نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل هنگی کامپیوتر ایکس ویژن

راهکارهای رفع هنگی کامپیوتر

هنگی کامپیوتر. این اتفاق در هر زمان برای هر کسی رخ می دهد-شما در مقابل رایانه خود نشسته اید، در حال گشت و گذار در وب سایت ها هستید یا در حال تایپ کردن یک برنامه پردازش کلمه هستید که ناگهان همه چیز متوقف می شود. موس کار نمی کند، برنامه شما یخ می زند یا برنامه متوقف می شود. آگاهی از خرابی رایانه شما کلید عیب یابی مشکل و در نهایت رفع آن است. در اینجا چند نکته مفید برای کسانی که می خواهند بتوانند شایع ترین علائم خرابی کنسول را تشخیص دهند، ارائه شده است.

مرحله 1: بررسی صفحه مرگ مانیتور

“صفحه آبی مرگ” را در مانیتور خود بررسی کنید. این می تواند در هنگام راه اندازی یا در میانه یک فرآیند رخ دهد. رایج ترین علامتی که نشان می دهد رایانه شما به دلیل مشکل اصلی خراب شده است زمانی است که مانیتور به رنگ آبی روشن در می آید و پیامی روی صفحه به شما می گوید که “یک استثناء مرگبار رخ داده است”. به دلیل ماهیت جدی خطای رایانه ای، “صفحه آبی مرگ” نامیده می شود.

هنگی کامپیوتر

مرحله 2: مکان نما را روی صفحه حرکت دهید

سعی کنید مکان نما را روی صفحه حرکت دهید. اگر حتی اگر از ماوس به درستی استفاده می کنید، رایانه خراب شده است، نشانگر مکان نما منجمد شده است. همچنین ممکن است مکان نما چند ثانیه بعد از تکان دادن ماوس حرکت کند، اما لکنت زبان یا کشیدن آن بسیار کند است. در این حالت، نمی توانید روی هیچ پیوند یا برنامه ای کلیک کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  9 نکته برای استفاده بیشتر از PS4

مرحله 3: کلیک روی ابزارهای برنامه

تعیین کنید که آیا برنامه به طور ناگهانی از کار می افتد یا از برنامه خارج می شود. در این حالت، وقتی روی صفحه برنامه یا هر یک از دکمه ها یا ابزارهای مرتبط با آن کلیک می کنید، پاسخی وجود ندارد. وقتی دیگر به دستورات شما پاسخ نمی دهد، خرابی کامپیوتر ایکس ویژن رخ می دهد. در برخی موارد، برنامه به تنهایی بسته می شود و یک کادر پیام ظاهر می شود که به شما می گوید خطایی باعث خاموش شدن آن شده است.

مرحله 4: حافظه کامپیوتر خود را بررسی کنید

ببینید آیا حافظه کافی وجود دارد یا خیر. رایانه هایی با میزان RAM کم یا هارد با ظرفیت کم، حافظه کافی برای تکمیل فرآیندهای لازم را ندارند که برنامه ها و برنامه های شما را اجرا می کند. وقتی حداقل RAM باقی می ماند، پیامی ظاهر می شود که می گوید “حافظه یا فضای دیسک کافی نیست” و برنامه متخلف خراب می شود و خاموش می شود.

مرحله 5: بررسی سخت افزاری کامپیوتر

هنگام راه اندازی به دنبال یک پیام پاپ آپ “خرابی قریب الوقوع هارد دیسک” باشید. مشکلی در سخت افزار رایانه شما باعث می شود کامپیوتر ایکس ویژن شما از همان ابتدا بوت نشود، که یکی از دیوانه کننده ترین شرایطی است که هنگام خرابی کامپیوتر ایکس ویژن با آن مواجه می شوید. این اتفاق می افتد زمانی که سیستم عامل شما دیگر قادر به اجرای برنامه های رایانه شما به دلیل اشکالات، خرابی یا از دست رفتن فایل ها یا اشکالات نیست.

این مطلب توصیه شده برای شما :  عیب یابی گیم بوی میکرو (Game Boy Micro) نینتندو

مرحله 6: استفاده از دستور Alt-Control-Delete

سعی کنید از دستور Alt-Control-Delete که به لیست برنامه ها و فرایندهایی که در حال حاضر بر روی رایانه شما اجرا می شوند دسترسی پیدا کنید، از برنامه ها و فرایندها خارج شوید. اگر مهم نیست که چند بار از فرمان استفاده می کنید و سعی می کنید یک برنامه بدون پاسخ را خاتمه دهید، فایده ای ندارد، خرابی نشان داده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »