نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه هارد ریست تبلت ایکس ویژن

آنچه درباره هارد ریست تبلت ایکس ویژن نمی دانید

هارد ریست تبلت ایکس ویژن/ مانند همه دستگاه‌های محاسباتی، تلفن‌ها و تبلت ایکس ویژن‌های اندرویدی زمانی که برای مدت طولانی روشن می‌مانند می‌توانند کند شوند. علت این امر واضح است. برنامه های بیشتر و بیشتری در پس زمینه اجرا می شوند. در نهایت، آن برنامه های استفاده نشده فضای حافظه را اشغال کرده و سایر منابع سیستم را هدر می دهند. این مقدار منابع موجود برای برنامه‌هایی را که واقعاً استفاده می‌کنید محدود می‌کند.

در بیشتر موارد، راه حل ساده راه اندازی مجدد دستگاه است. هنگامی که سیستم شما خاموش می شود و دوباره روشن می شود، حافظه پاک می شود و شما با یک صفحه جدید راه اندازی مجدد می کنید. اما گاهی اوقات یک راه اندازی مجدد ساده کافی نیست. ممکن است سیستم شما به طور کلی از راه اندازی مجدد خودداری کند، در این صورت باید یک راه اندازی مجدد سخت انجام دهید.

اگر کار نکرد، حتی ممکن است نیاز به تنظیم مجدد کارخانه داشته باشید. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای راه اندازی مجدد تبلت ایکس ویژن شما آورده شده است. ما با ساده‌ترین گزینه‌ها شروع می‌کنیم و رادیکال‌ترین مراحل را طی می‌کنیم.

هارد ریست تبلت ایکس ویژن

مرحله 1: راه اندازی مجدد سیستم را انجام دهید

اگر برنامه‌های شما کند هستند یا به‌طور تصادفی خراب می‌شوند، ممکن است لازم باشد اندروید خود را راه‌اندازی مجدد کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که دکمه پاور را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید. این معمولاً در نزدیکی سمت راست بالای دستگاه یافت می شود، اما ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، در یک تلفن بیومتریک، دکمه در پشت خواهد بود. در یک نقطه خاص، منویی با گزینه هایی برای خاموش کردن یا راه اندازی مجدد مشاهده خواهید کرد. راه اندازی مجدد به طور خودکار تبلت ایکس ویژن شما را خاموش می کند و دوباره روشن می شود. دکمه روشن/خاموش آن را خاموش می‌کند، اما برای پشتیبان‌گیری باید دوباره آن را فشار دهید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل دقیق نبودن تخمین باتری تبلت ایکس ویژن

مرحله 2: راه اندازی مجدد سخت را انجام دهید

گاهی اوقات، منوی خاموش کردن دستگاه ممکن است ظاهر نشود. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که گوشی شما کاملاً یخ زده است و هیچ برنامه جدیدی را باز نمی‌کند. در این مورد، باید یک راه اندازی مجدد سخت انجام دهید. توجه داشته باشید که این همان بازنشانی کارخانه ای نیست، که در یک دقیقه در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اجرای آن نیز بسیار ساده تر است، اگرچه در همه دستگاه های اندرویدی به یک شکل کار نمی کند.

در برخی، می توانید با نگه داشتن دکمه پاور، راه اندازی مجدد سخت را انجام دهید. این می تواند تا 20 ثانیه طول بکشد، بنابراین باید صبور باشید و منتظر اتفاقات باشید. اگر بعد از 30 ثانیه پاسخی دریافت نشد، هر دو دکمه روشن/خاموش و افزایش صدا را نگه دارید. این باید باعث شود که دستگاه بعد از حدود 20 ثانیه خاموش شود. در آن مرحله، می توانید اندروید خود را به طور معمول ریستارت کنید.

مرحله 3: باتری را خارج کنید

اگر تلفن شما به سختی راه اندازی مجدد نمی شود، احتمالاً به این دلیل است که سیستم عامل کاملاً قفل شده است. در این صورت، گام بعدی حذف برق و وادار کردن آن به خاموش شدن است. اگر بتوانید به آن کمک کنید، نمی‌خواهید این کار را انجام دهید، زیرا انجام مکرر آن به مدار داخلی فشار وارد می‌کند. گفته می شود، زمانی که هیچ چیز دیگری کار نمی کند، یک بازگشت خوب است.

برداشتن باتری ممکن است در برخی از دستگاه ها آسان تر از دستگاه های دیگر باشد. اکثر تلفن ها به شما این امکان را می دهند که به سادگی باتری را خارج کنید. با این حال، ممکن است یک قفل یا یک کلید آزاد وجود داشته باشد که ابتدا باید آن را اجرا کنید. باتری را خارج کنید، آن را دوباره در آن قرار دهید و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. اگر تبلت ایکس ویژن دارید، احتمالا باتری شما قابل جدا شدن نیست. در این صورت، تنها راه شما این است که صبر کنید تا باتری خود به خود خالی شود. در آن مرحله، باید بتوانید آن را شارژ کنید و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  خطاها و مشکلات رایج پورت HDMI در PS4

مرحله 4: تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید

در بیشتر موارد، مراحل بالا باید مشکل شما را حل کند. اما شرایطی وجود دارد که ممکن است برنامه‌های شما همچنان نادرست عمل کنند. این معمولاً به این معنی است که هنگام به روز رسانی سیستم مشکلی رخ داده است. همچنین می تواند به دلیل خراب کردن فایل های سیستم توسط برنامه های سایه دار ایجاد شود. در این مورد، باید بازنشانی کارخانه را انجام دهید.

تنظیم مجدد کارخانه دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. این گوشی شما را به حالتی که برای اولین بار آن را خریداری کردید، برمی‌گرداند. این بدان معناست که شما فقط برنامه‌های پیش‌فرض را خواهید داشت و هر داده محلی را که ذخیره کرده‌اید از دست خواهید داد. به خاطر داشته باشید که برای اکثر کاربران اندروید این حجم زیادی از داده نیست. مخاطبین، ایمیل‌ها و تنظیمات شما باید در فضای ابری امن باشند. گفته می‌شود، ممکن است برخی از عکس‌های ذخیره‌شده محلی و همچنین برخی از داده‌های برنامه را از دست بدهید.

برای انجام یک تنظیم مجدد، ابتدا باید باتری خود را حداقل تا 75 درصد شارژ کنید. در زیر آن، قدرت کافی برای انجام فرآیند را نخواهد داشت. در صورت امکان، فقط گوشی خود را در حین کار روی شارژر بگذارید. به این ترتیب، دیگر نگران کاهش بیش از حد سطح باتری نخواهید بود.

اگر بتوانید دستگاه خود را روشن کنید، فرآیند بازنشانی نسبتاً ساده است. منوی تنظیمات خود را باز می‌کنید، روی «Backup & reset» کلیک می‌کنید، سپس «بازنشانی به داده‌های کارخانه» را انتخاب می‌کنید. این فرآیند بازنشانی کارخانه را آغاز می کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آموزش حذف خراش از تلویزیون صفحه تخت

اگر نمی توانید گوشی یا تبلت ایکس ویژن خود را به طور کامل بوت کنید زیرا در فرآیند بوت آپ گیر می کند، همه چیز از بین نمی رود. ممکن است همچنان بتوانید به حالت بازیابی دستگاه خود دسترسی داشته باشید. تلفن خود را روشن کنید، اما به جای دکمه پاور، دکمه افزایش صدا را نیز نگه دارید. این ترکیب دکمه را نگه دارید تا لوگوی اندروید روی صفحه نمایش شما ظاهر شود. در این مرحله یک منو ظاهر می شود. با استفاده از دکمه‌های میزان صدا، به سمت «بازیابی» بروید، سپس دکمه روشن/خاموش را فشار دهید. اگر تنها گزینه در منو “No Command” است، دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید، سپس صدا را فشار دهید. در هر صورت، در منوی تنظیم مجدد قرار می گیرید. در اینجا، از دکمه کاهش صدا برای رفتن به گزینه “Wipe data/factory reset” استفاده کنید. آن را با دکمه پاور انتخاب کنید و از شما خواسته می شود تا تأیید کنید. برای تأیید دوباره از دکمه روشن/خاموش استفاده کنید، بازنشانی شروع خواهد شد.

برخی از دستگاه های اندروید دارای دکمه فیزیکی هوم هستند. در این صورت، باید روش کمی متفاوت را دنبال کنید. وقتی راه‌اندازی می‌کنید، دکمه‌های افزایش صدا، روشن/خاموش و خانه را با هم فشار دهید. تلفن می لرزد. در آن نقطه، دکمه پاور را رها کنید. لرزش دیگری را احساس خواهید کرد و منو ظاهر می شود. از اینجا، همانطور که در بالا توضیح دادیم ادامه دهید.

برخی از دستگاه های اندرویدی دکمه روشن/خاموش اختصاصی ندارند. در این صورت، باید طوری پیش بروید که گویی دکمه پاور دارید، اما به جای آن از دکمه کناری استفاده کنید. طرح‌های عجیب و غریب دیگری نیز وجود دارد که ممکن است مجبور باشید با آنها دست و پنجه نرم کنید. اگر هیچ چیزی که توضیح دادیم در مورد شما صدق نمی کند، سایت پشتیبانی سازنده خود را بررسی کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: دلایل دقیق نبودن تخمین باتری تبلت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =