نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکار رفع 5 مشکل رایج تلویزیون ایکس ویژن

یکی از وسایل الکتریکی که در مراکز و منازل دیده می شود، تلویزیون می باشد. تلویزیون ها انواع مختلف و مارک های مختلفی دارد که یکی از آن ها تلویزیون ایکس ویژن می باشد. اما مانند تمام وسایل برقی، تلویزیون نیز دچار خرابی می شود. در این مقاله 5 تا از رایج ترین مشکلات قرار داده شده است تا به راحتی این مشکلات را برطرف نمایید. با ما همراه باشید.

نمایش یک صفحه آبی، سبز یا سیاه

این یک مشکل کاملاً رایج برای دارندگان تلویزیون ایکس ویژن است، خبر خوب این است که راه حل نیز معمولاً بسیار ساده است. اگر تلویزیون ایکس ویژن شما به جای چیزی که می خواهید تماشا کنید، یک صفحه رنگی نشان می دهد، به این معنی است که تلویزیون ایکس ویژن شما سیگنالی دریافت نمی کند. باید بررسی کنید که ورودی درست قرار دارد، و هر دستگاهی (جعبه کابل، پخش‌کننده بلوری، سیستم بازی و غیره) که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید، روشن و به تلویزیون ایکس ویژن متصل است. در مرحله بعد، می خواهید اتصالات ویدیویی خود را به هر دستگاه و از هر دستگاه بررسی کنید.

اگر تأیید کرده اید که ورودی درستی دارید، دستگاه شما روشن است، و کابل کشی بین دستگاه و تلویزیون ایکس ویژن شما کار می کند و هنوز تصویری ندارید، ممکن است مشکل از کابل یا ماهواره شما باشد. سعی کنید با آنها تماس بگیرید یا وب سایت آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها در حال حاضر در منطقه شما قطعی دارند یا خیر.

کنترل از راه دور کار نمی کند

چند ترفند مختلف وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها متوجه شوید که آیا مشکل از تلویزیون ایکس ویژن است یا از راه دور. ابتدا، مطمئن شوید که آیا کنترل از راه دور باتری های تازه ای دارد یا خیر – اغلب این مشکل زمانی است که به نظر می رسد یک کنترل از راه دور خراب است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  ضربه خوردن پنل تلویزیون

پس از تأیید تازه بودن باتری‌ها، می‌توانید یک ترفند کوچک را امتحان کنید که به تلفن همراه شما نیاز دارد: دوربین تلفن خود را به انتهای کنترل از راه دور بگیرید و چند دکمه را فشار دهید. شما باید بتوانید روشن شدن نور را از طریق دوربین ببینید. اگر این نور را می بینید، مشکل از تلویزیون ایکس ویژن است – سعی کنید آن را به یک پریز برق دیگر تغییر دهید و ببینید آیا این مشکل را حل می کند. اگر نور را نمی بینید، مشکل از ریموت شماست. ریموت‌ها به مرور زمان فرسوده می‌شوند، اما شما می‌توانید به سادگی ریموت را تعویض نمایید

صفحه نمایش LED، OLED یا QLED من خطوط یا ترک هایی را نشان می دهد

این یکی دیگر از مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن است: ترک و خطوط در صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن شما. شما باید آزمایش کنید که آیا خط آسیب فیزیکی به صفحه نمایش وارد می کند یا اینکه چیز دیگری به درستی نمایش داده نمی شود.

تلاش برای تعویض ورودی – اگر ترک یا خط هنوز وجود دارد، به احتمال زیاد باید تلویزیون ایکس ویژن خود را تعویض کنید. تعمیر صفحه نمایش امکان پذیر است، اما می تواند تقریباً به اندازه یک تلویزیون ایکس ویژن جدید هزینه داشته باشد، بدون اینکه به زحمت کار با یک شرکت تعمیرات شخص ثالث برای هماهنگی تعمیرات اشاره کنیم.

هیچ صدایی از تلویزیون ایکس ویژن دریافت نمی شود

حتی اگر از بهترین ویدئوی دنیا هم صدایی دریافت نکنید، برای شما مفید نخواهد بود! اولین توقف شما باید بررسی مجدد همه کابل ها باشد – مطمئن شوید که کابل HDMI شما به درستی به تلویزیون ایکس ویژن شما وصل شده است و کابل های بلندگو به درستی به بلندگوها وصل شده اند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعویض فلت پنل تلویزیون

هنگامی که این مورد را تأیید کردید، می تواند به آسانی بررسی یک تنظیم باشد – مطمئن شوید که تلویزیون ایکس ویژن شما برای خروجی صدا به هر چیزی که به آن وصل کرده اید تنظیم شده است. اگر کار نکرد، ممکن است بخواهید کابل دیگری را امتحان کنید یا دستگاه دیگری را امتحان کنید. اگر بلندگو برای چیزهای دیگری در کنار تلویزیون ایکس ویژن شما خوب کار می کند، پس مشکل از تلویزیون ایکس ویژن شماست – و برعکس اگر بلندگوهای داخلی تلویزیون ایکس ویژن کار می کنند در حالی که بلندگو کار نمی کند.

همه چیز در تلویزیون ایکس ویژن اشتباه به نظر می رسد

مااگر در حال تماشای یک تلویزیون ایکس ویژن یا یک فیلم هستید و همه چیز به نظر می رسد که خیلی سریع است یا تقریباً تند شده است، این همان چیزی است که اغلب به عنوان “اثر اپرا صابون” از آن یاد می شود. این نتیجه این است که تلویزیون ایکس ویژن شما فریم‌های اضافی را به محتوایی که نمایش می‌دهد اضافه می‌کند – در تلاشی برای صاف کردن همه چیز – اما برای اکثر مردم این امر منجر به تصویری می‌شود که تقریباً «بیش از حد واقعی» و غیرطبیعی به نظر می‌رسد.

خبر خوب این است که این یک راه حل آسان است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات تلویزیون ایکس ویژن خود را مرور کنید و صاف کردن حرکت را خاموش کنید. تلویزیون ایکس ویژن‌های مختلف ممکن است این ویژگی را در قسمت‌های مختلف منو پنهان داشته باشند، اما وقتی آن را پیدا کردید و آن را خاموش کردید، تصویر شما باید طبیعی‌تر به نظر برسد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تست سریع صفحه نمایش تلویزیون ایکس ویژن

مشکلات متداول تلویزیون ایکس ویژن دقیقاً همین است – رایج است و ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. مهم نیست که چه زمانی تلویزیون ایکس ویژن خود را خریداری کرده اید، باز هم این احتمال وجود دارد که با یک یا دو مشکل مواجه شوید. بسیاری از آنها به راحتی قابل تعمیر هستند، اما اگر به چیزی برخورد کردید که به نظر نمی رسد متوجه شوید، در آن زمان است که باید با کارشناسان تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

سوختگی لامپ تلویزیون ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »