نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برق کشیدن یخچال به مدت طولانی

از برق کشیدن یخچال به مدت طولانی

یکی از سوالات متداولی که درباره یخچال پرسیده می شود درباره از برق کشیدن یخچال به مدت طولانی می باشد. شاید برای شما هم سوال باشد! این بار می خواهیم درباره نگهداری یخچال خاموش به مدت طولانی به شما مخاطبین همیشگی کاردون اطلاعاتی کاربردی بدهیم. با دانستن این اطلاعات می توانید به افزایش بازدهی یخچال کمک نمایید همین طور از خرابی یخچال جلوگیری نمایید. زیرا گاهی اوقات ممکن است به دلیل مهاجرت و یا سفرهای طولانی مجبور شوید یخچال خود را به مدت طولانی از برق بکشید لازم است بدانید در این شرایط چگونه رفتار کنید با کاردون همراه شوید تا در این باره شما را راهنمایی نماید.

اگر در یخچال باز بماند چه میشود

با توجه به اینکه یخچال یکی از لوازم خانگی پرمصرف می باشد و صد البته این روزها یک کالای سرمایه ای به حساب می آید می توانید با دانستن برخی از نکات که در اینجا برایتان توضیح خواهیم داد مصرف انرژی را کاهش داده و بر عمر یخچالتان بیافزایید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دلیل اسباب کشی مجبور به جابه جایی وسایل و لوازم خود هستید لازم است در مورد یخچال بیشتر دقت کنید و بای خارج کردن دوشاخه یخچال از برق سیم آن را نکشید بلکه با گرفتن دو شاخه سعی بر جدا کردن آن از برق داشته باشید.

مراقب باشید در حین جابجایی آسیبی به دوشاخه برق وارد نشود. سعی کنید همیشه برای نصب یخچال فضایی را در نظر بگیرید که تراز باشد همین طور در معرض مستقیم نور آفتاب نباشد بهتر است دمایی محیطی که یخچال در آن قرار داده می شود زیر 5 درجه سانتی گراد نباشد زیرا ممکن است عملکرد یخچال دچار اختلال شود. توجه داشته باشید اگر از سرویس های دوره ای یخچال فراری هستید لازم است سالی دو بار لوله های پشت یخچال را گردگیری نمایید تا به کارایی بهتر یخچال کمک نمایید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر علت سبز شدن صفحه نمایش مانیتور ایکس ویژن

همان طور که می دانید لازم نیست در سفرهای کوتاه مدت یخچال خود را از برق جدا کنید اما بهتر است مواد غذایی فاسد شدنی را سریع تر مصرف کنید. اما اگر قصد دارید برای مدت طولانی خانه را ترک کنید لازم است یخچال را از مواد غذایی خالی نمایید و تمامی قفسه ها را تمیز و خشک کنید و یخچال را از برق بکشید. نکته مهم این است که درب یخچال را در این شرایط باز بگذارید تا هوا در داخل یخچال جریان داشته باشد و از ایجاد بو در داخل یخچال جلوگیری نمایید.

چند توصیه مهم برای نگهداری از یخچال و فریزر

همان طور که می دانید قرار دادن مواد غذایی درون یخچال و محیط خنک به دلیل جلوگیری از رشد باکتری ها صورت می گیرد اما نکته مهم اینجاست که این دما در چه حالتی نرمال و مناسب می باشد ؟ معمولا دمای یخچال بر روی 4 درجه سانتی گراد و یا پایین تر تنظیم می شود که این دما مناسب می باشد. همان طور که می دانید هر یک از قسمت های یخچال دمای متفاوتی دارند و می توانید از مواد غذایی در قسمت های مختلف استفاده نمایی یکی از قسمت های گرم تر در یخچال درب های دستگاه می باشد بنابراین باید از مواد غذایی که مقاومت بیشتری نسبت به خرابی و فاسد شدن دارند در این قسمت قرار گیرد.

شاید همه ما بر این باور غلط و اشتباه هستیم که درب یخچال مکان مناسبی برای قرار دادن مواد لبنی و تخم مرغ می باشد اما باید بدانید که به دلیل باز و بسته شدن درب یخچال و با توجه به گرم بودن درب یخچال به نسبت سایر قسمت ها نمی توان این مواد را در این بخش قرار داد زیرا سریع تر فاسد می شوند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  روش فوری برای برفک زدایی یخچال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »