نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع مشکل روشن نشدن PS4

رفع مشکل روشن نشدن PS4/ در اینجا راهنمای کارشناسان ما برای تعمیر PS4 است که روشن نمی شود تا بتوانید به ساخت امپراتوری جنایی مجازی خود بازگردید.

چرا PS4 راه اندازی نمی شود؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا PS4 شما ممکن است در راه اندازی یا روشن شدن مشکل داشته باشد. در اینجا چند مورد از رایج ترین دلایل وجود دارد:

  • خرابی کنسول
  • نوار برق، کابل یا پریز برق معیوب است
  • گرد و غبار و تجمع حشرات
  • مسائل نرم افزاری

نحوه تعمیر PS4 که روشن یا روشن نمی شود

اگر نمی‌توانید PS4 خود را مجدداً راه‌اندازی کنید یا «چراغ آبی مرگ» وحشتناک در مرکز کنسول شما چشمک می‌زند و به دنبال آن یک پیغام خطا یا صفحه خالی وجود دارد، مراحل زیر را امتحان کنید.

رفع مشکل روشن نشدن PS4

دستگاه خود را از نظر آسیب بررسی کنید

اگر PS4 شما هنوز روشن نمی شود، به آرامی کابل برق را در محل اتصال آن به کنسول PS4 تکان دهید. آیا کابل شل است یا می لرزد؟ آیا پلاستیک ذوب شده، سوخته یا تغییر رنگی در نزدیکی کابل برق یا پورت برق وجود دارد؟ اگر چنین است، ممکن است کنسول شما نیاز به تعویض داشته باشد.

یک پریز برق یا کابل متفاوت را امتحان کنید

اگر کنسول شما آسیب ندیده اما به نظر می رسد کابل برق یا پریز شما معیوب است، دستگاه خود را با استفاده از کابل جدید به جای دیگری وصل کنید. هنگام تست کنسول خود از استفاده از نوار برق خودداری کنید، زیرا بسیاری از وسایل الکتریکی می توانند مدار را بیش از حد بارگذاری کنند و خطر آتش سوزی ایجاد کنند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تفاوت گارانتی و وارانتی

کنسول خود را تمیز کنید

با گذشت زمان، گرد و غبار می تواند در PS4 شما جمع شود و باعث شروع نشدن آن شود. برای رفع این مشکل، کنسول خود را با هوای فشرده داخل و اطراف پورت برق تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که گرد و غبار را از سوراخ ها و منافذ دریچه دستگاه خود خارج کنید.

یک کنسول گرم خوب همچنین مکان مناسبی برای مخفی کردن اشکالات برای ساختن خانه دوم است. هنگامی که تعداد زیادی به داخل می روند، PS4 شما نمی تواند روشن شود.

دستگاه خود را در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید

اگر مشکل نرم افزاری باعث می شود PS4 شما راه اندازی نشود، راه اندازی مجدد آن در حالت ایمن می تواند به رفع مشکل کمک کند. در اینجا چگونه است:

  • با نگه داشتن دکمه پاور به مدت 3 ثانیه، سیستم خود را کاملاً خاموش کنید و کابل های متصل به دستگاه های دیگر مانند کنترلر یا تلویزیون را جدا کنید، اما کابل برق خود را وصل کنید.
  • دکمه پاور را روی PS4 خود فشار دهید و آن را نگه دارید تا زمانی که دو بوق بشنوید (این باید حدود 8 ثانیه طول بکشد). بعد از بوق دوم باید صفحه سیاهی را مشاهده کنید. از اینجا سیستم در حالت Safe Mode بوت می شود.
  • کنترلر خود را با کابل USB به PS4 خود وصل کنید، سپس دکمه PS را در وسط کنترلر فشار دهید.
  • لیستی از گزینه ها روی صفحه ظاهر می شود. Restart System را انتخاب کنید.

دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید

اگر هیچ یک از مراحل بالا جواب نداد، این مرحله را به عنوان آخرین راه حل امتحان کنید. با این کار هارد دیسک شما پاک می شود، بنابراین نمی توانید به هیچ یک از بازی ها یا داده های ذخیره شده خود دسترسی پیدا کنید. برای تکمیل بازنشانی کارخانه از حالت ایمن، مقاله ما را در مورد نحوه راه اندازی مجدد PS4 خود بررسی کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تداخل با رادیو، تلویزیون و سیگنال تلفن بی سیم

نکات کلی برای اجرای روان PS4 شما

این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا PS4 خود را در بهترین حالت خود نگه دارید:

  • PS4 خود را دور از زمین در مکانی خشک، تمیز و دارای تهویه مناسب نگهداری کنید.
  • کنسول خود را از هرگونه منبع گرما یا نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که حداقل یک بار در ماه از داده ها و تروفی های PS4 خود در یک USB یا هارد درایو خارجی نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت نیاز به تنظیم مجدد کارخانه در آینده، آماری که به سختی به دست آورده اید را از دست ندهید.

علت روشن نشدن PS4 چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 6 =