نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خطاهای اولیه مانیتور ایکس ویژن

خطاهای اولیه مانیتور ایکس ویژن همچنان در حالت خواب مانع بسیاری از کاربران می شود. علت می تواند خارجی یا داخلی باشد. ما در اینجا با چند هک برای رسیدگی به حقایق و رفع آنها هستیم. قبل از رفتن به عیب یابی پیشرفته، این روش ها را امتحان کنید.

رفع کامل خطاهای اولیه مانیتور ایکس ویژن

ما در این مقاله قصد داریم شما را به صورت تمام و کمال با اینگ.نه خطاها آشنا کنیم. در مرحله بعد از آشنایی نیز به شما راهکارها و روش های کاملا کاربردی جهت رفع ابن خطاها ارائه خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

خطاهای اولیه مانیتور ایکس ویژن

کابل های اتصال خود را بررسی کنید

خطاهای اولیه مانیتور ایکس ویژن: کابل های اتصال می تواند در اینجا مقصر باشد، مهم است که نگاهی به آن بیندازید. اگر اتصال سست وجود داشته باشد، این نوع مشکل ممکن است رخ دهد. زیرا اتصالات شل مانع از تامین برق ثابت آن می شود.1

  1. ابتدا سیستم خود را خاموش کنید سپس کابل ویدئو و پورت های متصل کننده آن را بررسی کنید. پورت ها نیز ممکن است معیوب باشند، بنابراین سعی کنید در پورت های دیگر سوئیچ کنید.
  2. باید یک کابل ویدیوی جدید را امتحان کنید تا مطمئن شوید که این یک مشکل خارجی نیست. کابل های VGA نیز قابل استفاده هستند، زیرا می توانند جایگزین کابل های HDMI شوند.
  3. اطمینان حاصل کنید که هیچ دستگاه خارجی دیگری به سیستم شما متصل نیست زیرا می تواند باعث ایجاد چنین درگیری هایی شود.

پس از اتمام بررسی، فقط سیستم خود را روشن کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

این مطلب توصیه شده برای شما :  عیب یابی تصویر تار تلویزیون ایکس ویژن

 اسکن کامل را انجام دهید

مطمئن شوید که یک آنتی ویروس خوب در سیستم خود دارید. یک سیستم نادرست همچنین می تواند مشکلاتی را با دستگاه متصل خارجی شما ایجاد کند. ویروس به سادگی ارتباط بین درایور و سخت افزار متصل را مختل می کند.

بنابراین از هر آنتی ویروسی که استفاده می کنید، آن را باز کنید و به دنبال یک اسکن سخت باشید. در نهایت، سیستم خود را مجددا راه اندازی کنید و مانیتور ایکس ویژن خود را بررسی کنید که مطمئن شوید درست شده است یا خیر.

به گزینه تنظیمات نمایش چندگانه بروید

خطاهای اولیه مانیتور ایکس ویژن: کاربرانی که دو مانیتور ایکس ویژن را به رایانه خود وصل کرده‌اند، تنها با مانیتور ایکس ویژن دوم خود مشکل دارند. دلیل آن می تواند تنظیمات صفحه نمایش شما باشد. ما قصد داریم تنظیمات نمایشگر را تغییر دهیم تا مانیتور ایکس ویژن دوم به حالت خواب برود.

مراحل زیر را برای تغییر تنظیمات نمایشگر دنبال کنید:

  • روی کلید لوگوی ویندوز با الفبای «S» ضربه بزنید و «تنظیمات نمایش» را بنویسید. روی آن باز کنید ضربه بزنید.
  • اکنون در سمت راست به دنبال گزینه “Multiple Displays” بگردید. با اسکرول کردن به پایین آن را پیدا خواهید کرد. از فهرست پیمایش، «Show Only On 2» را انتخاب کنید.
  • پس از اتمام، برای ذخیره تغییرات، «اعمال» را انتخاب کنید.

اقدام نهایی برای رفع خطاهای اولیه مانیتور ایکس ویژن

اکنون بررسی کنید که آیا مشکل مانیتور ایکس ویژن دوم شما برطرف شده است یا خیر. اگر دوباره ظاهر شد، با روش های ذکر شده ادامه دهید تا خطای مانیتور ایکس ویژن دوم را برطرف کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  خرابی های تبلت ایکس ویژن

احتمال بروز اشکالات داخلی وجود دارد زیرا مانیتور ایکس ویژن به طور خودکار در حالت خواب قرار می گیرد. توصیه ما این است که روش های زیر را به ترتیبی که نوشته شده است دنبال کنید. آرام باشید، یکی از این موارد خطای «مانیتور ایکس ویژن به خواب می‌رود» را برای شما برطرف می‌کند.

مقالات مرتبط:

راهکارهای رفع خطای زمان اجرا در کامپیوتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =