نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال لپ تاپ به تلویزیون

آموزش اتصال لپ تاپ به تلویزیون

اتصال لپ تاپ به تلویزیون به شما کمک می کند تمامی فایل های تصویری خود را در تلویزیون مشاهده کنید. در واقع از این طریق، شما می توانید تصاویر نمایشگر لپ تاپ خود را با صفحه ای بزرگ تر در تلویزیون تماشا کنید. با اینکه رویکرد معمول در نحوه متصل کردن لپ تاپ به تلویزیون، استفاده از کابل HDMI یا VGA می باشد اما باید گفت روش های دیگری نیز برای این کار وجود دارند که امروز قصد داریم آنها را به شما آموزش دهیم. اگر از کاربران لپ تاپ هستید بی شک می دانید که در کنار قاب لپ تاپ، سوکتی به عنوان پورت hdmi تعبیه شده است تا در صورت نیاز بتوانید لپ تاپ را به تلویزیون یا مانیتورهای بزرگ متصل کنید.

این ویژگی در اغلب لپ تاپ های امروزی وجود دارد و یکی از ویژگی های مورد توجه کاربران در هنگام خرید لپ تاپ می باشد. با اتصال لپ تاپ به تلویزیون، کاربر از محدوده تصویر بزرگ تری برخوردار می شود و می تواند از تماشای فیلم و تصاویر لذت بیشتری ببرد. برخی از کاربران حتی از این طریق می توانند کارهای گرافیکی و ویرایش عکس و فیلم را با خیالت راحت تری انجام دهند. به هرحال با فراگرفتن روش های مختلف اتصال لپ تاپ به تلویزیون قادر خواهید بود تصاویر را با اندازه بزرگ تری مشاهده کنید. در ادامه این روش ها را توضیح می دهیم.

اتصال لپ تاپ به تلویزیون از طریق کابل HDMI

متدوال ترین روش برای متصل کردن لپ تاپ به تلویزیون، از طریق کابل انجام می شود. بسیاری از لپ تاپ های دارای پورت خروجی HDMI می باشند. برای استفاده از این قابلیت باید تلویزیون مورد نظر نیز از کابل اچ دی ام آی پشتیبانی به عمل آورد. برای اتصال لپ تاپ به تلویزیون از طریق کابل HDMI کافی است یک سر کابل را به لپ تاپ و سر دیگر آن را به ورودی تلویزیون متصل کنید. در این حالت پیغامی در تلویزیون ظاهر می شود مبنی بر اینکه آیا می خواهید از دستگاه جدید در تلویزیون استفاده کنید یا خیر. با تأیید این گزینه، تصاویر لپ تاپ را در تلویزیون می بینید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع مشکل وای فای پلی استیشن 4

اتصال لپ تاپ به تلویزیون از طریق WiDi

برخی از لپ تاپ های جدید از تکنولوژی نمایش بی سیم اینتل یا WiDi داخلی بهره مند هستند. اگر چنین دستگاه هایی را در اختیار دارید می توانید از گیرنده های  WiDiاستفاده کنید. با اتصال این گیرنده به تلویزیون خود می توانید تصاویر لپ تاپ را به صورت بی سیم در تلویزیون مشاهده کنید. از نقاط ضعف این سیستم این است که WiDi هنوز به اندازه کافی سریع نیست؛ بنابراین جهت انجام بازی های اکشن و سریع، کارایی چندانی ندارد.

اتصال لپ تاپ به تلویزیون از طریق HDMI بی سیم

یکی از مزیت هایی که می توان از طریق پورت HDMI لپ تاپ از آن استفاده کرد، اتصال بی سیم می باشد. شما می توانید این قابلیت را با استفاده از یک کیت بی سیم HDMI به دست آورید. نمونه های زیادی از این نوع کیت در بازار هستند و شما می توانید یکی از آنها را خریداری کنید. برای اتصال لپ تاپ به تلویزیون از این طریق، کافی است یک قسمت کیت را به HDMI لپ تاپ خود متصل کنید و یک قسمت دیگر را به HDMI تلویزیون خود بزنید. این دو وسیله به طور بی سیم با هم ارتباط بر قرار کرده و مانند یک سیم در این بین عمل می کنند. البته روش اتصال بی سیم لپ تاپ به تلویزیون خالی از اشکال نیست. در این نوع اتصال باید فرستنده به طور جدا به لپ تاپ متصل باشد. مشکل دیگر این است که کیت هایی با چند پورت، بزرگ هستند و دائما به لپتاپ شما می چسبند و باعث حجیم شدن لپ تاپ می شوند. همچنین در این روش، تصاویر با تأخیر در تلویزیون پخش می شوند و ممکن است صدا و تصویر همخوانی نداشته باشند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر یخچال ایکس ویژن

نمایندگی لپ تاپ

نمایندگی لپ تاپ مفتخر است تا پاسخگوی تمامی سوألات و نیازمندی شما عزیزان باشد. از این نظر می توانید با توجه به درخواست ها و نوع نیاز خود به بخش های مختلف این وب سایت مراجعه کرده و از مقالات و مطالب مفید آن بهره مند شوید. در صورت نیاز به کمک تکنسین های فنی، بخش تعمیرات این مرکز در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی به شما سروران گرامی می باشد. تنها با یک تماس تلفنی می توانید کارشناسان را از مشکل خود مطلع کنید. مشتری مداری و احترام به حقوق مشتری هدف والا و اصلی نمایندگی بوده و در این راستا تلاش دارد تا خدماتی شایسته آنان و در خور نام ارائه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »