نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی برنامه در کامیپوتر

خرابی برنامه ها در کامیپوتر

با گذشت زمان، برخی از فایل ها یا برنامه ها ممکن است خراب شوند. با این حال، بدون پشتیبان گیری از داده های شما، هنگامی که پرونده ها خراب می شوند، قابل تعمیر نیستند. فناوری هایی مانند Recuva و Piriform برای کمک به شما در بازیابی پرونده های خراب شده تکامل یافته اند، اما در برابر خطا مقاوم نیستند.

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است فایل ها ناگهان خراب شوند، بسیاری از آنها می توانند به ناتوانی سخت افزار در ذخیره دقیق داده ها اشاره کنند، از جمله مشکلات مربوط به برق، خاموش شدن غیر منتظره یا ناگهانی، خرابی نرم افزار یا ویروس ها. اکثر این مسائل به علل زمینه ای اشاره می کنند، که باید به منظور جلوگیری از از دست رفتن بیشتر داده ها مورد بررسی قرار گیرند.

رایانه شما اغلب داغ می شود

مانند همه فناوری ها، رایانه ها همانطور که مورد استفاده قرار می گیرند، گرما تولید می کنند. هرکسی که تا به حال در هنگام استفاده از لپ تاپ احساس سوزش روی پای خود کرده است از این موضوع آگاه است. اگر رایانه شما به طور مؤثر خنک نمی شود، ممکن است آسیب های طولانی مدت به اجزای مختلف سخت افزار شما وارد شود.

در حقیقت، گرما می تواند در مورد خراب شدن رایانه چنان مشکلی ایجاد کند که بسیاری از سیستم ها به عنوان آخرین راه حل برای جلوگیری از آسیب دائمی طراحی شده اند. اطمینان حاصل کنید که سیستم شما دمای ثابت و نسبتاً خنک را حفظ می کند تا از این امر جلوگیری شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  9 راه ساده حل خطای PS4 Keeps Beeping

قبل از تجربه علائم خرابی رایانه خود چه باید کرد؟

تقریباً غیرممکن است که به طور کامل از وقوع خرابی های سیستم جلوگیری شود. با این حال، گام هایی وجود دارد که می توانید تعداد دفعات وقوع آنها را محدود کرده و مطمئن شوید که تا آنجا که ممکن است در صورت وقوع آنها بهبود یابید. در اینجا چند مورد پیشنهاد می کنیم:

تعمیر و نگهداری منظم را بر روی سیستم خود انجام دهید

درست مانند خودرو، تعمیر و نگهداری منظم ارزان تر و آسان تر از انتظار است تا زمانی که چیزی عظیم در موتور خراب شود. به طور منظم سیستم خود را برای بروزرسانی ها و وصله هایی که باید در سیستم عامل یا برنامه های مختلف نرم افزاری شما نصب شوند بررسی کنید. همچنین دایرکتوری هارد دیسک خود را برای مشکلات فساد پیش آمده بررسی کنید.

کاهش استفاده از حافظه

هرچه تعداد برنامه های کاربردی شما بیشتر باشد، احتمال بارگذاری بیش از حد منابع رایانه و خرابی بیشتر است. برنامه هایی را که استفاده نمی کنید ببندید و برنامه هایی را که نیاز ندارید حذف کنید. یک پیشنهاد دیگر برای محدود کردن حافظه استفاده شده توسط سیستم شما، محدود کردن تعداد برنامه هایی است که سیستم شما هنگام راه اندازی به طور خودکار اجرا می کند.

 عیب یابی مشکلات هنگام بروز

هنگامی که مشکلی پیش می آید، سعی کنید به جای این که فقط پنجره اعلان را ببندید یا رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید، به علت برسید. اغلب اوقات، راه حل ساده است و تنها با به روزرسانی نرم افزار یا تغییر تنظیمات در رایانه خود می توانید از آن استفاده کنید. کنار گذاشتن این موارد می تواند منجر به بزرگ شدن مسائل کوچک و آسیب بیشتر به سیستم شما شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  6 مشکل تلویزیون صفحه تخت

کامپیوتر خود را تمیز و عاری از گرد و غبار نگه دارید

گرما شایع ترین علت تصادف تصادفی کامپیوتر است. به همین دلیل، اطمینان از اینکه جریان هوا به اندازه کافی از طریق سیستم شما عبور می کند، برای جلوگیری از تصادف ضروری است. اطمینان حاصل کنید که طرفداران شما توسط هیچ چیزی مسدود نشده اند و به درستی کار می کنند. همچنین باید به طور مرتب رایانه خود را تمیز کنید تا گرد و غبار و گرد و غبار مانع گردش مناسب هوا نشوند.

برای درک بیشتر نحوه انجام این کار، وبلاگ ما را در مورد تمیز کردن داخل کامپیوتر خود بخوانید.

نرم افزار ضد ویروس را نصب کرده و به طور مرتب به روز کنید

جلوگیری از ویروس های سیستم شما برای حفظ یکپارچگی داده های شما ضروری است. اطمینان حاصل کنید که آنتی ویروس را روی سیستم خود نصب کرده اید و مرتباً به روز می شود. بسیاری از شرکت ها، مانند Sophos، راه حل های آنتی ویروس ارائه می دهند که می تواند از سیستم شما محافظت کند.

پشتیبان گیری، پشتیبان گیری، پشتیبان گیری

ما نمی توانیم به اندازه کافی تأکید کنیم که اجتناب کامل از خرابی سیستم غیر واقعی است. بهترین راه برای جلوگیری از از دست دادن جبران ناپذیر داده ها این است که به طور منظم از تمام داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. بسیاری از راه حل ها می توانند این فرایند پشتیبان گیری را برای شما به صورت خودکار انجام دهند و خود را از نیاز به یادآوری انجام آن بی نیاز کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  قطع شدن دائمی کنترلر PS4

خدمات مدیریت شده Orion همه جنبه های خرابی رایانه را پوشش می دهد. از نگهداری کامل پیشگیرانه، تا نظارت و مدیریت 24 ساعته و 7 روزه، ما تلاش می کنیم سیستم های شما را مطابق برنامه مورد نظر کار کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه این خدمات می توانند برای شما انجام دهند، همین امروز با تیم ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »