نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نصب بازی پلی استیشن 5

نصب بازی پلی استیشن 5/ هنگامی که یک مکان خوب برای نگهداری کنسول عظیم خود پیدا کردید، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اول از همه، احتمالاً تعداد زیادی به روز رسانی برای تغییرات سال گذشته وجود دارد. پس از آن، احتمالاً باید کنترلر خود و هر بازی را که نصب می کنید، به روز کنید. بعد از اینکه همه آن به‌روزرسانی‌ها از راه رسیدند و PS5 جدید شما برای شما آماده شد، در اینجا اموزش نصب بازی پلی استیشن 5 قرار داده شده است.

نصب بازی پلی استیشن 5

تنظیم یک مکان دانلود پیش فرض برای درایو خارجی

اگر یک هارد دیسک خارجی (HDD) یا درایو حالت جامد (SSD) دارید، باید قبل از دانلود هر بازی مطمئن شوید که این درایو با PS5 تنظیم شده است. در حالی که بازی‌های PS5 باید روی SSD سفارشی داخل PS5 دانلود شوند، بازی‌های PS4 را می‌توان در هر جایی دانلود کرد و همچنان اجرا کرد.

البته، اگر می‌خواهید از ویژگی‌های بصری یا عملکرد بازی‌های خاص PS4 بهره ببرید، احتمالاً می‌خواهید آن‌ها را در SSD داخلی PS5 دانلود کنید.

اگر در حال بازی کردن یک بازی قدیمی PS4 هستید که به هیچ وجه بهبود نیافته است، آن را روی درایو اکسترنال خود قرار دهید تا فضای گرانبهایی را در SSD PS5 خود ذخیره کنید. SSD PS5 شما فقط با حدود 667 گیگابایت فضای دانلود قابل استفاده شروع می شود، بنابراین مطمئن شوید که از آن عاقلانه استفاده می کنید.

می‌توانید مکان‌های دانلود پیش‌فرض را در تنظیمات PS5 خود تنظیم کنید تا مطمئن شوید که همه بازی‌های PS4 خود را در مکان مناسب دانلود می‌کنید. برای اینکه درایو حافظه خارجی خود را به محل دانلود پیش‌فرض بازی‌های PS4 تبدیل کنید، این کاری است که باید انجام دهید.

  • به Settings > Storage > Extended Storage بروید
  • سپس، Install PS4 Games to Extended Storage را روشن کنید
این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر صفحه سیاه مرگ ایکس باکس وان

سونی اکنون اسلات داخلی SSD را برای دانلود بازی ها فعال کرده است، بنابراین می توانید در نهایت فضای بیشتری برای همه آن بازی های بزرگ PS5 داشته باشید.

اگر می خواهید، یک SSD مانند این را بردارید، آن را در زیر پانل کناری قرار دهید، اجازه دهید کنسول کار خود را از آنجا انجام دهد، و فضای ذخیره سازی گسترش یافته شما در کمترین زمان آماده خواهد شد!

انتقال داده های ذخیره شده از PS4 یا PS4 Pro

اگر قبل از دریافت PS5 صاحب یک PS4 یا PS4 Pro بودید، باید مطمئن شوید که تمام داده های ذخیره شده خود را منتقل کرده اید. سپس، می‌توانید بازی را از همان جایی که کنسول قدیمی خود را متوقف کرده‌اید، در کنسول جدید خود ادامه دهید.

انجام این کار اصلاً مشکل نیست؛ دانلود کردن همه چیز فقط زمان می برد. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • به Settings > Saved Data و Game/App Settings > Saved Data (PS4) بروید
  • بسته به اینکه چگونه می خواهید داده های ذخیره شده خود را انتقال دهید، می توانید Cloud Storage یا USB Drive را انتخاب کنید.
  • صبر کنید تا همه چیز منتقل شود!

نصب بازی پلی استیشن 5

دریافت دانلود بازی PS5

PS5 در حال حاضر بیش از 18 ماه است که مانند تمام بازی های راه اندازی آن در بازار وجود دارد. در حال حاضر، آن بازی‌های راه‌اندازی احتمالاً در اولین نصب بازی، بسته به‌روزرسانی سنگینی خواهند داشت.

با اشکالات، وصله‌ها، به‌روزرسانی‌های محتوا و موارد دیگر، ممکن است مدتی منتظر بمانید تا بتوانید بازی‌های جدید خود را انجام دهید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  4 مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی

به محض اینکه تمام به‌روزرسانی‌های کنسول و کنترلر شما تمام شد، بازی‌های PS5 خود را دانلود کنید. حتی اگر قصد ندارید فوراً بازی کنید، خوب است که آنها را دانلود کرده و در صورت آماده شدن برای شما آماده کنید. اگرچه بیایید صادق باشیم، احتمالاً می خواهید در اسرع وقت بازی کنید. در حالی که منتظر دانلود بازی های PS5 خود هستید، سایر موارد موجود در این لیست شما را سرگرم می کند.

آشنایی با رابط کاربری و تنظیمات جدید PS5

کاوش رابط کاربری جدید PS5 بسیار راحت تر و سازماندهی شده تر از رابط کاربری PS4 است. مطمئن شوید که برای بررسی رابط کاربری و ویژگی‌های قابل تنظیم در تنظیمات PS5 خود زمان اختصاص داده‌اید.

گزینه های از پیش تعیین شده بازی

گزینه های خاصی از پیش تعیین شده بازی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید، و کنسول هر بازی جدید را با این تنظیمات ترجیحی شروع می کند. در اینجا همه از پیش تنظیماتی که می توانید سفارشی کنید آمده است:

  • دشواری
  • حالت عملکرد یا حالت وضوح
  • نمای اول شخص
  • نمای سوم شخص
  • زیرنویس و صدا

دو برجسته ترین گزینه سفارشی سازی در اینجا، حالت سختی و عملکرد یا حالت وضوح خواهد بود.

وقتی روی Difficulty کلیک می‌کنید، چند گزینه مختلف برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد: پیش‌فرض بازی، آسان‌ترین، آسان‌ترین، عادی، سخت یا سخت‌ترین. البته، همه بازی‌ها دارای پنج تنظیمات سختی متفاوت نیستند، اما هر بازی جدیدی که راه‌اندازی می‌کنید سعی می‌کند تا جایی که می‌تواند با سختی‌ای که انتخاب کرده‌اید مطابقت داشته باشد.

حالت عملکرد یا حالت وضوح تقریباً همان چیزی است که به نظر می رسد. با این تنظیمات می‌توانید اولویت بندی کنید که آیا می‌خواهید بازی‌هایتان بهترین ظاهر شوند یا بهترین عملکرد را داشته باشند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر لباسشویی ایکس ویژن

اساساً معنی آن این است که اگر یک بازی حالتی دارد که در آن فوق‌العاده به نظر می‌رسد اما در 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شود و حالتی که وضوح آن ضعیف‌تر است، اما در 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود، می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک را ترجیح می‌دهید. برای همه بازی هایی که این گزینه را به شما می دهند اعمال می شود.

برای دسترسی به این گزینه های بازی از پیش تعیین شده، در اینجا مراحل لازم وجود دارد:

  • به Settings > Saved Data و Game/App Settings > Game Presets بروید
  • تنظیمات پیش‌فرض را که می‌خواهید کاوش کنید انتخاب کنید و تنظیمات خود را از این منو تغییر دهید.

تنظیم و ایجاد میانبرهای دکمه

شما به راحتی می توانید کاری را که دکمه Create برای شما انجام می دهد در کنترلر DualSense سفارشی کنید. اگر دوست دارید از روی ویدیوها اسکرین شات بگیرید یا برعکس، حتماً این تنظیمات را بررسی کنید و آن را به دلخواه تغییر دهید.

برای رفتن به این تنظیمات به Settings > Captures and Broadcasts > Captures > Shortcuts for Create Button بروید. سه طرح نگاشت دکمه مختلف برای انتخاب وجود دارد – استاندارد، عکس صفحه آسان، یا کلیپ ویدیویی آسان.

تنظیمی برای یک بار فشار دادن دکمه ایجاد، دو بار فشار دادن و فشار دادن و نگه داشتن آن وجود دارد. طرح نگاشت هر دکمه به سادگی تنظیمات متصل به هر یک از این ویژگی ها را تغییر می دهد.

آیا می دانید: 7 اشتباه رایج درباره پلی استیشن 5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 6 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »