نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل بوت نشدن تبلت ایکس ویژن

دلایل بروز مشکل بوت نشدن تبلت ایکس ویژن

مشکل بوت نشدن تبلت ایکس ویژن / بنابراین تبلت ایکس ویژن شما به درستی بوت نمی شود؟ این وضعیت جالب نیست عیب یابی آن حتی کمتر سرگرم کننده است. مشکل ممکن است مربوط به یک برنامه اشتباه، سیستم عامل تبلت ایکس ویژن خراب یا سخت افزار بد باشد. در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید در صورت راه اندازی نشدن تبلت ایکس ویژن خود انجام دهید.

مشکل بوت نشدن تبلت ایکس ویژن

 Soft Reset

ممکن است دستگاه شما نیاز به بازنشانی نرم داشته باشد. در اکثر دستگاه‌ها، می‌توانید دکمه‌های «کاهش صدا» و «روشن/خاموش» را به‌طور همزمان برای حدود ۱۵ ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا نرم‌افزار بازنشانی شود.

 باتری را بکشید (در صورت امکان)

تقریباً برای هر مشکلی که تبلت ایکس ویژن راه‌اندازی نمی‌شود، همیشه پیشنهاد می‌کنم ابتدا باتری را بکشید (اگر قابل جابجایی است) و حدود 20 ثانیه آن را کنار بگذارید. باتری را دوباره نصب کنید و ببینید آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر. این مرحله ممکن است به نظر کارساز نباشد، اما من از طریق دست اول می دانم که به بسیاری از کاربران تبلت ایکس ویژن کمک کرده است.

 دکمه های چسبیده را بررسی کنید

مطمئن شوید که هیچ یک از دکمه ها فشرده نشده باشند. برخی موارد می‌توانند باعث چسبیدن دکمه‌های ولوم، پاور یا صفحه اصلی شوند و از راه‌اندازی جلوگیری کنند. سعی کنید گوشی را از قاب خارج کنید تا مطمئن شوید که قاب به دکمه ها فشار نمی آورد.

 سخت افزار متصل را حذف کنید

اگر کارت SD، سیم کارت یا هر مورد دیگری به دستگاه وصل شده‌اید، آن‌ها را از برق بکشید. کارت SD یا هدست بد می تواند در موارد نادر راه اندازی مشکل ایجاد کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع خرابی پایگاه داده در PS4

 مطمئن شوید که دستگاه دارای قدرت کافی است

اگر دستگاه شما اصلاً روشن نمی شود یا در یک حلقه راه اندازی گیر کرده است، ممکن است قدرت کافی نداشته باشد. آداپتور برق را به دستگاه وصل کنید و آن را به پریز برق وصل کنید. از اتصال به رایانه یا دستگاه دیگری استفاده نکنید زیرا قدرتی که دریافت می کنید برای روشن کردن فوری اکثر دستگاه های Android کافی نیست.

مشکل دیگر می تواند باتری واقعی باشد. ببینید آیا می‌توانید باتری را از یک دوست با دستگاه مشابه قرض بگیرید و آن را امتحان کنید (اگر قابل جابجایی است). اگر نه، ممکن است بخواهید یک باتری نو یا دست دوم بخرید و آن را امتحان کنید. اگر کمکی نکرد، باتری را به فروشگاه برگردانید.

 در حالت ایمن شروع کنید

اگر نرم‌افزاری را نصب کرده‌اید که با دستگاه شما سازگار نیست یا دچار اختلال می‌شود، می‌تواند باعث شود که سیستم در صفحه‌ای خالی بماند یا به طور مداوم موارد را مجبور به بسته شدن کند. در هر صورت، می‌خواهید نحوه راه‌اندازی دستگاه خود را در حالت ایمن بیابید. حالت ایمن دستگاه را تنها با نرم افزار پایه مورد نیاز برای راه اندازی دستگاه راه اندازی می کند. این معمولاً به شما امکان می دهد به سیستم عامل Android دسترسی داشته باشید تا بتوانید هر برنامه ای را که ممکن است باعث ایجاد مشکل شده است را حذف کنید.

اکثر دستگاه‌ها در حالت ایمن با فشار دادن و نگه داشتن دکمه «منو» یا «کاهش صدا» در حالی که دستگاه را روشن می‌کنید، شروع به کار می‌کنند. اگر مطمئن نیستید که چگونه دستگاه خاص خود را در حالت ایمن راه اندازی کنید، در Interwebs جستجو کنید یا اسناد ارائه شده با دستگاه Android خود را بررسی کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  4 روش غیرفعال سازی برنامه های راه اندازی در ویندوز 10/8/7

 بازنشانی کارخانه ای

اگر تمام مراحل بالا را امتحان کرده‌اید و به نظر می‌رسد هیچ چیز جواب نمی‌دهد، ممکن است بخواهید دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. با انجام این کار، تمام داده‌ها از حافظه دستگاه پاک می‌شوند (معمولاً نه داده‌های کارت SD مانند موسیقی یا عکس).

معمولاً راه‌هایی برای انجام بازنشانی کارخانه‌ای با استفاده از دکمه‌های سخت‌افزاری قبل از بارگیری سیستم‌عامل تبلت ایکس ویژن وجود دارد. در کتابچه راهنمای خود جستجو کنید یا ترکیب دکمه های دستگاه شما را جستجو کنید. آنها تقریباً برای هر دستگاهی متفاوت هستند. اگر مطمئن نیستید که چگونه دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید، اسناد ارائه شده به همراه سخت افزار خود را بررسی کنید.

 تعمیر

اگر هیچ یک از مراحل بالا جواب نداد، ممکن است مشکل سخت افزاری وجود داشته باشد که خودتان نتوانید آن را حل کنید. در آن مرحله، از سازنده یا فروشگاه خرده فروشی که دستگاه را به شما فروخته است، کمک می خواهم. این احتمال وجود دارد که دستگاه دارای مشکل سخت افزاری باشد که بدون عیب یابی گسترده توسط سازنده قابل تعمیر نیست.

تعمیر دوربین تبلت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »