صدا را دریافت نمی کنید. برای رفع این مشکل با ما همراه باشید. اگر HDTV یا تلویزیون استاندارد شما پیغام خطای “بدون سیگنال” را نشان می دهد، ممکن است به دلیل یکی از مشکلات زیر باشد.

تعداد تلویزیون ها در محل:

تعیین کنید که چه تعداد تلویزیون تحت تأثیر قرار گرفته است.

  • اگر یک تلویزیون در محل است، مرحله دو را ادامه دهید.
  • اگر چند تلویزیون یا همه تلویزیون تحت تأثیر قرار گرفته اند، مرحله 5 را ادامه دهید.

اطمینان از اصتال تلویزیون به ورودی:

  1. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون HDT شما با منبع تلویزیون Bell MTS Fibe در همان منبع / ورودی باشد.
  2. دکمه تلویزیون را روی کنترل از راه دور Bell MTS Fibe TV فشار دهید.
  3. دکمه TV / Video را فشار دهید.
  4. 10 ثانیه صبر کنید.
  5. مراحل b و c را به طور مداوم تکرار کنید تا از طریق تمام منبع / ورودی های موجود در تلویزیون چرخه بزنید تا منبع / ورودی صحیح انتخاب شود. (یعنی HDMI 1، HDMI 2، جز 1 1، جز 2 2 و غیره) در تلویزیون های استاندارد (غیر HDTV)، ممکن است فقط 2 گزینه داشته باشید، تلویزیون یا فیلم.

اگر منبع درست باشد:

  • کابل HDMI را از جعبه تنظیمات تلویزیون Bell MTS Fibe جدا کنید.
  • 30 ثانیه صبر کنید.
  • کابل HDMI را دوباره به برق وصل کنید.
  • صبر کنید تا سیگنال شروع به کار کند.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام کابلهای اتصال روی جعبه تنظیم و تلویزیون شما ایمن هستند.

در صورت ادامه مشکل:

  • کابل برق را از پشت جعبه تنظیم Bell MTS جدا کنید.
  • 60 ثانیه صبر کنید.
  • جعبه تنظیمات MTS را دوباره به برق متصل کنید.
  • صبر کنید تا سیگنال شروع به کار کند.
  • اگر هنوز مشکلی را تجربه می کنید:
  • اطمینان حاصل کنید که همه کابلهای اترنت و / یا Coax به طور ایمن در جای خود قرار گرفته اند.
  • برق را از جعبه Bell MTS با برچسب 2Wire یا Pace و همچنین جعبه تنظیمات آسیب دیده جدا کنید.
  • 60 ثانیه صبر کنید.
  • دوباره برق را به جعبه Bell MTS با برچسب 2Wire یا Pace وصل کنید.
  • منتظر بمانید تا نور باند پهن به یک رنگ سبز ثابت تبدیل شود.
  • دوباره برق را به جعبه تنظیمات متصل وارد کنید.
  • صبر کنید تا سیگنال شروع به کار کند.
این مطلب توصیه شده برای شما :  چگونه CPUرا تعویض کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =

گاز یخچال ایکس ویژن
دسته‌بندی نشده
گاز یخچال ایکس ویژن

چگونه بفهمیم گاز یخچال تمام شده است؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که با باز کردن درب یخچال متوجه خنک نبودن داخل یخچال

ادامه مطلب »