نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش ریستارت تبلت اندرویدی

مراحل ریستارت تبلت ایکس ویژن

 ریستارت تبلت/ اگر گهگاه دستگاه اندرویدی خود را مجددا راه اندازی کنید، حافظه آن را پاک می کند و سرعت کار را افزایش می دهد. همچنین می تواند یک راه حل سریع برای مشکلات جزئی مانند خراب شدن برنامه ها باشد. در اینجا نحوه راه اندازی مجدد تلفن هوشمند یا تبلت ایکس ویژن اندرویدی برای رفع مشکلات رایج آورده شده است.

 ریستارت تبلت

یک Restart استاندارد را انجام دهید

“راه اندازی مجدد استاندارد” به این معنی است که دستگاه خود را با گزینه های نرم افزار داخلی راه اندازی مجدد کنید. دکمه روشن/خاموش را روی دستگاه خود (معمولاً در سمت راست یا بالا قرار دارد اما می تواند در سمت چپ نیز باشد) را برای چند ثانیه فشار دهید تا منوی پاور روی صفحه اجرا شود. برای این کار لازم نیست قفل دستگاه خود را باز کنید.

گزینه های منوی پاور روی صفحه ممکن است بسته به دستگاه شما و نسخه اندرویدی که اجرا می کند کمی متفاوت باشد. اگر گزینه ای برای انجام این کار وجود دارد، روی «Restart» ضربه بزنید و سپس منتظر بمانید تا دستگاه شما راه اندازی مجدد شود. اگر گزینه ای برای راه اندازی مجدد نمی بینید، به روش بعدی بروید.

 ریستارت تبلت

آن را خاموش و دوباره روشن کنید

همچنین می ‌توانید تلفن هوشمند یا تبلت ایکس ویژن اندرویدی خود را به صورت دستی با پیروی از روش آزمایش شده خاموش کردن دستگاه خود مجدداً راه‌ اندازی کنید و سپس دوباره روشن کنید.

این اثر مانند روش قبلی است و اگر دستگاه شما گزینه راه اندازی مجدد در منوی پاور نداشته باشد، جایگزین خوبی است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع مشکل روشن نشدن کامپیوتر ایکس ویژن

مانند قبل، دکمه پاور گوشی هوشمند یا تبلت ایکس ویژن را برای چند ثانیه نگه دارید تا گزینه های پاور را ببینید. روی «Power Off» (یا معادل آن در دستگاهتان) ضربه بزنید و سپس منتظر بمانید تا تبلت ایکس ویژن شما به طور کامل خاموش شود.

پس از خاموش شدن دستگاه، دکمه پاور را فشار دهید تا دوباره روشن شود.

 ریستارت تبلت

 

راه اندازی سخت تبلت ایکس ویژن

یک راه‌اندازی مجدد سخت (یا راه‌اندازی مجدد سخت) انجام دهید.

اگر دستگاه شما پاسخ نمی دهد یا در تکمیل راه اندازی مجدد معمولی مشکل دارید، می توانید به جای آن یک هارد ریست (یا راه اندازی مجدد سخت) انجام دهید.

نگران نباشید – این همان بازنشانی کارخانه نیست. این گزینه فقط یک روش شدیدتر برای خاموش و روشن کردن دستگاه اندرویدی شماست. مثل نگه داشتن دکمه پاور روی کامپیوترتان است.

برای انجام این کار، دکمه پاور را حداقل 20 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. اگر Android پاسخ نمی دهد، این (معمولا) دستگاه شما را مجبور می کند که به صورت دستی راه اندازی مجدد شود.

باتری را بردارید

تبلت ایکس ویژن‌ شیک این روزها مورد توجه قرار گرفته ‌اند. سازندگان اکنون از باتری های یکپارچه و غیرقابل تعویض برای کاهش اندازه کلی سخت افزار استفاده می کنند.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که دستگاهی با باتری قابل جابجایی دارید و هنوز راه اندازی مجدد نمی شود، می توانید باتری را بردارید. توصیه می کنیم قبل از کشیدن باتری سعی کنید دستگاه خود را خاموش کنید.

برای شروع، قاب پشتی دستگاه را به دقت جدا کنید. هر سازنده روش متفاوتی برای انجام این کار دارد، اما معمولاً قسمت ‌های کوچکی وجود دارد که می‌ توانید ناخن خود یا یک کاردک پلاستیکی نازک زیر آن قرار دهید تا این دو قطعه را از هم جدا کنید. از استفاده از ابزاری که ممکن است باتری را سوراخ کند یا به دستگاه شما آسیب برساند خودداری کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  علت داغ شدن پردازنده کامپیوتر

بعد از اینکه باتری را خارج کردید، آن را دوباره در آن قرار دهید و سپس دکمه پاور را فشار دهید تا دستگاه تان دوباره روشن شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »