نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل بوق زدن PS4

بوق زدن PS4/ سه بوق PS4 هنگام راه اندازی به این معنی است که یک خطای برابری در حافظه پایه وجود دارد. این مشکل اولین بلوک حافظه 64 کیلوبایتی رم PS4 را تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر این، نور سفید در PS4 به چه معناست؟ اگر چراغ نشانگر فقط به رنگ سفید چشمک می زند، یا اگر نور آبی هرگز به سفید ثابت تبدیل نمی شود، کنسول هنگ کرده است و نیاز به عیب یابی دارد. … کنسول را جدا کنید. 60 ثانیه صبر کنید، کنسول را دوباره وصل کنید و دوباره روشن کنید. اگر مشکل برطرف نشد، نرم افزار کنسول را با استفاده از حالت ایمن دوباره نصب کنید.

Blue light of Death PS4 چیست؟

PS4 Blue Light of Death چیست؟ این یک خطای عمومی است که با یک نور آبی ضربان دار از کنسول نشان داده می شود. وقتی این اتفاق می افتد، معمولاً هیچ خروجی ویدیو یا صوتی از Ps4 وجود ندارد. همچنین ممکن است مشاهده کنید که PS4 روشن و سپس خاموش می شود.

آیا نور PS4 قرار است سفید باشد؟

در کل نور سفید اصلا چیز بدی نیست. یک نور سفید ثابت در PS4 شما به سادگی نشان می دهد که کنسول شما روشن است. چشمک زدن نور سفید نشانه بسیار خطرناک تری است اما حتی این نیز می تواند کاملا بی ضرر باشد.

4 بوق روی مادربرد به چه معناست؟

چهار بوق کوتاه به این معنی است که تایمر مادربرد به درستی کار نمی کند، اما همچنین می تواند به این معنی باشد که ماژول RAM در پایین ترین شکاف (معمولاً 0 علامت گذاری می شود) مشکل دارد. معمولاً خرابی سخت افزار با کارت توسعه یا مشکل در خود مادربرد می تواند باعث ایجاد این کد بیپ شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  میانگین طول عمر تبلت ایکس ویژن

چرا PS4 من شبیه یک فن است؟

وقتی کنسول PS4 شما داغ می شود، طرفدار وارد می شود. اگر PS4 شما خیلی داغ است، فن می چرخد ​​و به احتمال زیاد صدای آن بسیار بیشتر از حد معمول می شود. اگر چیزی روی یا اطراف کنسول PS4 شما وجود دارد، آنها را دور ببرید. سپس کمی صبر کنید تا ببینید آیا کنسول شما خنک می شود و ساکت می شود.

بوق زدن PS4

آیا گرد و غبار می تواند به PS4 آسیب برساند؟

فن درون پلی‌استیشن 4 شما چه نسخه معمولی باشد، چه حرفه‌ای و چه باریک، می‌تواند به مرور زمان از بین برود و گرد و غبار، شن، کثیفی و هر چیز دیگری که در هوا شناور است ایجاد کند. این تجمع می تواند داخل سیستم را بپوشاند، سینک حرارتی شما را مسدود کند و باعث شود که فن بیشتر از آنچه نیاز است کار کند.

آیا نور آبی مرگ PS4 قابل تعمیر است؟

تمام کابل ها را از PS4 جدا کنید. دکمه پاور را دوباره ۷ ثانیه نگه دارید تا منبع تغذیه داخلی تخلیه شود. کابل های PS4 را دوباره وصل کنید و دوباره روشن کنید. اگر نور آبی مرگ در هنگام راه اندازی با یک نور سفید مختصر جایگزین شود، مشکل برطرف می شود.

آیا قطع کردن PS4 می تواند به آن آسیب برساند؟

سیم برق AC را فقط زمانی از منبع برق جدا کنید که نشانگر برق خاموش باشد. اگر زمانی که نشانگر برق روشن است یا چشمک می زند، آن را جدا کنید، ممکن است داده ها از بین بروند یا خراب شوند و ممکن است به سیستم خود آسیب برسانید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل روشن نشدن ایکس باکس وان

چرا PS4 من مدام آبی چشمک می زند؟

چراغ آبی چشمک زن مرگ به این معنی است که PS4 به حالت روشن که با نور سفید جامد نشان داده شده است، وارد نمی شود. به همین دلیل ممکن است هیچ خروجی تصویری یا صوتی به تلویزیون وجود نداشته باشد و در واقع خاموش کردن کنسول با مشکل مواجه شود.

آیا نور آبی مرگ قابل تعمیر است؟

PS4 خود را تخلیه و ریستارت کنید دکمه پاور PS4 را به مدت 7 ثانیه نگه دارید تا دو بوق بشنوید. تمام کابل ها را از PS4 جدا کنید.. کابل های PS4 را دوباره وصل کنید و دوباره روشن کنید. اگر نور آبی مرگ در هنگام راه اندازی با یک نور سفید مختصر جایگزین شود، مشکل برطرف می شود.

چرا DualShock 4 من سفید است؟

دو دلیل اصلی وجود دارد که ممکن است نور سفید چشمک زن را در کنترلر DualShock خود مشاهده کنید: یا باتری در حال از بین رفتن است یا کنترلر نتوانسته به کنسول پلی استیشن شما متصل شود. هر دوی این موارد قابل رفع هستند.

حالت آماده به کار در PS4 چیست؟

سونی شما را تشویق می کند که به جای خاموش کردن کامل پلی استیشن 4، از حالت استراحت در پلی استیشن 4 خود استفاده کنید. حالت استراحت کمی شبیه حالت خواب در رایانه شما است – به جای خاموش شدن کامل، به حالت کم مصرف می رود، بنابراین می توانید با بیدار شدن از خواب سریعتر به بازی های خود برسید.

چگونه از داغ شدن بیش از حد PS4 جلوگیری کنیم؟

این مطلب توصیه شده برای شما :  راهکارهای رفع آبخوردگی تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =