نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل تک بوق زدن و خاموش شدن ps4

خاموش شدن ps4/ این مشکل معمولاً به دلیل منبع تغذیه PS4 است و شناخته شده است که بر مدل راه اندازی، PS4 slim و PlayStation 4 pro تأثیر می گذارد. بدترین سناریو این است که منبع تغذیه از کار افتاده است، اما اغلب ممکن است چیزی کوچکتر باشد. اگر PS4 شما هنوز در گارانتی است، می توانید برخی از مراحل ساده زیر را دنبال کنید اما آن را باز نکنید. اگر گارانتی دارید، از سونی بخواهید آن را تعمیر کند.

راه حل های موجود

پس از تحقیقات فراوان و زمان صرف شده برای بررسی این موضوع، مشکل را حل کردم. نیازی به خرید منبع تغذیه جدید هم نداشتم. من PS4 را باز کردم و متوجه شدم که گیره X برای CPU محکم نیست. من توانستم یک پیچ را با یک چرخش کامل بدون نیرو و نیم چرخش اضافی با مقداری نیرو سفت کنم.

اگر مدل PS4 دارید که یک بار بوق می‌زند اما روشن نمی‌شود، مراحل زیر را بررسی کنید. یکی از این موارد احتمالاً آن را برای شما برطرف خواهد کرد. بدترین حالت این است که منبع تغذیه قطع شده است. شما به راحتی می توانید اینها را به تنهایی جایگزین کنید.

خاموش شدن ps4

کابل برق را بردارید و چند دقیقه صبر کنید

منبع تغذیه مقدار کمی شارژ را ذخیره می کند، حتی زمانی که کابل برق را جدا می کنید. آن را بردارید و چند دقیقه صبر کنید. این باعث می شود تا برق از تمام مدارها تخلیه شود و کاملاً خاموش شود.

در حالی که سیستم به برق متصل است، دکمه پاور را چند بار فشار دهید. با وجود اینکه سیستم به برق وصل نیست، صدای بوق را خواهید شنید. این نشانه خطا نیست، فقط راهی برای تسریع تخلیه برق از سیستم خواهد بود. هنگامی که صدای بوق متوقف شد، چند دقیقه دیگر آن را به حال خود رها کنید و سپس دوباره آن را به برق وصل کنید و سعی کنید دوباره آن را روشن کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  5 راهکار رفع مشکلات تلویزیون ایکس ویژن

کنترلر را از طریق USB وصل کنید و دکمه PS را فشار دهید

با استفاده از کابل USB، یک کنترلر را به PS4 وصل کنید. دکمه PS روی کنترلر را فشار دهید و ببینید آیا باعث راه اندازی سیستم می شود یا خیر.

سعی کنید دیسک را وارد کنید

اگر شما هم مثل من هستید و از قبل دیسکی در درایو داشتید که سیستم روی شما از بین رفت، این مرحله باید یکی باشد که از آن صرفنظر کنید. با فشار دادن دکمه خروج ممکن است سیستم به نظر برسد که در شرف روشن شدن است اما سپس خاموش می شود. برخی از افراد در تلاش برای قرار دادن دیسک موفقیت آمیز گزارش کرده اند. باعث بیدار شدن سیستم می شود.

کنسول را در کنار آن بچرخانید

با توجه به اینکه PS4 واقعاً قرار نیست در کنار آن ذخیره شود، عجیب به نظر می رسد. هر چند این دائمی نیست فقط سیستم را بچرخانید تا به سمت خود بایستد. این روش کلاسیک PS2 برای ذخیره سازی کنسول است. این ممکن است مقداری گرد و غبار یا هر ذره ای را که می تواند باعث خرابی اتصال شود، از بین ببرد.

تمام گرد و غبار را از دریچه های هوا خارج کنید

در امتداد کنار کنسول، نواری را مشاهده خواهید کرد که حاوی تعداد زیادی دریچه هوا است. این اجازه می دهد تا هوای سرد وارد سیستم شود و هوای گرم از آن خارج شود. از آنجایی که حفظ دمای خنک برای هر کامپیوتری حیاتی است، گرد و غبار و خاک که این دریچه‌ها را مسدود می‌کند باعث گرم شدن بیش از حد آن و ایجاد مشکل می‌شود. مطمئن شوید که هیچ چیز مانع این موارد نمی شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آموزش راه اندازی مجدد تبلت ایکس ویژن

قبل از روشن کردن کنسول، تلویزیون را خاموش کنید

این ممکن است یک مشکل ساده در خروجی HDMI باشد. اگر ابتدا PS4 را روشن کنید و سپس تلویزیون را روشن کنید، ممکن است خوب کار کند. این نباید یک مشکل طولانی مدت باشد، ممکن است فقط یک مشکل یکباره باشد.

به تلویزیون دیگری متصل شوید

HDMI نسبت به گذشته بسیار پیشرفته تر شده است. به خصوص با تلویزیون هایی که از ARC پشتیبانی می کنند. با یک کانال بازگشت، می تواند با راه اندازی سیستم تداخل داشته باشد. اگر تلویزیون دیگری در دسترس دارید، باید سعی کنید PS4 را به این تلویزیون وصل کنید و ببینید که آیا به طور معمول روشن می شود یا خیر.

در نزدیکی اتصال برق کمی ضربه بزنید

اگر سیستم شما روی یک پیشخوان نشسته و دست نخورده است، انتظار ندارید که این مشکل ایجاد کند، اما یک ضربه کوچک می تواند گرد و غبار یا هر اتصال بدی را که می تواند باعث خرابی سیستم به درستی بوت شود، از بین ببرد. لطفا در اینجا مراقب باشید. یک ضربه نسبتاً ملایم است، لعنتی را مشت نکنید!

دکمه پاور را وصل کنید و به مدت 30 ثانیه نگه دارید

اگر برق را برای 10 ثانیه یا بیشتر نگه دارید، باید یک بوق دوتایی ایجاد کند. در مورد ما، سیستم به هیچ ورودی پاسخ نمی دهد. تقریباً مرده و رفته است. نگه داشتن آن به مدت 30 ثانیه می تواند باعث تخلیه کامل تمام الکتریسیته ذخیره شده در دکمه پاور شود و در داخل آن یک راه اندازی مجدد سخت انجام شود. در این مرحله، باید به اندازه کافی کار می کردید تا مطمئن شوید که هیچ نیرویی باقی نمانده است، اما این کار ساده ای است و امتحانش ضرری ندارد. برای برخی افراد کار کرده است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  علت راه اندازی دائم تلویزیون ایکس ویژن

چگونه PS4 را از حالت Safe Mode خارج کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =