نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی کامپیوتر ایکس ویژن

خرابی کامپیوتر ایکس ویژن/ در زندگی آزاردهنده‌تر از کار کردن روی رایانه نیست که فقط به این دلیل پاسخگو نباشد یا یک پیام خطا منتشر کند. اگرچه اکثر مسائل پیچیده رایانه در محل کار اغلب توسط تیم پشتیبانی فناوری اطلاعات تجاری قابل حل است، بسیاری از مسائل کوچک، اما رایج دیگر وجود دارد که به طور منظم در رایانه شخصی رخ می دهد. خبر خوب این است که بسیاری از مشکلات رایانه راه حل های ساده ای دارند و یادگیری تشخیص یک مشکل و رفع آن توسط خودتان باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

صفحه نمایش منجمد

در طول یک خرابی شدید – معمولاً مربوط به سخت افزار – رایانه می تواند مسدود یا قفل شود. اما این ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری نیز رخ دهد، بنابراین هرگز آن را رد نکنید.

اغلب اوقات، می توانید با باز کردن مدیر وظیفه ویندوز و بستن اجباری برنامه مشکل ساز، این مشکل را برطرف کنید. در مواقع دیگر، رایانه به طور کامل قفل می شود و تنها راه حل آن، راه اندازی مجدد دستگاه است.

خرابی کامپیوتر ایکس ویژن

گرم شدن بیش از حد

همانطور که جریان برق از طریق قطعات داخل کامپیوتر ایکس ویژن استفاده می شود، آنها گرم می شوند. طبیعی است این شامل CPU، هارد دیسک، کارت گرافیک، منبع تغذیه، درایوهای خارجی و داخلی و حتی مادربرد است.

برخی از اجزا می توانند در زیر گرمای کمی خوب عمل کنند. هنگامی که گرمای داخل یک کامپیوتر ایکس ویژن خیلی زیاد می شود، می تواند باعث خرابی های جدی شود و حتی می تواند به قطعات آسیب برساند. دقیقاً به همین دلیل است که یک پردازنده فن خنک کننده مخصوص به خود را دارد. همین امر در مورد کارت گرافیک یا منبع تغذیه نیز صدق می کند. این اجزا باید در یک محدوده دمایی معقول باقی بمانند. شما هرگز نمی خواهید قطعات بیش از حد گرم شوند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل نداشتن سیگنال از مانیتور ایکس ویژن

خرابی هارد دیسک

خرابی هارد دیسک می تواند منجر به مشکلات جدی شود. خبر خوب این است که هارد دیسک ها به راحتی قابل تعویض هستند. خبر بد این است که داده های ذخیره شده روی هارد دیسک ممکن است خراب یا برای همیشه از بین بروند.

اگر در مورد فایل های برنامه ای صحبت می کنید که به راحتی قابل بازیابی هستند، این مشکل بزرگی نیست. اما وقتی نوبت به اسناد شخصی، عکس‌ها و داده‌های مهم می‌رسد، مشکل بزرگی است. این همه داده هایی است که نمی توانید به راحتی آن ها را کپی کنید.

توصیه می شود از مهمترین فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. یک هارد دیسک ممکن است در هر زمانی از کار بیفتد، و این ممکن است با درایوهای قدیمی و جدید اتفاق بیفتد. بدتر از آن، نرخ خرابی بسته به نوع، ظرفیت و برند درایو متفاوت است.

مشکلات اتصال به اینترنت یا شبکه

مشکلات اتصال به اینترنت یا شبکه می تواند از مشکلات بسیاری ناشی شود. اول، ممکن است مشکلی در ISP یا ارائه دهنده خدمات اینترنت شما وجود داشته باشد. سپس، سرورهای DNS وجود دارد که باید به آنها متصل شوید، که ممکن است با مشکلاتی نیز مواجه شوند. در نهایت، سخت افزار محلی شما وجود دارد که شامل روتر، کامپیوتر ایکس ویژن و نرم افزار شبکه شما می شود. خوشبختانه، ویندوز دارای ابزار عیب یابی است که می تواند به شناسایی مشکلات اتصال شبکه کمک کند.

کامپیوتر ایکس ویژن ناگهان خاموش یا راه اندازی مجدد می شود

هیچ چیز بدتر از راه اندازی مجدد رایانه در وسط یک بازی ویدیویی یا کار شما نیست. علاوه بر اینکه باید منتظر بمانید تا کامپیوتر ایکس ویژن بوت شود، ممکن است هر پیشرفتی را که در این مدت انجام داده اید از دست بدهید. راه اندازی مجدد یا خاموش شدن ناگهانی می تواند دلایل مختلف سخت افزاری یا نرم افزاری داشته باشد. اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید، به روز رسانی خودکار ویندوز می تواند مقصر باشد. این به‌روزرسانی‌ها قرار است قبل از راه‌اندازی مجدد به شما هشدار دهند، اما اگر اعلان را نبینید، ممکن است شما را غافل کنند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  ضربه خوردن پنل تلویزیون

اگر در حال انجام یک بازی ویدیویی جدید هستید و رایانه خاموش می شود، ممکن است مشکل منبع تغذیه شما باشد – به ویژه، ممکن است قدرت کافی برای کارکردن رایانه در زیر بارگذاری را نداشته باشد.

برنامه ها نصب نمی شوند

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک برنامه ممکن است روی رایانه شما نصب نشود. محتمل ترین آن این است که رایانه شما و نرم افزار آن با برنامه مذکور سازگاری ندارند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای همه چیز از یک برنامه ساده تا یک بازی سخت افزاری وجود دارد. اگر رایانه شما این نیازها را برآورده نمی کند، می توانید کاهش سرعت را تجربه کنید و گاهی اوقات برنامه حتی اجرا نمی شود.

مسائل دیگری که می تواند از نصب جلوگیری کند، خرابی سخت افزار، فضای ذخیره سازی و فایل های از دست رفته است. فایل های گم شده نیز می توانند مانند فایل های سیستمی باشند. DLL ها و محتوای فریمورک دات نت.

مانیتور تصاویر را نشان نمی دهد

کامپیوتر ایکس ویژن روشن است – حداقل با توجه به چراغ های روی کیس – اما شما هیچ تصویری را روی مانیتور نمی بینید. این موضوع دیگری است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اولین چیزی که باید بررسی کنید کابل های ویدئویی شما است که بین مانیتور و کامپیوتر ایکس ویژن اجرا می شوند. اگر چیزی شل شده باشد، باعث می شود صفحه نمایش شما کار نکند. مشکلات دیگر ممکن است شامل خرابی کارت گرافیک، مشکلات درایور یا مشکلات پورت های گرافیکی رایانه باشد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تفاوت Android TV vs Smart TV 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »