نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل خرابی لوازم الکترونیکی تلوزیون

تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی شود

خرابی لوازم الکترونیکی تلوزیون. تعداد کمی از چیزها می تواند به اندازه خرابی لوازم الکترونیکی ناامید کننده باشد. این امر به ویژه در مورد تلویزیون صادق است، که اغلب مرکز اصلی خانه است. برای تعمیر صفحه ایکس ویژن که روشن نمی شود، ابتدا باید کنترل از راه دور، نوار برق و سیم برق را رد کنید، اما ممکن است مشکل از خازن باشد که ممکن است نیاز به تعمیر حرفه ای داشته باشد.

عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن بدون قدرت

مشکلات تلویزیون می تواند گران باشد، به خصوص اگر تحت ضمانت نباشد. هنگامی که تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی شود، چند مرحله عیب یابی اساسی وجود دارد که می توانید برای حل رایج ترین مشکلات انجام دهید. خوشبختانه این موارد بسیار آسان هستند و نیازی به پیاده روی در اتاق و چراغ قوه ندارند، اگر پشت کابینت سرگرمی شما تاریک باشد.

هنگامی که تلویزیون ایکس ویژن از حالت آماده به کار روشن نمی شود اولین کاری که باید انجام دهید این است که ریموت و پریز برق خود را بررسی کنید. این می تواند به سادگی باتری های از راه دور خاموش باشد.

اگر تلویزیون خود را به یک پریز برق وصل کرده اید، آنرا بعنوان مقصر رد کنید. اگر تمام مراحل عیب یابی شما کار نکرد، ضمانت خود را بررسی کنید. اگر تلویزیون شما در محدوده زمانی محدود باشد، ممکن است واجد شرایط تعمیرات رایگان شوید.

مشکلات مربوط به برق از راه دور

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما روشن نمی شود، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که چگونه سعی می کنید برق را کنترل کنید. از آنجا که بسیاری از مردم از ریموت استفاده می کنند، معمولاً منبع مشکل است. اولین چیزی که باید آزمایش شود این است که آیا باتری ها تمام شده اند یا خیر. این یک جایگزین آسان است و اگر هنوز کار نکرد، همیشه می توانید باتری های قدیمی را دوباره داخل دستگاه قرار دهید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  انواع پردازشگرهای کامپیوتر

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن خود بررسی کنید این است که آیا چیزی سیگنال بین ریموت و تلویزیون را مسدود می کند یا خیر. سعی کنید به تلویزیون نزدیک شوید و موقعیت ریموت را تغییر دهید. همچنین ممکن است ریموت شما خراب شده باشد، بنابراین آخرین مرحله عیب یابی باید دور انداختن ریموت کنترل و روشن کردن تلویزیون با استفاده از دکمه پاور باشد.

مشکلات قدرت دکمه پاور

اگر از راه دور را امتحان کرده اید و تلویزیون هنوز روشن نمی شود، گام بعدی در عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن بدون برق، بررسی سیم برق است. اگر تلویزیون شما به یک پریز برق وصل است، ممکن است به طور تصادفی خاموش شده باشد. همچنین می توانید تلویزیون را از نوار جدا کرده و به دیوار وصل کنید تا مطمئن شوید که نوار برق شما مقصر نیست. همچنین باید مطمئن شوید که اتصال پشت تلویزیون محکم است.

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما از حالت آماده به کار روشن نمی شود و منبع تغذیه را بررسی کرده اید، ممکن است تلویزیون شما به عنوان یک اقدام حفاظتی وارد حالت خاموش شدن شود. اگر این اتفاق بیفتد، یک چراغ برق چشمک زن خواهید دید. در این صورت، کابل برق را جدا کرده و تلویزیون را حداقل سه دقیقه بدون وصل نگه دارید. هنگامی که دوباره آن را وصل می کنید، مشکل باید خود به خود حل شود.

هنگامی که تعمیرات لازم است

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما روشن نمی شود و تمام مراحل عیب یابی اولیه را امتحان کرده اید، می تواند مشکل جدی تری باشد. گارانتی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ممکن است بتوانید تعمیرات را به صورت رایگان انجام دهید یا خیر. در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد هزینه تعمیرات را بپردازید مگر اینکه در هنگام جدا کردن تلویزیون راحت باشید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل روشن نشدن ایکس باکس وان

با وجود تلویزیون های صفحه تخت مدرن، یک مشکل مکرر وجود دارد که خازن ها ماندگار نیستند. اگر متوجه شدید که تلویزیون ایکس ویژن شما از حالت آماده به کار روشن نمی شود یا وقتی روشن است، صداهای کلیک را می شنوید، ممکن است مشکلی داشته باشید که نیاز به تعمیر دارد. برای تعمیر خود، باید آهن لحیم کاری و استعداد جدی برای کار با قطعات الکتریکی داشته باشید. می توانید دستورالعمل ها را به صورت آنلاین پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 1 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »