نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر پرش تصویر تلویزیون

تعمیر پرش تصویر در انواع تلویزیون

پرش یا لرزش در تصویر تلویزیون برای هر برندی از تلویزیون ممکن است به وجود بی آید. این مشکل علت های مختلفی می تواند داشته باشد. در واقع می توان از نوع پرش تصویر پی به علت آن برد در ادامه راجع به تعمیر پرش تصویر در انواع تلویزیون صحبت خواهیم کرد.

تعمیر پرش تصویر در انواع تلویزیون

پرش تصویر تلویزیون با معیاری به اسم if که مخفف کلمه Image Flicker است، بررسی می شود. ایمیج فلیکر وظیفه پردازش سطح نور در تلویزیون را برعهده دارد. if با کم و زیاد کردن نور در تلویزیون، تصویر را به آن می رساند. این اتفاق به صورت نوار های عمودی در تصویر پردازش می شود، اگرکه این نوارها طبق عملکرد از پیش تعیین شده پیش نرود در تصویر تلویزیون مشکلاتی چون پرش تلویزیون اتفاق می افتد.

پرش تصویر به سمت بالا

در صورتی که پرش تصویر به سمت بالا باشد اشکال پیش آمده احتمالا ناشی از کم شدن فرکانس عمودی دستگاه خواهد بود.

پرش تصویر به سمت پایین

چنان چه پرش تصویر به سمت بالا باشد اشکال پیش آمده احتمالا ناشی از ناشی از افزایش فرکانس عمودی است.

تعمیر پرش تلویزیون ال جی

مشکل پرش تلویزیون در انواع تلویزیون ها اتفاق می افتد تلویزیون ال جی با وجود کیفیت بالا هم از این موضوع مستثنی نمی باشد. پرش یا سوسو زدن تصویر تلویزیون ال جی در بخش تعمیر تلویزیون تلویزیون ال جی بررسی می شود.

ضعیف شدن پنل تلویزیون

علت اصلی پرش تلویزیون ال جی به خاطر ضعیف شدن پنل تلویزیون است که موجب به قطع و وصل شدن و پرش در تصویر می شود. در صورت بروز چنین مشکلی با تماس با گروه تخصصی رایان دات تی وی با تعمیر یا تعویض پنل تلویزیون مشکل پرش تلویزیون مرتفع خواهد گردید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نحوه تنظیم ساعات بروزرسانی ناگهانی

به علت بالا بودن هزینه تعویض پنل تلویزیون گروه تخصصی رایان با استفاده از مهارت و ابزار پیشرفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا این ایراد را به صورت تعمیر تلویزیون مرتفع کنند تا منجبر به تعویض پنل تلویزیون نشود.

ضعیف شدن لامپ تصویر تلویزیون

لامپ تصویر با ایجاد نور در تلویزیون تصویر را به نمایش می گذارد. در مواقعی مانند آب خوردگی تلویزیون یا استفاده بیش از حد از تلویزیون لامپ ها دچار اختلال در عملکرد خود می شوند همبن موضوع است که سبب می گردد تلویزیون تصویر را به صورت ریتمیک و پرش دار به نمایش در بیاورد با تعمیر لامپ تصویر یا تعویض آن مشکل پرش تلویزیون حل خواهد گردید.

تعمیر پرش تلویزیون سامسونگ

زمانی که تصویر تلویزیون از حالت عادی خارج شود و به صورت یکنواخت در تلویزیون قرار نگیرید همچنین دچار شک و تکان خوردن شود به اصطلاح به آن پرش تصویر می گویند. در ادامه پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ را بررسی می کنیم.

اشکال در منبع تغذیه یا پاور

منبع تغذیه یا برد پاور در تلویزیون تامین کننده جریان الکتریسیته در تلویزیون می باشد. این قطعه در واقع قلب تلویزیون می باشد. اختلال در آن موجب اختلال در کل سیستم تلویزیون از جمله قطع و وصل شدن یا پرش تلویزیون می شود.

تعمیر پرش تلویزیون سونی

یکی از شکایات متداول در تعمیرگاه های تلویزیون پرش تصویر در تلویزیون های سونی می باشد. پرش تصویر در تلویزیون سونی زمانی اتفاق می افتد که مین برد آن دچار اختلال شود در ادامه این اختلال را بررسی می کنیم.

این مطلب توصیه شده برای شما :  انتخاب نکردن برنامه Xbox درایو در ویندوز 10و 11

اختلال مین برد تلویزیون

از قطعات مهم و حیاتی در تلویزیون قطعه مین برد است زیرا که ارتباط تمام قطعات از طریق قطعه مین برد میسر می شود. قطعه مین برد، خود شامل ریز قطعات دیگر است و خرابی در هر کدام از آنها در عملکرد تصویر تلویزیون تاثیر مستقیم دارد.با یک تماس تلفنی کار تعمیر و بررسی مین برد را به متخصصان گروه رایان بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 14 =

توضیحات کامل PS5 Ray Tracing
مقالات سایت
توضیحات کامل PS5 Ray Tracing

توضیحات کامل PS5 Ray Tracing چیست؟ این مقاله به بررسی ردیابی پرتوهای PS5 می‌پردازد، از جمله هر آنچه که می‌خواهید در مورد ردیابی پرتو PS5،

ادامه مطلب »