نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ریست فکتوری ایکس باکس وان

ریست فکتوری ایکس باکس وان/ اگر به دنبال فروش Xbox One® خود هستید یا با آن مشکل جدی دارید، تنظیم مجدد کنسول خود به تنظیمات کارخانه ممکن است بهترین (و تنها) گزینه شما باشد. اما بیش از یک راه برای انجام این کار وجود دارد، و شما نمی خواهید خطر از دست دادن داده های مهم را داشته باشید. در اینجا راهنمای آنها در مورد نحوه بازنشانی کارخانه ای ایکس باکس وان و همچنین راه های دیگری برای راه اندازی مجدد آن است.

ریست فکتوری ایکس باکس وان به چه معناست؟

بازنشانی به تنظیمات کارخانه کنسول شما را به تنظیمات اولیه باز می‌گرداند. ممکن است از خود بپرسید: “اگر Xbox One خود را ریست کنم، آیا همه چیز را از دست خواهم داد؟” خوب، Microsoft® دو راه برای بازنشانی کارخانه ای دستگاه شما ارائه می دهد، بنابراین پاسخ بستگی به انتخاب شما دارد.

تنظیم مجدد کارخانه ای جزئی

بازنشانی کارخانه‌ای جزئی تنظیمات شما را به تنظیمات پیش‌فرض برمی‌گرداند، سیستم‌عامل را بازنشانی می‌کند و فایل‌هایی را که ممکن است باعث ایجاد مشکل شوند حذف می‌کند. مایکروسافت توصیه می کند ابتدا این گزینه را امتحان کنید زیرا روی بازی ها و داده های ذخیره شده در کنسول شما تأثیری نخواهد داشت.

 بازنشانی کامل کارخانه

بازنشانی کامل کارخانه همه حساب‌های شما، بازی‌های ذخیره‌شده، داده‌های بازی محلی و تغییرات تنظیمات را از جمله موارد دیگر حذف می‌کند. اگر سیستم خود را می فروشید یا می دهید، در درجه اول باید از این گزینه استفاده کنید.

اگر با مشکلی در سیستم خود مواجه هستید، چند گزینه وجود دارد که می توانید قبل از بازنشانی به تنظیمات کارخانه امتحان کنید: تنظیم مجدد نرم یا تنظیم مجدد سخت. هر دو ساده هستند و هیچ اطلاعات ذخیره شده در کنسول شما را به خطر نمی اندازند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نحوه عیب یابی تلویزیون ال سی دی

چگونه ایکس باکس وان خود را تنظیم مجدد کنید

  • دکمه Xbox (پاور) کنسول خود را فشار دهید تا آن را خاموش کنید.
  • چند ثانیه صبر کنید.
  • دکمه Xbox را روی کنسول خود فشار دهید تا دوباره روشن شود.

چگونه Xbox One خود را هارد ریست کنیم

  • دکمه Xbox (پاور) کنسول خود را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا خاموش شود.
  • سیستم را از برق بکشید و حداقل 10 ثانیه صبر کنید.
  • دوباره آن را وصل کنید و دکمه Xbox را روی کنسول خود فشار دهید تا روشن شود.

اگر هیچ یک از این روش‌های بازنشانی Xbox یا مراحل عیب‌یابی به حل مشکلات کنسول شما کمک نکرد، بازنشانی به تنظیمات کارخانه گام بعدی شما خواهد بود.

چگونه کنسول Xbox One خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنیم

می توانید ایکس باکس وان خود را به دو روش به حالت کارخانه بازنشانی کنید. ساده ترین آنها از روی کنسول است. اما اگر Xbox شما تصویری نمایش نمی‌دهد یا نمی‌توانید به منوی تنظیمات بروید، می‌توانید با استفاده از درایو فلش USB، بازنشانی کارخانه‌ای را نیز انجام دهید. این روش به یک رایانه شخصی با Windows® و یک فلش درایو خالی فرمت شده به عنوان New Technology File System یا NTFS با حداقل 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد.

قبل از تلاش برای تکمیل هر گونه بازنشانی، به شبکه Xbox متصل شوید. به این ترتیب می توانید از اطلاعات خود در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کنید. به عنوان یادآوری، بازنشانی کارخانه ای در ایکس باکس وان شما، همه حساب‌ها، بازی‌های ذخیره‌شده، داده‌های بازی محلی و تغییرات تنظیمات و موارد دیگر را حذف می‌کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  5 راهکار رفع مشکلات تلویزیون ایکس ویژن

XBOX ONE خود را از روی کنسول بازنشانی کنید

  • سیستم را روشن کنید و دکمه Xbox را روی کنترلر فشار دهید.
  • Profile & system > Settings > System > Console info را انتخاب کنید.
  • Reset Console را انتخاب کنید.
  • گزینه تنظیم مجدد مورد نظر خود را انتخاب کنید: الف) تنظیم مجدد و حذف همه چیز. این یک بازنشانی کامل است و همه داده‌ها را از Xbox شما حذف می‌کند یا ب) بازی‌ها و برنامه‌های من را بازنشانی و نگه می‌دارد. این یک بازنشانی جزئی است که بازی ها یا داده های بازی شما را حذف نمی کند.

مشکلات به روز رسانی ایکس باکس وان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =