نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل گرم شدن بیش از اندازه پلی استیشن 4

راهکارهای رفع مشکل گرم شدن بیش از اندازه پلی استیشن 4

در این مقاله از نمایندگی ایکس ویژن قصد داریم راه هایی برای رفع مشکل گرم شدن بیش از اندازه پلی استیشن 4 به شما معرفی کنیم. PS4 یک قطعه عالی از فناوری بازی است. با این حال، این دستگاه های پیشرفته هر از گاهی با مشکلاتی مواجه می شوند. شایع ترین مشکل، خارج از اتصال بد اینترنت، داغ شدن بیش از حد است. بنابراین، اگر PS4 شما بیش از حد گرم می شود، چه کاری می توانید انجام دهید؟

گرم شدن بیش از اندازه پلی استیشن 4

علائم داغ شدن بیش از حد در PS4 شما

میتواند برای هرکسی پیش بیاید. شما در منطقه هستید، در حال بازی هستید و ناگهان صدای وزوز شدیدی از کنسول خود می شنوید. چیزی که می شنوید فن است. وقتی با این سرعت کار می کند، می تواند نشانه بسیاری از چیزها، از جمله گرمای بیش از حد باشد.

اگر مدام صدای فن خود را با صدای بالاتر می شنوید، می تواند نشانه داغ شدن بیش از حد PS4 باشد. برای اطمینان، کنسول را احساس کنید. در حالی که کمی گرما طبیعی است، اگر در لمس گرم باشد، می توانید فرض کنید که گرمای بیش از حد مشکل است.

فن نقش اساسی در خنک نگه داشتن چیزها دارد. وقتی اضافه کار است، می توانید شرط بندی کنید که دلیلی دارد. در بیشتر موارد، فن سعی می کند کنسول شما را خنک کند. در حالی که یک فن معیوب می تواند مقصر باشد، اما همیشه باید یک فن با صدای بلند استفاده کنید زیرا اولین نشانه ای که ممکن است کنسول شما بیش از حد داغ شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  چرا کامپیوتر من مدام خراب می شود؟

علامت بعدی واضح ترین علامت است و آن گرما است. گاهی اوقات، فن شما ممکن است خراب شود، یا به دلایلی دیگر کار نمی کند. بنابراین به همین دلیل است که تست لمسی آزمون تورنسل واقعی برای گرمای بیش از حد است.

به خاطر داشته باشید که کنسول ها به عنوان یک محصول جانبی گرما ایجاد می کنند. مهندسان این دستگاه‌ها را برای مدیریت گرما طراحی می‌کنند، اما وقتی یک واحد در حال کار است، همیشه کمی گرما وجود خواهد داشت.

با این حال، اگر گرمای نسبتاً شدیدی را احساس می کنید – گرمایی که نمی توانید برای مدت طولانی روی آن نگه دارید – این یک مشکل است. در دماهای بالا، نه تنها عملکرد ضعیف تری دارید، بلکه ممکن است به اجزای داخلی PS4 خود آسیب طولانی مدت وارد کنید.

و به خاطر داشته باشید که همیشه می توانید خنک کننده بیشتری را به صورت دستی اضافه کنید! گزینه هایی مانند فن خنک کننده Linkhood برای PS4 (در آمازون) به شما امکان می دهد خنک کننده بیشتری به PS4 خود اضافه کنید، در حالی که گزینه های دیگری مانند OIVO PS4 Cooling Stand (همچنین در آمازون) ویژگی های بیشتری مانند شارژ کنترلر و ذخیره سازی بازی را اضافه می کنند.

وقتی PS4 بیش از حد داغ می شود چه کاری باید انجام دهید

وقتی صحبت از داغ شدن بیش از حد PS4 شما می شود، چند راه برای حل این مشکل وجود دارد. بیشتر آنها به ریشه علت که گرما است می رسند.

در بیشتر موارد، این یک مشکل تعمیر و نگهداری ساده است، اما در موارد دیگر، ممکن است به معنای شکستن کنسول و کار بر روی اجزای داخلی باشد. اگر در انجام این کار احساس راحتی نمی کنید، به شما توصیه می کنیم که این نوع تعمیر را به متخصصان بسپارید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آداپتور مانیتور DIY RCA به VGA

در زیر چند راه حل آسان برای مشکل گرمای بیش از حد پیدا خواهید کرد. اگر پس از امتحان تمام این راه حل ها، مشکلات شما همچنان ادامه داشت، با یک متخصص تعمیر تماس بگیرید.

کنسول را برای مدت زمان طولانی تری خاموش کنید

اولین کاری که باید امتحان کنید اگر با مشکل گرمای بیش از حد مواجه شدید این است که دستگاه خود را خاموش کنید. ممکن است به نظر یک توصیه فنی عمومی باشد، اما در این مورد، واقعاً می تواند کار کند. اگر نمی دانید علت مشکلات گرمای بیش از حد شما چیست، بهتر است ابتدا یک راه حل ساده را امتحان کنید.

ممکن است یک مشکل نرم افزاری یا اتصال عجیب باشد که باعث گرم شدن اجزای شما می شود. هنگامی که آنها داغ می شوند، سرد کردن دوباره چیزها ممکن است سخت باشد. خاموش کردن PS4 به آن زمان زیادی برای خنک شدن می دهد. اگر هنگام روشن کردن مجدد آن هنوز با مشکلاتی مواجه هستید، باید به مراحل بعدی بروید.

فن خود را بررسی کنید

به یاد داشته باشید که فن چقدر برای خنک کردن سیستم شما مهم است؟ خوب، اگر مشکل گرمای بیش از حد دارید، می تواند دلیل آن باشد.

در حالی که سونی یک قطعه سخت افزار عالی طراحی کرده است، اما از مشکلات در امان نیست. فن برای بیرون راندن هوای گرم نیاز به دسترسی به بیرون دارد، معمولاً به شکل درگاه های فن در جایی در کنسول بیرونی.

هنگامی که آن را پیدا کردید، می توانید یک ایده کلی از اینکه فن شما چقدر خوب کار می کند به دست آورید. اگر صداهای عجیب و غریبی می شنوید یا اصلا صدایی نمی شنوید، می تواند به این معنی باشد که طرفدار بدی دارید. می‌توانید خودتان آن‌ها را تعویض و تعمیر کنید، اما اگر تخصص قبلی ندارید، توصیه می‌کنیم آن را برای تعمیر بفرستید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  عوامل موثر بر عمر مانیتور ایکس ویژن

دریچه را باز کنید

دریچه فن به اندازه خود فن مهم است. اگر می توانید فن را به عنوان سیستم تنفسی PS4 خود در نظر بگیرید، دریچه آن دهان است. اگر بسته نگه داشته شود، هوا نمی تواند از سیستم خارج شود. واقعا به همین اسونیه. بنابراین، اگر یک دریچه کثیف پر از گرد و غبار دیدید، می توانید فرض کنید که این بخشی از مشکل است.

برای درست کردن همه چیز، باید از PS4 خود مراقبت کنید. این شامل تمیز کردن دریچه و سایر مناطق است. اکنون بیایید آن نثرها را بررسی کنیم.

آیا می دانید: چگونه پورت HDMI پلی استیشن را تعمیر کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 14 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »