نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل روشن نشدن تبلت ایکس ویژن اندرویدی

راهکارهای رفع روشن نشدن تبلت ایکس ویژن اندرویدی

روشن نشدن تبلت ایکس ویژن اندرویدی / تبلت ایکس ویژن خود را با فشار دادن دکمه روشن/خاموش روشن می‌کنید – ساده. اگر آن دکمه کار نمی کند، دستگاه شما لزوماً خراب نیست – راه هایی برای روشن کردن آن وجود دارد. این مشکل همچنین می تواند ناشی از آسیب سخت افزاری باشد. تبلت ایکس ویژن شما ممکن است روشن نباشد زیرا خراب است. اما، اگر مشکل نرم افزاری وجود داشته باشد، مراحل اینجا آن را برطرف می کند.

روشن نشدن تبلت ایکس ویژن اندرویدی

تلفن یا تبلت ایکس ویژن خود را برای چند دقیقه شارژ کنید

اگر باتری دستگاه اندرویدی شما تقریباً تمام شده است، اغلب هنگامی که می‌خواهید آن را روشن کنید، نشانگر «باتری خالی» را روی صفحه می‌بینید. اما، اگر اجازه دهید باتری کاملاً از بین برود، وقتی دکمه پاور را فشار می‌دهید، تلفن یا تبلت ایکس ویژن شما اصلاً پاسخ نمی‌دهد.

برای رفع این مشکل کافی است گوشی یا تبلت ایکس ویژن اندرویدی خود را به شارژر دیواری وصل کنید و اجازه دهید شارژ شود. شما نمی توانید آن را به برق وصل کنید و سعی کنید فوراً آن را روشن کنید – ابتدا باید چند دقیقه به آن فرصت دهید تا شارژ شود.

آن را به برق وصل کنید و بگذارید پانزده دقیقه یا بیشتر شارژ شود. بعداً برگردید و سعی کنید آن را با دکمه پاور روشن کنید. اگر مشکل از باتری مرده است، باید به طور معمول بوت شود.

اگر اصلا کار نکرد، سعی کنید دستگاه را با کابل و شارژر دیگری وصل کنید. شارژر یا کابل ممکن است شکسته باشد و مانع از شارژ شدن یک دستگاه خوب شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  بیشترین خرابی تلویزیون

باتری را بکشید یا دکمه پاور را به مدت طولانی فشار دهید

مانند سایر سیستم عامل ها، اندروید گاهی اوقات می تواند به سختی ثابت شود و از پاسخ دادن امتناع کند. اگر Android به طور کامل فریز شده باشد، ممکن است دستگاه شما روشن و کار کند – اما صفحه نمایش روشن نمی شود زیرا سیستم عامل ثابت است و به فشار دادن دکمه ها پاسخ نمی دهد.

برای رفع این نوع انجمادها، باید یک “تنظیم مجدد سخت” که به عنوان “چرخه برق” نیز شناخته می شود، انجام دهید. این کار برق تلفن یا تبلت ایکس ویژن شما را به طور کامل قطع می کند و آن را مجبور به خاموش شدن و راه اندازی مجدد می کند.

در تلفن یا تبلت ایکس ویژن با باتری قابل جابجایی، می‌توانید باتری را خارج کنید، حدود ده ثانیه صبر کنید و سپس باتری را دوباره وصل کرده و آن را بوت کنید.

در تلفن یا رایانه لوحی بدون باتری قابل جابجایی – که شامل اکثر دستگاه‌های اندرویدی مدرن است – باید دکمه روشن/خاموش را به مدت طولانی فشار دهید. دکمه پاور دستگاه خود را فشار دهید و آن را نگه دارید. فقط باید دکمه پاور را برای ده ثانیه نگه دارید، اما ممکن است مجبور شوید آن را برای سی ثانیه یا بیشتر نگه دارید. این کار برق تلفن یا تبلت ایکس ویژن شما را قطع می‌کند و آن را مجبور می‌کند تا پشتیبان‌گیری شود و هرگونه یخ‌زدگی سخت را برطرف کند.

بازنشانی کارخانه را از حالت بازیابی انجام دهید

در برخی موارد، ممکن است تلفن یا تبلت ایکس ویژن شما شروع به بوت شدن کند، اما سیستم عامل اندروید ممکن است بلافاصله از کار بیفتد یا مسدود شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  مشکلات رایج پرینتر

برای رفع این مشکل، اندروید می‌تواند مستقیماً در منوی حالت بازیابی بوت شود، جایی که می‌توانید بازنشانی کارخانه‌ای را انجام دهید. اگر دستگاه شما قبل از یخ زدن یا مشکلات جدی دیگر بوت می شود، از حالت بازیابی برای تنظیم مجدد کارخانه استفاده کنید.

برای انجام این کار، ابتدا باید تلفن یا تبلت ایکس ویژن خود را خاموش کنید و سپس با نگه داشتن چندین دکمه به طور همزمان آن را راه اندازی کنید. ترکیب دقیق دکمه های مورد نیاز شما بستگی به دستگاه شما دارد. برای یافتن دکمه‌های مورد نیاز، نام دستگاه و «حالت بازیابی» را در وب جستجو کنید. به عنوان مثال، سامسونگ گلکسی S6 شما را ملزم به نگه داشتن Volume Up + Home + Power می کند.

سیستم عامل دستگاه خود را بازیابی کنید

اگر نرم افزار دستگاه شما آسیب دیده باشد، ممکن است فرآیند بازنشانی کارخانه ای کار نکند. ممکن است لازم باشد سیستم عامل Android را از تصویر ارائه شده توسط سازنده دستگاه خود بازیابی کنید. به عنوان مثال، این ممکن است در صورتی رخ دهد که با رام‌های کاستوم سر و کار داشته باشید یا به‌طور دیگری بهینه‌سازی‌های سطح پایین را در نرم‌افزار سیستم انجام داده باشید.

بسته به دستگاهی که دارید و سازنده آن، این کار می تواند آسان یا سخت باشد. برای مثال، گوگل تصاویر سفت‌افزاری را به‌راحتی قابل نصب است که می‌توانید به صورت دستی نصب کنید. برای دستگاه‌های دیگر، نام دستگاه خود را در وب جستجو کنید و برای یافتن دستورالعمل‌ها، «نسخه‌افزار را مجدداً نصب کنید». اگر خوش شانس باشید، سازنده یک راه آسان برای انجام این کار به شما ارائه می دهد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  چگونه رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن را برطرف کنیم

اندروید همچنین دارای یک «حالت ایمن» مخفی است که می‌توانید آن را بوت کنید، که درست مانند حالت Safe Mode در ویندوز کار می‌کند. در حالت امن، اندروید هیچ نرم افزار شخص ثالثی را بارگیری نمی کند، فقط نرم افزار سیستمی را بارگیری می کند.

در برخی از دستگاه‌ها، تنها زمانی که گوشی در حال اجرا است، می‌توانید از طریق گوشی به حالت ایمن بوت شوید. در دستگاه‌های دیگر، ممکن است بتوانید هنگام بوت شدن تلفن، دکمه خاصی را فشار دهید تا آن را به حالت ایمن راه‌اندازی کنید. اگر می‌خواهید از حالت ایمن استفاده کنید، نام دستگاه خود و «حالت ایمن» را در وب جستجو کنید. این فقط در صورتی کار می کند که نوعی برنامه شخص ثالث دستگاه شما را پس از بوت شدن مسدود کند. این معمولاً نباید امکان پذیر باشد، اما ممکن است اتفاق بیفتد.

مطلب پیشنهادی: 9 راه حل تعمیر دوربین تبلت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »