نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تبلت ایکس ویژن

تعمیر تبلت/ تعمیر محصولات ایکس ویژن مخصوصا تبلت باکیفیت و کاربردی‌اش بسیار دشوار بوده و تخصصی‌ترین خدمت این نمایندگی به شماست. زیرا تبلت‌های ایکس ویژن از تکنولوژی منحصر به فرد و متفاوتی با دیگر تبلت‌ها بهره می‌برند؛ به همین دلیل تعمیرات آن باید توسط متخصصینی انجام شود که تسلط کامل و همه‌جانبه به سخت‌افزار و نرم‌افزار آن داشته باشند. در چنین شرایطی بهترین گزینه برای حفاظت کامل از دستگاه گران‌قیمت‌تان، مراجعه به تعمیرگاه مجاز محصولات ایکس ویژن می‌باشد.

متخصصین ما برترین کارشناسان تعمیر تبلت هستند که با بهره از دانش به‌روز، دقت، مهارت و ریزبینی متبحرانه تعمیرات تخصصی انواع تبلت‌های ایکس ویژن  را به سرعت، با صرف هزینه‌ای منطقی و استفاده از قطعات اصلی انجام می‌دهند؛ لازم به توضیح است که تمام خدمات ما بسته به نوع آن، شامل مدت مشخصی گارانتی تعمیر است تا مشتریان گرامی با خیالی آسوده به ما اطمینان کرده و تبلت عزیزشان را به ما بسپارند.

تعمیر تبلت

بیشترین درخواست‌های تعمیر تبلت‌ ایکس ویژن

محصولات اپل به کیفیت ساخت فوق‌العاده بالای خود معروف هستند که همین عامل دلیل گران بودن محصولات این شرکت می‌باشد. اما بی‌مبالاتیِ کاربران، ضربه، شوک الکتریکی، لوازم جانبی متفرقه و… می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود که در ادامه به رایج‌ترین مشکلات تبلت های ایکس ویژن اشاره می‌کنیم:

خاموش شدن ناگهانی

خاموشی و ری‌استارت ناگهانی، ممکن است مربوط به باتری، آی‌سی، پورت شارژ، برد اصلی و در مواردی باگ‌های نرم‌افزاری باشد. برای تعمیر تبلت آیپد در این شرایط، ابتدا نرم‌افزار مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت عدم رفع مشکل، سراغ شناسایی و رفع علت سخت‌افزاری آن می‌رویم.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل کار نکردن Windows 11 Media Player

مشکلات مربوط به دوربین تبلت ایکس ویژن

دوربین موضوع مهمی برای خریداران سخت‌گیر محصولات اپل می‌باشد و یکی از دلایل انتخابشان همین کیفیت دوربین آیفون‌ها و آیپدهای اپل است. اما این کیفیت ساخت تحسین‌برانگیز مصون از خرابی نبوده و عموماً در اثر بی احتیاطی دچار اختلال می‌شود.

تاری عکس و فیلم ضبط شده، بسته شدن ناگهانی برنامهٔ Camera ، سیاه نشان دادن تصویر، نمایش هاله‌های نورانی و رنگین‌کمانی و… ایراداتی هستند که نیاز به بررسی کارشناسانه توسط تکنسین‌های ما دارد که پس از آن براساس پارامترهای استاندارد شرکت اپل، آن را تعمیر می‌نماید.

پورت شارژ تبلت ایکس ویژن

اگر تبلت شما شارژ نمی‌شود و با یک کابل دیگر نیز همچنان شاهد شارژ نشدنش بودید، این به معنای آسیب دیدگیِ درگاه شارژ تبلت شماست. متخصصین ما پیش از شروع کار، ابتدا پورت را با دقت بررسی کرده و پس از رفع آلودگی‌های داخل آن، اگر کماکان با مشکل دست به گریبان بودند، آن هنگام اقدام به باز کردن تبلت، عیب‌یابی و برطرف نمودن آن می‌نمایند.

خرابی باتری تبلت ایکس ویژن

باتری آیپدهای اپل مانند هر محصول الکترونیک دیگری، قطعه‌ای مصرفی بوده که بعد از مدتی استفاده، عمر مفید آن به پایان می‌رسد یا به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی، ممکن است خراب شود. باتری به دلیل خاصیت ذاتی‌اش قابلیت تعمیر ندارد و تنها راه، تعویض آن با قطعهٔ اصلی است.

رفع  خرابی های تاچ تبلت

حیاتی‌ترین بخش گوشی‌ها و تبلت‌ها را تشکیل می دهد که در صورت خرابی عملاً دستگاه کاربر با تکه‌ای شیشهٔ بلااستفاده تفاوت دیگری ندارد! خرابی تاچ تبلت ایکس ویژن می‌تواند ریشه در مشکلات سخت‌افزاری یا تداخلات نرم‌افزاری این دستگاه هوشمند داشته باشد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  خاموش شدن صفحه تلویزیون

بی‌احتیاطی، اصابت ضربه، آب‌خوردگی و یا بدافزارها، از عمده ترین دلایل بروز مشکل در تاچ تبلت‌ها هستند. در صورت نیاز به تعویض کامل، همکاران واحد تعمیرات تبلت با نمونهٔ اورجینال این مهم را انجام خواهند داد و تضمین می‌دهیم دستگاه شما هرگز رنگ قطعهٔ تقلبی را به خود نمی‌بیند!

رفع مشکلات اسپیکر تبلت

بلندگوهای پرقدرت تبلت ایکس ویژن اگر با هر اختلالی روبه‌رو شوند، همکاران واحد تعمیرات ما، در ابتدا نرم‌افزار دستگاه را چک می‌کنند چرا که امکان دارد مشکل، ریشه در باگ سیستم‌عامل یا برنامه‌های مزاحم داشته باشد که در صورت برطرف نشدن در مرحلهٔ اول سراغ عیب‌یابی، سپس تعمیر قسمت آسیب‌دیده و در صورت عدم رفع، قطعه به طور کامل با اسپیکر اصلی تعویض می‌شود.

 نمایندگی مجاز تعمیر تبلت ایکس ویژن

همان طور که گفته شد تعمیر تبلت ایکس ویژن نیاز به دقت و تخصصی بیش از دستگاه‌های مشابه دارند وگرنه خسارتی که به کاربر وارد می‌کنند به جز جنبهٔ اقتصادی، باعث از بین رفتن اطلاعات غیرقابل قیمت‌گذاریِ آنها خواهد بود که این به هیچ عنوان مطلوبِ مشتریان گرامی و نیز ما، در مرکز تخصصی تعمیرات ایکس ویژن نیست و به همین دلیل مجرب‌ترین و به‌روزترین کارشناسان و متخصصین ما در خدمت شما هستند تا هر چه زودتر تبلت عزیزتان را صحیح و سلامت همانند روز نخست، تحویل بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی‌های موردی و دقیق‌تر، از طریق راه‌های ارتباطی گفته شده و همچنین فرم نظرات پایین همین صفحه می‌توانید با ما در تماس باشید.

آیا می دانید: 9 راه حل تعمیر دوربین تبلت ایکس ویژن

این مطلب توصیه شده برای شما :  آموزش تعمیر صفحه تلویزیون LCD

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 13 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »