نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل روشن نشدن کامپیوتر ایکس ویژن

روشن نشدن کامپیوتر ایکس ویژن / ما می دانیم که رایانه ها همیشه در بدترین زمان ممکن خراب می شوند، اما دقیقاً چه چیزی باعث این خرابی می شود؟ به راحتی می توان فکر کرد که از زمانی که در آن زمان از آن استفاده می کردید، این کار را انجام داده اید، اما در حالی که دیوانگی بازی آنلاین شما ممکن است باعث خرابی موقت شود، اقدامات عادی کاربر به ندرت دلیل خرابی رایانه است.

آسیب فیزیکی

تصادفات اتفاق می افتد، اما همیشه به این معنی نیست که شما نیاز به خرید یک کامپیوتر ایکس ویژن جدید دارید. به عنوان یک کالای الکتریکی، نشت مایعات یک مشکل بزرگ است. این ممکن است هر جایی از نشت روی صفحه کلید، زیاده‌روی در اسپری تمیزکننده صفحه یا حتی سیلابی که به رایانه می‌رسد باشد.

کاربران لپ تاپ باید در انتخاب سطح کار خود دقت ویژه ای داشته باشند، زیرا کافه ها و میزهای آشپزخانه اغلب گودال های کوچکی دارند. اگر خوش شانس باشید و مایع مدارها را سرخ نکرده باشد، خوردگی مداوم همچنان محتمل است، همانطور که چسبندگی قطعات داخلی نیز وجود دارد.

به طور مشابه، کامپیوتر ایکس ویژنی که از دست داده است خوشحال نخواهد شد، و همچنین کامپیوتر ایکس ویژنی که از دست داده است خوشحال نیست. حتی یک ضربه خفیف ناامیدی می تواند باعث شل شدن کابل ها، قطع و وصل و آسیب داخلی شود.

طول عمر در روشن نشدن کامپیوتر ایکس ویژن

قطعات کامپیوتر ایکس ویژن طول عمر مورد انتظاری دارند، به خصوص قطعات متحرک مانند فن ها یا هارد دیسک های مکانیکی. برخی از رایانه ها می توانند تا یک دهه 24/7 کار کنند، در حالی که برخی دیگر به سختی قابل استفاده هستند اما در ضمانت از کار می افتند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  افزایش عمر کنسول بازی

وقتی مسئله سن است، معمولاً علائم هشدار دهنده اولیه مانند سر و صدای اضافی یا کاهش سرعت وجود دارد، اما «شکستگی» واقعی معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که کامپیوتر ایکس ویژن را روشن می‌کنید، شاید بعد از یک خرابی یا یک شبه – یا قبل از دادن تلاش شجاعانه انجام می‌دهد. بالا، یا اصلا اتفاقی نمی افتد.

گاهی اوقات ماندگاری، شانس و اقبال با نحوه تولید آن است، و کیفیت نقش مهمی در مدت زمانی که می‌تواند به نوبه خود ادامه دهد، بازی می‌کند.

نوسانات برق

کامپیوتر ایکس ویژنها به دلیل نوسانات برق خراب می شوند. ما دوست داریم فکر کنیم الکتریسیته یک جریان ثابت است که هرگز تغییر نمی کند، اما کامپیوتر ایکس ویژنها به ویژه به هر دو نوسان (الکتریسیته زیاد) و خاموش شدن (الکتریسیته کافی) حساس هستند.

ممکن است متوجه شوید که نورها در حین قهوه ای خاموش یا سوسو می زنند، یا در طول یک موج برق بسیار قوی می درخشند. این تغییرات هرگز دوام زیادی ندارند و چیزی نیستند که بتوانید کنترل کنید مگر اینکه خانه شما باشد (ارزش را دارد که با همسایگان خود چک کنید)، اما می توانند به راحتی رایانه شما را خراب کنند.

محافظ برق می تواند در برابر افزایش خفیف ولتاژ محافظت کند، اما قهوه ای شدن و نوسانات قوی همچنان باعث آسیب می شود.

 گرما و تاثیر آن در روشن نشدن کامپیوتر ایکس ویژن

کامپیوتر ایکس ویژنها به دلیل گرما خراب می شوند. گرمای بیش از حد عامل اصلی مرگ زودرس رایانه است. برخی از قطعات کامپیوتر ایکس ویژن داغ کار می کنند و برای ادامه کار به خنک کننده زیادی نیاز دارند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  کنترلر ایکس باکس

ممکن است شما آن را از بیرون احساس نکنید، اما اجزای داخلی می توانند به سرعت گرمایی ایجاد کنند که باید به جایی برود. هنگامی که دریچه های جریان هوا با گرد و غبار یا موهای حیوانات خانگی مسدود می شوند، دما همچنان افزایش می یابد تا زمانی که اجزا به معنای واقعی کلمه خود را از کار بیاندازند.

در دمای تنظیم شده، رایانه به طور خودکار خاموش می شود تا خنک شود، اما هر چه بیشتر این اتفاق بیفتد و دماها بالاتر باشد، احتمال مرگ رایانه شما بیشتر می شود.

 خرابی هارد دیسک

کامپیوتر ایکس ویژنها به دلیل خرابی هارد دیسک خراب می شوند. اطلاعات شما روی یک هارد دیسک ذخیره می شود، و اگر یک هارد دیسک مکانیکی دارید (بیشتر مردم دارند)، کمی شبیه یک پخش کننده ضبط با یک «صفحه» چرخان و سوزنی که آن را می خواند، کار می کند.

برآمدگی های کوچک، مایعات، افزایش سن، نوسانات و گرمای بیش از حد می توانند باعث خرابی هارد دیسک شوند. در کنار غیرقابل استفاده کردن رایانه، خرابی هارد دیسک به معنای از بین رفتن اطلاعات شما نیز است.

در حالی که شکستگی ناگهانی ممکن است شما را شگفت زده کند، هر گونه صداهای عجیب و غریب یا خرابی های مکرر را یادداشت کنید و از اطلاعات خود از قبل نسخه پشتیبان تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی: رفع خاموشی ناگهانی کامپیوتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »