نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

جدیدترین نشانه های خرابی PS4

همه چیز درباره نشانه های خرابی ps4‌

نشانه های خرابی PS4 / با پلی استیشن 4 جدید، اگر دستگاه بد رفتار کند، پارانوئید شدن آسان است. برای مدل‌های قدیمی‌تر، می‌توان آن را به همین راحتی تا سنین بالا کاهش داد. صرف نظر از این، تشخیص اینکه آیا مشکلی که با آن روبرو هستید مشکلی است که به راحتی در خانه برطرف می شود یا اینکه نیاز به تعمیر بیشتر توسط یک تکنسین دارد، دشوار باشد.

نشانه های خرابی PS4

خنک کرهنگام راه اندازی یا انجام بازی، صدای بسیار بلندی دارد

آیا کنسول شما هنگام بالا آمدن یا در حین بازی کردن، صدایی شبیه یک جت جنگنده دارد؟ وقتی صدای «buuurrrrhhhhhhhh» را که از پلی استیشن شما سرچشمه می‌گیرد، گوش دادن به گام‌ها بسیار دشوار است. این یکی از رایج ترین مشکلات کنسول های قدیمی است و راه حل نسبتاً آسانی دارد.

دلیل؟ گرد و خاک. معمولاً متوجه می‌شویم که تجمع گرد و غبار روی درپوش‌های تهویه و گاهی اوقات روی خود فن می‌تواند باعث شود که فن بیشتر کار کند و در نتیجه باعث می‌شود صدای بسیار بلندی از سیستم شما خارج شود. در بیشتر موارد، یک پاکسازی ساده از گرد و غبار موجود در سیستم می تواند این مشکل را برطرف کند. گرد و غبار روی توری های بیرونی کنسول جمع می شود که با تمیز کردن آن این صدا قطع می شود. اگر با این کار مشکل شما برطرف نشد، ممکن است لازم باشد کنسول را باز کنید و داخل دستگاه و فن خنک کننده را تمیز کنید تا از شر تجمع عمده خلاص شوید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تغییر رزولوشن مانیتور ایکس ویژن

گرمای غیرمعمول یا بیش از حد

برای ادامه از آخرین شماره، تهویه و خنک کننده ناکافی نیز می تواند در نهایت به کنسول PS4 آسیب برساند. استفاده طولانی مدت یا تجمع زیاد گرد و غبار می تواند مشکل ساز باشد زیرا هر دو علت گرم شدن بیش از حد هستند. گرمای بیش از حد می تواند به مرور زمان منجر به خرابی سیستم یا فرسودگی سخت افزار کنسول شود.

اگر متوجه شدید که پلی استیشن شما کمی داغ شده است، مطمئن شوید که کنسول فضای کافی برای تنفس و تهویه کافی دارد. همچنین، مطمئن شوید که هر چند ماه یکبار یک بررسی روتین تمیز و گرد و غبار انجام دهید تا از تجمع جلوگیری شود.

هارد دیسک آویزان

نمایشگرهای بارگذاری آفت وجود یک گیمر هستند. اما آیا متوجه شده اید که بارگذاری بازی های شما بسیار بیشتر از حد معمول طول می کشد؟ دلایل مختلفی برای آویزان شدن هارد PS4 در حین استفاده وجود دارد. اینها شامل ایرادات اولیه ساخت، دیسک های آسیب دیده، بازی های قدیمی یا حتی نرم افزار سیستم قدیمی است. اگر کنسول روی یک بازی معلق باشد، به احتمال زیاد، این بازی است که مشکل ساز خواهد شد. مطمئن شوید که PS4 آخرین نرم افزار سیستم عامل را اجرا می کند. سپس مطمئن شوید که دیسک آسیبی ندیده و هرگونه آپدیت روی بازی اعمال شده است. اگر هارد دیسک روی بسیاری یا همه دیسک ها آویزان باشد، ممکن است نیاز به تعمیر فنی یا تعویض هارد دیسک باشد. در صورت نیاز به مشاوره در مورد چنین مشکلی با ما تماس بگیرید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  5 راه افزایش سرعت کامپیوتر

خطای مکرر خواندن یا نوشتن دیسک

اگر متوجه شدید که چندین خطای خواندن یا نوشتن دارید، معمولاً به دلیل خراب کردن اطلاعات بازی است. یکی از دلایل رایج این افزایش برق به کنسول است که باعث خراب شدن داده ها در طول نصب اولیه یا به روز رسانی می شود. همچنین می‌تواند زمانی ایجاد شود که به‌روزرسانی یا نصب از طریق خاموش شدن اجباری، راه‌اندازی مجدد یا قطع اتصال اینترنت قطع شود. اگر این اتفاق برای شما افتاد، ممکن است مجبور شوید بازی خود را دوباره نصب کنید تا مشکل حل شود!

ناپدید شدن داده ها

آیا تا به حال این احساس را داشته اید که قبلا اینجا بوده اید؟ ما هم همینطور. گاهی اوقات فراموش می کنیم که پس انداز کنیم. اگرچه در برخی موارد، داده های شما ممکن است خراب باشد. اگر کنسول شما در حین ذخیره با خطای غیرمنتظره یا خاموشی اجباری مواجه شود، به احتمال زیاد اطلاعات ذخیره شده را خراب خواهید کرد. وقتی داده‌های ذخیره‌سازی بازی خراب باشد، بارگیری نمی‌شود و یا به آخرین ذخیره بازمی‌گردد یا (در بدترین موارد) داده‌های ذخیره‌شده را به‌کلی پاک می‌کند.

صداهای غیر معمول

شما آن را رها کردید، نه؟ اگر هنگامی که کنسول شما روشن است، چیزی را می شنوید که فقط می توان آن را به عنوان صدای جیغ یا کلیک توصیف کرد، این احتمال بیشتر از یک ناهماهنگی مکانیکی است که در اثر ضربه ایجاد شده است. این به احتمال زیاد ناشی از افتادن یا ضربه زدن به دستگاه است. متأسفانه، رفع این مشکل به تشخیصی برای یافتن ریشه مشکل و تعمیر حرفه ای بیشتر نیاز دارد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  8 راه رفع مشکل روشن نشدن PS4

پیشنهاد مطالعه: دلایل بوق زدن PS4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =