نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع ویروسی شدن لپ تاپ ایکس ویژن

ویروسی شدن لپ تاپ ایکس ویژن

ویروسی شدن لپ تاپ ایکس ویژن / این پست علائمی را توضیح می دهد که نشان می دهد لپ تاپ ایکس ویژن شما ممکن است تحت تأثیر یک ویروس و بدافزار قرار گیرد، دستورالعمل هایی برای حذف ویروس ها و بدافزارها ارائه می دهد. همچنین پیشنهاداتی برای محافظت از لپ تاپ ایکس ویژن شما در برابر ویروس ها و بدافزارها ارائه می دهد.

چگونه متوجه شوید که لپ تاپ ایکس ویژن شما به ویروس یا بدافزار آلوده شده است؟ در واقع، ویروس لپ تاپ ایکس ویژن ای، بسیار شبیه به ویروس آنفولانزا، برای آسیب رساندن به لپ تاپ ایکس ویژن، سرقت داده های ذخیره شده در دستگاه شما یا اجازه دادن به مهاجم برای کنترل لپ تاپ ایکس ویژن شما و رمزگذاری فایل های شما طراحی شده است.

ویروسی شدن لپ تاپ ایکس ویژن

چگونه از لپ تاپ ایکس ویژن در برابر بدافزار محافظت کنیم

در ادامه راه های محافظت از لپ تاپ در برابر انواع ویروس و بدافزار را به شما معرفی می کنیم.

 مراقب بدافزار و ویروس ها است

مهمترین راه برای جلوگیری از آلوده شدن لپ تاپ ایکس ویژن یا دستگاه شما توسط بدافزار این است که مطمئن شوید یک برنامه آنتی ویروس نصب کرده اید، و مطمئن شوید که فایروال و حفاظت بیدرنگ را روشن کرده اید که به طور مداوم به دنبال علائم فعالیت مخرب در آن است. دانلود و فایل های فعال

 سیستم عامل، مرورگرها و افزونه های خود را به روز کنید

اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل و نرم افزار کاربردی خود را هر زمان که به روز رسانی در دسترس باشد، به خصوص به روز رسانی های امنیتی، به روز می کنید. به‌روزرسانی‌های سیستم یا نرم‌افزار مزایای زیادی از جمله تعمیر حفره‌های امنیتی کشف‌شده و رفع یا حذف باگ‌های لپ تاپ ایکس ویژن ارائه می‌کنند. به‌روزرسانی‌ها می‌توانند ویژگی‌های جدیدی را به دستگاه‌های شما اضافه کنند و موارد قدیمی را حذف کنند. به روز رسانی نرم افزار و سیستم عامل به دور نگه داشتن هکرها کمک می کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  صفحه سیاه Xbox One پس از به روز رسانی

 رفتار خود را تغییر دهید

در باز کردن ایمیل‌ها و پیوست‌های ارسال شده از طریق هر نوع پلتفرم پیام‌رسانی از افراد یا سازمان‌هایی که نمی‌شناسید یا به آنها اعتماد ندارید، احتیاط کنید. روی پنجره‌های پاپ‌آپ ناآشنا کلیک نکنید، روی صفحه‌های هشدار امنیتی که از صفحه‌ای که نمی‌شناسید یا به آن اعتماد ندارید، باز می‌شوند، کلیک نکنید.

مطمئن شوید که در یک اتصال امن هستید. از رمزهای عبور قوی استفاده کنید و پس از اتمام کار از وب سایت ها خارج شوید. افزونه های مشکوک را در مرورگر خود غیرفعال کنید. نرم افزاری را که استفاده نمی کنید حذف کنید. برای جلوگیری از بدافزار، نرم افزار را با خیال راحت دانلود و بر روی لپ تاپ ایکس ویژن خود نصب کنید.

 از اطلاعات خود روی یک هارد دیسک خارجی یا آنلاین نسخه پشتیبان تهیه کنید

برای جلوگیری از از دست رفتن فایل به دلیل آلودگی به بدافزار یا ویروس، به طور مرتب از فایل های خود در یک هارد دیسک خارجی یا سرویس آنلاین (مثلاً OneDrive) نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر، راه حل های پشتیبان گیری از فایل ها را ببینید.

اگر لپ تاپ ایکس ویژن دارای ویروس یا بدافزار باشد چه باید کرد؟

راهکارهای لازم هنگام ویروسی شدن لپ تاپ عبارتند از:

 لپ تاپ ایکس ویژن خود را از شبکه جدا کنید

لپ تاپ ایکس ویژن خود را از اینترنت جدا کنید و آن را خاموش کنید تا زمانی که آماده حذف بدافزار شوید.

لپ تاپ ایکس ویژن خود را با استفاده از شبکه در حالت ایمن بوت کنید

در لپ تاپ ایکس ویژن‌هایی که به بدافزار آلوده شده‌اند یا به دلیل درایورهای باگ از کار می‌افتند، «حالت ایمن» ممکن است تنها راه برای راه‌اندازی لپ تاپ ایکس ویژن باشد. در ویندوز 7 و نسخه های قدیمی تر، لپ تاپ ایکس ویژن شخصی خود را روشن کنید، کلید F8 را در حالی که لپ تاپ ایکس ویژن در حال بوت شدن است فشار دهید و سپس در منوی ظاهر شده گزینه Safe Mode with Networking را انتخاب کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  برعکس شدن صفحه لپ تاپ

ویروسی شدن لپ تاپ ایکس ویژن

ویندوز 10: در صفحه ورود به سیستم ویندوز، کلید Shift را فشار داده و نگه دارید و در حالی که گزینه Power > Restart را انتخاب می کنید. پس از راه اندازی مجدد لپ تاپ ایکس ویژن در صفحه انتخاب گزینه، عیب یابی &gt گزینه های پیشرفته > تنظیمات راه اندازی > راه اندازی مجدد را انتخاب کنید.

پس از راه اندازی مجدد لپ تاپ ایکس ویژن، لیستی از گزینه ها را مشاهده خواهید کرد. 4 یا F4 را انتخاب کنید تا لپ تاپ ایکس ویژن شما در حالت ایمن راه اندازی شود. یا اگر نیاز به استفاده از اینترنت دارید، 5 یا F5 را برای حالت ایمن با شبکه انتخاب کنید.

ویروسی شدن لپ تاپ ایکس ویژن

 Scan را برای ویروس ها و بدافزارها اجرا کنید

پس از راه اندازی ویندوز در حالت ایمن، می توانید از نرم افزار آنتی ویروس برای اسکن ویروس ها استفاده کنید. برای مراحل اسکن ویروس ها و بدافزارها با استفاده از Windows Defender، به اجرای اسکن با Windows Defender Security Center در ویندوز 10 مراجعه کنید.

اگر از Windows Defender استفاده نمی‌کنید، لطفاً از وب‌سایت سازنده نرم‌افزار برای راهنمایی بیشتر در مورد اسکن دیدن کنید. به عنوان مثال، می توانید Malwarebytes را دانلود، نصب و سپس اجرا کنید و شروع به اسکن لپ تاپ ایکس ویژن خود کنید.

 ویروس ها و بدافزارها را حذف کنید

پس از اجرای اسکن Windows Defender، سعی کنید بدافزار را در حالت امن اسکن کنید. اگر Malwarebytes فایل مشکوکی را شناسایی کند، در قرنطینه قرار می گیرد. هنگامی که اسکن کامل شد، روی زبانه قرنطینه کلیک کنید و تهدیدات شناسایی شده توسط Malwarebytes را مشاهده کنید. به سادگی نام فایل را انتخاب کنید و روی دکمه “حذف” کلیک کنید تا ویروس و بدافزار حذف شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر علت سبز شدن صفحه نمایش مانیتور ایکس ویژن

ویروسی شدن لپ تاپ ایکس ویژن

 سیستم بازیابی

اگر به نظر نمی‌رسد بدافزار را حذف کنید یا ویندوز کار نمی‌کند، زیرا حذف ویروس ممکن است فایل‌های خاصی را در لپ تاپ ایکس ویژن شما خراب یا خراب کرده باشد. ممکن است امکان ترمیم آسیب وجود نداشته باشد. در این مرحله، ممکن است مجبور شوید ویندوز 10 را بازنشانی یا دوباره نصب کنید. برای راهنمایی در مورد وضعیت خاص خود، به پیوند مناسب زیر مراجعه کنید.

برعکس شدن صفحه لپ تاپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »