نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل نداشتن صدا و تصویر تلویزیون ایکس ویژن

نداشتن صدا و تصویر تلویزیون/ بسیاری از ما از تماشای تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند خود لذت می بریم و بسیاری از ما از فروش جمعه سیاه برای خرید یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند جدید استفاده می کنیم. چه از Amazon Firestick یا Apple TV استفاده کنیم، راحت است که بتوانیم برنامه ها را از سرویس های مختلف پخش کنیم و تجربه تماشای تلویزیون ایکس ویژن خود را سفارشی کنیم.

هر سال، ویژگی‌های تلویزیون ایکس ویژن‌های هوشمند به بهبود تجربیات کاربری ما ادامه می‌دهد. درست مانند هر دستگاه تکنولوژیکی دیگر، تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند نیز ممکن است دچار مشکلاتی شوند که نیاز به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن دارند. بسته به مشکلی که تلویزیون ایکس ویژن شما با آن مواجه است، ممکن است بتوانید خودتان تلویزیون ایکس ویژن خود را تعمیر کنید.

نداشتن صدا و تصویر تلویزیون

در موارد دیگر، باید تلویزیون ایکس ویژن خود را به یک تعمیرگاه مجرب تلویزیون ایکس ویژن، مانند Gadget Doctors در Mount Laurel، NJ ببرید. کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ما هزاران تلویزیون ایکس ویژن را تعمیر کرده اند و ما آماده هستیم تا قیمت رایگان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را به شما ارائه دهیم.

همین امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم تلویزیون ایکس ویژن شما را سریع و مقرون به صرفه تعمیر کنیم. ما همچنین نکاتی را برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ساده در زیر آورده ایم که می توانید خودتان انجام دهید. به خاطر داشته باشید که همیشه توصیه می شود قبل از انجام تعمیرات خود با یک متخصص مشورت کنید.

تصویر تلویزیون ایکس ویژن شما پیکسلی یا فازی است

اگر می بینید که تصویر تلویزیون ایکس ویژن خود را بریده و خارج کرده یا شکسته است، ممکن است سیگنال ضعیفی را تجربه کنید. علاوه بر این، اگر تصویر تلویزیون ایکس ویژن شما دارای پیکسل است، که به نظر می رسد تصویر به مربع های ریز زیادی بریده شده است، احتمالاً یک سیگنال ضعیف مقصر است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که تمام اتصالات بین تلویزیون ایکس ویژن و جعبه کابل و پریز برق را بررسی کنید. مطمئن شوید که همه اتصالات به تلویزیون ایکس ویژن شما محکم و ایمن هستند. اگر همچنان خطوط روی صفحه تلویزیون ایکس ویژن خود را تجربه می کنید، ممکن است لازم باشد با ارائه دهنده ماهواره یا کابل خود تماس بگیرید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیرات تخصصی پلی‌استیشن ۴ ایکس‌ویژن

تلویزیون ایکس ویژن LED، OLED، QLED یا پلاسما شما دارای ترک یا خطوط است

اگر در تلویزیون ایکس ویژن خود خطوطی را تجربه می کنید، ابتدا منوی تلویزیون ایکس ویژن خود را بیاورید. پس از اینکه منوی خود را باز کردید، اگر همچنان خطوطی را می بینید که از صفحه تصویر عبور می کنند، یا اگر صفحه نمایش شما ترک خورده است، باید پنل تلویزیون ایکس ویژن خود را تعویض کنید. متاسفانه این تعمیر مقرون به صرفه نیست. بررسی کنید و ببینید آیا هنوز گارانتی تمدید شده دارید یا خیر و اگر خطوطی در پنل وجود داشته باشد، آن ضمانت جایگزین تلویزیون ایکس ویژن شما خواهد شد یا خیر. وقتی صفحه تلویزیون ایکس ویژن از نظر فیزیکی ترک می‌خورد، اکثر ضمانت‌نامه‌ها تعویض تلویزیون ایکس ویژن شما را پوشش نمی‌دهند.

در این صورت باید تلویزیون ایکس ویژن خود را تعویض کنید. اگر مطمئن نیستید که صفحه نمایش شما ترک خورده است یا باید تلویزیون ایکس ویژن خود را تعویض کنید، عاقلانه است که با یک متخصص تعمیر تلویزیون ایکس ویژن صحبت کنید. اگر امکان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما وجود داشته باشد، متخصص تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ممکن است با قیمت کمتری نسبت به خرید یک تلویزیون ایکس ویژن پلاسما جدید این کار را انجام دهد که بسته به برند به راحتی می تواند بیش از 1000 دلار قیمت داشته باشد.

تلویزیون ایکس ویژن شما روشن می شود، اما تصویری نمی بینید

یکی از رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن زمانی اتفاق می افتد که صاحب تلویزیون ایکس ویژن تلویزیون ایکس ویژن را روشن می کند، اما هیچ تصویری روی صفحه نمایش داده نمی شود. چندین مشکل مختلف می تواند باعث این امر شود. اول، شما ممکن است تلویزیون ایکس ویژن خود را در ورودی اشتباه قرار دهید. کنترل تلویزیون ایکس ویژن خود را بردارید و دکمه ای را فشار دهید که می گوید «منبع»، «ورودی» یا «تلویزیون ایکس ویژن/ویدیو». به فشار دادن دکمه ادامه دهید تا زمانی که همه ورودی ها را امتحان کنید. اگر تلویزیون ایکس ویژن شما در ورودی اشتباه قرار داشت و دکمه ورودی را چندین بار فشار دادید، در نهایت تصویر روی صفحه نمایش شما باید برگردد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  مشکلات ps4 ایکس ویژن

شما یک پژواک می شنوید

اگر وقتی تلویزیون ایکس ویژن خود را روشن می کنید، صدای اکو بشنوید چه اتفاقی می افتد؟ در این مورد، احتمالاً با سیستم صوتی جداگانه خود مشکل دارید. اگر از سیستم صدای فراگیر یا نوار صوتی استفاده می کنید، ممکن است صدا را هم در بلندگوهای تلویزیون ایکس ویژن و هم از طریق سیستم صوتی خارجی خود افزایش دهید. اگر صدای بلندگوهای تلویزیون ایکس ویژنتان را زیاد کرده باشید، تلویزیون ایکس ویژن شما صدا را همزمان با بلندگوهای خارجی پخش می‌کند، اما با تأخیر، باعث ایجاد پژواک می‌شود. اگر برای یک سیستم صوتی جداگانه پول پرداخت کرده اید، باید صدای تلویزیون ایکس ویژن را کم کنید تا به وضوح بلندگوهای خود را بشنوید. برای از بین بردن پژواک، می توانید به سادگی صدای تلویزیون ایکس ویژن خود را بی صدا، غیرفعال یا کم کنید. اگر همچنان با سیستم صوتی خود مشکل دارید، با تعمیرگاه متخصص تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

در موارد دیگر، ممکن است صدای خود را با تأخیر بشنوید. به عنوان مثال، ممکن است حرکت دهان فردی را مشاهده کنید، اما صدا با تاخیر می آید. در این مورد، راه حل می تواند به سادگی پیمایش به تنظیمات صوتی تلویزیون ایکس ویژن و تنظیم تنظیمات برای «تاخیر صوتی» شما باشد. با انجام این کار باید تلویزیون ایکس ویژن و صدای شما همگام شوند.

اینترنت شما به تلویزیون ایکس ویژن شما متصل نمی شود

استفاده از تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند نیاز به اتصال اینترنت قوی دارد. بدون اتصال صحیح اینترنت به تلویزیون ایکس ویژن شما نمی توانید برنامه های مورد علاقه خود را در Hulu، Amazon یا Netflix پخش کنید. اگر به تازگی یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند جدید نصب کرده باشید، برق شما قطع شود یا ارائه دهنده اینترنت خود را تغییر داده باشید، ممکن است تلویزیون ایکس ویژن شما به درستی به اینترنت متصل نشود. بسیاری از تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند یک تست عیب یابی دارند که می توانند آن را اجرا کنند تا ببینند چرا اینترنت به درستی کار نمی کند. همچنین می‌توانید مسیریاب اینترنت خود را بازنشانی کنید تا ببینید آیا با این کار مشکلی حل می‌شود یا برای ایده‌ها با سازنده تلویزیون ایکس ویژن خود تماس بگیرید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  راه اندازی Google Nearby Share برای دستگاه های ویندوز

همین امروز با کارشناسان مجرب ما در تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید

اگر راه حل های ذکر شده در بالا را امتحان کرده اید اما تلویزیون ایکس ویژن شما هنوز به درستی کار نمی کند، به یک تعمیرکار مجرب تلویزیون ایکس ویژن نیاز دارید. در دکتر گجت UR، ما به همه مشتریان بالقوه خود یک ارزیابی رایگان ارائه می‌دهیم و تخمینی را برای کار تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما به سرعت ارائه می‌کنیم. مشتریان ما از زمان تحویل سریع و قیمت های پایین ما بهره مند می شوند. اگر تلویزیون ایکس ویژن شما به درستی کار نمی کند، ما می توانیم کمک کنیم. امروز با ما تماس بگیرید تا برآورد هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هجده =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »