نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آب خورده

تلویزیون ایکس ویژن آب خورده/ وقتی تلویزیون ایکس ویژن دچار آسیب آب می شود، متأسفانه، کار زیادی وجود ندارد که خودتان بتوانید انجام دهید. ممکن است متوجه شوید که چند ترفند مختلف جواب می دهد و تلویزیون ایکس ویژن شما را دوباره کار می کند، اما ممکن است مجبور شوید آن را نزد یک تعمیرکار حرفه ای ببرید. از آنجایی که تعمیرکاران اغلب ممکن است هزینه زیادی داشته باشند، همیشه ایده خوبی است که ابتدا خودتان سعی کنید مشکل را برطرف کنید. اگر این مراحل کار نکنند، احتمالاً هیچ آسیبی به تلویزیون ایکس ویژن شما وارد نمی‌کنند و ارزان‌تر از بردن آن به یک حرفه‌ای یا خرید یک تلویزیون ایکس ویژن کاملاً جدید است.

تلویزیون ایکس ویژن آب خورده

مرحله 1 – تلویزیون ایکس ویژن را از برق بکشید

ممکن است بی‌معنا به نظر برسد، اما به محض اینکه متوجه شدید که تلویزیون ایکس ویژن دچار آسیب آب شده است، باید بلافاصله دستگاه تلویزیون ایکس ویژن را از برق بکشید. همچنین ممکن است بخواهید آن را از جایی که در ابتدا تنظیم شده بود منتقل کنید، اگر به راحتی انجام شود. البته این بستگی به میزان آسیب آب دارد. اگر به اندازه کافی برای نشت آن وجود داشته باشد، قطعاً تلویزیون ایکس ویژن باید از محل فعلی خود منتقل شود.

مرحله 2 – ناحیه آسیب دیده را با سشوار خشک کنید

گاهی اوقات ممکن است بتوانید به سادگی از خشک کردن نقطه ای که تلویزیون ایکس ویژن آسیب آب را دریافت کرده است، بهره مند شوید. همیشه ایده خوبی است که هوای کاملاً گرم را در نواحی دمیده نکنید. اگر دکمه «خنک» وجود دارد، توصیه می شود آن را در حین استفاده فشار دهید یا از سشوار در حالت پایین تر استفاده کنید. اگر کمپرسور دارید، به دمیدن هوا با فشار تا حدی کاهش یافته در ناحیه آسیب‌دیده کمک می‌کند تا رطوبت اتصالات الکتریکی را از بین ببرد تا خطر خوردگی و تخریب نهایی و خرابی‌های بیشتر در جاده کاهش یابد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  علت خراب شدن بازی های کامپیوتر ویندوز 11/10

مرحله 3 – صبور باشید

در بسیاری از مواقع، شما می خواهید فقط منتظر بمانید تا آب خود به خود خشک شود. تلویزیون ایکس ویژن را در محلی قرار دهید که بتواند تهویه کافی داشته باشد و اجازه دهید یک یا دو روز بماند و خشک شود. گاهی اوقات این تنها کاری است که می توانید انجام دهید. بسته به جایی که تلویزیون ایکس ویژن آسیب دیده است، ممکن است بخواهید آن را از پشت بردارید و اجازه دهید به این ترتیب در هوا خشک شود. پس از چند روز خشک شدن تلویزیون ایکس ویژن، آن را دوباره کنار هم قرار دهید و به برق وصل کنید تا ببینید کار می کند یا خیر.

مرحله 4 – تعمیرکار

اگر همه این روش ها برای شما ناکام مانده است، ممکن است مجبور شوید تلویزیون ایکس ویژن خود را به تعمیرگاه ببرید. شما باید با آنها تماس بگیرید و به آنها بگویید تلویزیون ایکس ویژن چقدر آسیب آب دیده است و دقیقاً کجا آسیب دیده است. آنها ممکن است بتوانند تخمینی را از طریق تلفن به شما ارائه دهند تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا تلویزیون ایکس ویژن آسیب دیده از آب ارزش تعمیر دارد یا خیر.

مرحله 5 – جایگزینی

اگر بدتر شد، ممکن است لازم باشد یک تلویزیون ایکس ویژن جدید بخرید. ممکن است متوجه شوید که یک مورد استفاده شده گاهی اوقات گزینه خوبی است. به وب سایت های مختلفی که لوازم دست دوم می فروشند به صورت آنلاین نگاه کنید. مطمئن شوید که سوالات زیادی می‌پرسید و قبل از خرید تلویزیون ایکس ویژن، آن را به طور کامل نگاه می‌کنید. این می تواند شما را تا زمانی که بتوانید یک مورد جدید تهیه کنید، نگه دارد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  راهکار رفع هنگی کنسول ps5 ایکس ویژن

دلایل خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پانزده =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »