نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن/ به دلایلی اکثر تلویزیون های ایکس ویژن در نهایت با مشکل مشابهی مواجه می شوند که به سادگی روشن نمی شوند. موارد بی‌شماری از دارندگان تلویزیون ایکس ویژن وجود دارد که می‌گویند این مشکل را داشته‌اند – برخی می‌گویند این مشکلی است که چندین سال با آن سروکار داشته‌اند!

خوشبختانه یک راه حل بسیار آسان وجود دارد که باید حدود 80٪ یا بیشتر از تلویزیون های ایکس ویژن را که روشن نمی شوند برطرف کند.

تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی شود

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما روشن نمی شود، باید آن را ریست کنید. تلویزیون خود را از برق بکشید و 60 ثانیه کامل صبر کنید. در حالی که تلویزیون از برق جدا است، دکمه پاور را برای 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. پس از اتمام 60 ثانیه، تلویزیون ایکس ویژن خود را دوباره وصل کنید و باید کار کند.

روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن را از دیوار جدا کنید

در حالی که این مشکل واضح به نظر می رسد، جدا کردن تلویزیون ایکس ویژن از پریز دیواری رایج ترین راه برای روشن کردن مجدد آن است.

نکته کلیدی در اینجا این است که در واقع 60 ثانیه کامل صبر کنید. کمی صبر داشته باشید و مطمئن شوید که حداقل یک دقیقه قبل از وصل کردن مجدد آن به برق گذشته است.

در حالی که تلویزیون از برق جدا است، دکمه روشن/خاموش را در تلویزیون ایکس ویژن خود به مدت 30 ثانیه پیدا کرده و نگه دارید. مطمئن شوید که دکمه پاور تلویزیون خود را نگه داشته اید، نه ریموت!

این مطلب توصیه شده برای شما :  مشکلات حالت خواب مانیتور ایکس ویژن

این به تخلیه انرژی باقیمانده در تلویزیون کمک می کند و به تلویزیون اجازه می دهد تا خود را به حالت نرم بازنشانی کند. این با روشن و خاموش کردن ساده کنترل از راه دور متفاوت است! هنگامی که تلویزیون را پس از 60 ثانیه دوباره وصل کردید، بدون مشکل می بینید که دوباره برق می گیرد.

در حالی که این اصلاح باید برای حدود 80٪ موارد کار کند، 20٪ باقی مانده می تواند کمی پیچیده تر باشد. اگر همچنان در روشن کردن تلویزیون ایکس ویژن خود با مشکل مواجه هستید، راه حل هایی را که در زیر توضیح داده شده است، امتحان کنید.

باتری ها را از ریموت ایکس ویژن خارج کنید

اگر با جدا کردن و وصل کردن مجدد تلویزیون مشکل را حل نکرد، سعی کنید باتری ها را از ریموت خود خارج کنید.

  • مطمئن شوید که هر دو باتری را به طور کامل از کنترل از راه دور خارج کنید.
  • با برداشتن باتری ها، دکمه پاور روی ریموت را به مدت 30 ثانیه نگه دارید. باز هم این کار را برای 30 ثانیه کامل انجام دهید! نه 10 ثانیه، 30!
  • پس از تمام شدن 30 ثانیه، باتری ها را دوباره در کنترل از راه دور قرار دهید و سعی کنید تلویزیون را روشن کنید. باید دوباره روشن بشه
  • ممکن است بخواهید در این مرحله مجموعه جدیدی از باتری ها را قرار دهید تا مطمئن شوید!

اگر یکی از دو مرحله بالا مشکل برق تلویزیون ایکس ویژن شما را برطرف کرد اما چند روز یا چند هفته بعد با همان مشکل مواجه شدید، باید برای راه حل دائمی تر، تلویزیون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آموزش رفع تراشه در صفحه تلویزیون

تنظیم مجدد کارخانه ای تلویزیون ایکس ویژن

هنگامی که تلویزیون روشن است (امیدواریم آن را از برق جدا کنید یا باتری های ریموت را جدا کنید تا بتواند به طور موقت تلویزیون را روشن کند) روی دکمه Home روی کنترل از راه دور خود کلیک کنید.

سپس به Settings> General> Reset بروید. سپس پین امنیتی خود را وارد کنید («0000» اگر هرگز آن را تنظیم نکرده اید). تلویزیون شما دوباره خاموش و روشن می شود و سپس صفحه تنظیمات اولیه نمایش داده می شود.

این کار اساساً تلویزیون ایکس ویژن شما را به تنظیماتی که در روز خرید تلویزیون داشت برمی‌گرداند.

ریست فکتوری تلویزیون ایکس ویژن بدون ریموت

اگر به هر دلیلی به کنترل از راه دور تلویزیون خود دسترسی ندارید، همچنان می توانید تلویزیون ایکس ویژن خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

برای انجام این کار دکمه پاور تلویزیون خود را پیدا کنید. بسته به مدلی که دارید، ممکن است در سمت راست، سمت چپ یا خیلی پایین دستگاه باشد.

با روشن بودن تلویزیون، دکمه Menu را در تلویزیون فشار دهید و سپس به تنظیمات > عمومی > بازنشانی بروید.

اگر در یافتن این دکمه ها در تلویزیون خود با مشکل مواجه هستید، یا اگر تلویزیون شما در یک نقطه محکم نصب شده است، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. ابتدا یک صفحه کلید USB را مستقیماً به پشت تلویزیون ایکس ویژن خود وصل کنید. سپس می توانید از صفحه کلید برای پیمایش و تنظیم مجدد تلویزیون خود استفاده کنید.

سیم برق را در پشت تلویزیون ایکس ویژن قرار دهید

یکی دیگر از راه‌حل‌های بالقوه آسان برای مشکل برق، جدا کردن سیم برق از پشت تلویزیون است. آن را به مدت 60 ثانیه یا بیشتر از برق جدا کنید و سپس دوباره وصل کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  علت گرم شدن بیش از حد ایکس باکس Series X|S

وقتی دوباره آن را به برق وصل می‌کنید، مطمئن شوید که اتصال راحت است! اصلاً نمی‌خواهید شل باشد – اتصال محکم برای اطمینان از اینکه تلویزیون برق پایدار می‌گیرد مهم است.

تست سریع صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »