نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش اتصال چند تلویزیون

چگونه تلویزیون ها را به هم متصل دهیم

اتصال چندین تلویزیون به یکدیگر با استفاده از روشهای مختلف امکان پذیر است. نوع پیوند ایجاد شده تا حد زیادی به اولویت نمایش بستگی دارد. این دو تلویزیون می توانند به یک جعبه کابل یا منبع رسانه مشترک متصل شوند تا همان تصویر را پخش کنند یا می توانند برای ایجاد یک تصویر بزرگ به یکدیگر پیوند دهند. این کار بسیار اسان است پس با ما همراه باشید.

تلویزیون های همگام سازی با هم: منبع واحد

پیوند به یک منبع واحد غیر معمول نیست و محتوای یکسانی را در هر دو تلویزیون نمایش می دهد. ممکن است یک دیوار واحد داشته باشید که تلویزیون در دو طرف آن باشد، شاید یکی در اتاق نشیمن و دیگری در اتاق خواب. اتصال آنها به یک منبع رسانه ای تنها نیاز به جعبه های کابل اضافی را کاهش می دهد. تنها نکته منفی این سیستم عدم توانایی پخش همزمان کانال ها و رسانه های مختلف در هر دو تلویزیون است.

گیمرها همچنین از چندین صفحه پیوند یافته استفاده می کنند. بازی های رقابتی اغلب چندین کاربر را در یک اتاق قرار می دهند و از چندین صفحه نمایش با نمایشگر یکسان برای راه اندازی ایستگاه های بازی در کنار هم استفاده می شود. تلویزیون ها از یک منبع متصل می شوند و بازیکنان می توانند هنگام بازی در موقعیت های فیزیکی مجاور، روی صفحه نمایش خود تمرکز کنند.

ایجاد اتصالات

اگر ارسال محتوای یکسان از طریق هر دو تلویزیون مورد نظر است، ادامه دهید و از هر تلویزیون کابل های HDMI را با طول کافی تنظیم کنید تا به جعبه مشترک یا منبع رسانه برسد. تقسیم کننده HDMI را به جعبه رسانه وصل کنید تا به جای یک پورت، دو پورت ایجاد کنید. هر کابل HDMI را به شکاف وصل کنید و هر دو تلویزیون را به طور همزمان تست کنید تا همه کارها به درستی انجام شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رایج ترین دلایل خرابی تلویزیون ایکس ویژن

هر دو مجموعه تلویزیونی باید محتوا و عملکرد یکسانی را به همان شیوه نشان دهند. اگر تلویزیون ها با مدل های منطبق مطابقت داشته باشند، به طور معمول نمایش داده می شوند. انجام تنظیمات روی صفحه نمایش در هر تلویزیون فقط بر روی نمایشگر خاص تأثیر می گذارد. این بدان معناست که شما می توانید یک تلویزیون را تغییر دهید تا زاویه دید گسترده ای داشته باشد و تلویزیون دیگر متناسب با صفحه باشد و آنها در آن نمایشگر مستقل از یکدیگر عمل خواهند کرد.

پیوند تلویزیونی Chromecast

عملکرد Chromecast، Roku یا سایر دستگاه های رسانه مدرن متفاوت از جعبه کابل سنتی است. آنها نیازی به اتصال کابل HDMI ندارند و دستگاه اغلب به طور مستقیم به یک پورت USB متصل می شود یا از یک اتصال بی سیم عبور می کند. فرستادن به چندین تلویزیون از یک دستگاه با استفاده از یک فرآیند تخصصی امکان پذیر است. در برخی موارد، پخش همزمان رسانه های مختلف با استفاده از یک دستگاه نیز امکان پذیر است.

برای Chromecast به طور خاص، Chromecast Extension را نصب کنید و دو جعبه را در گوشه سمت راست بالای صفحه کنترل قرار دهید. این دو صفحه نمایش تلویزیونی مرتبط با Chromecast هستند. صفحه وب یا برنامه جریانی را که می خواهید در صفحه نمایش قرار دهید، باز کنید. بعد، تلویزیونی را که محتوا در آن پخش می شود انتخاب کنید و در تلویزیون نشان داده شود.

برای پخش محتوای مختلف به صفحه تلویزیون دوم، یک برگه، مرورگر یا برنامه جدید باز کنید. به محتوای مورد نظر بروید و تلویزیون دوم را از گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید تا محتوا پخش شود. اکنون Chromecast در حال پخش جریانهای مختلف در چندین تلویزیون پیوندی است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  خشک کردن تلویزیون مرطوب

لینک صفحه تلویزیون

برای ایجاد یک تصویر بزرگ می توانید از تنظیمات صفحه تلویزیون برای اتصال دو دستگاه تلویزیون استفاده کنید. در واقع می توانید تعداد بیشتری تلویزیون را به هم پیوند دهید تا یک تصویر بسیار بزرگ نیز ایجاد کنید. این اغلب برای رویدادهایی که به یک تصویر بزرگ در یک فضای سبک استادیوم نیاز دارند، استفاده می شود. این ترکیبات همه به تعداد زوج و با اتصال دو، چهار، شش، هشت یا بیشتر در یک زمان انجام می شوند.

اساساً دو روش برای اتصال تلویزیون ها به یکدیگر وجود دارد. اولین اتصال به سبک دیزی زنجیره ای است که از طریق اتصال مستقیم HDMI دو تلویزیون را به هم متصل می کند. از تنظیمات تلویزیون داخلی برای ایجاد نمایشگر پیوند یافته 2×2 استفاده می شود. روند دقیق این کار بر اساس مارک و سال تلویزیون های واقعی متفاوت است.

روش دوم از یک جعبه کنترل کننده دیواری ویدئو برای همگام سازی تلویزیون ها با هم استفاده می کند. کنترلر را روی تنظیمات 2×2 تنظیم کنید و جعبه کابل یا منبع رسانه خود را به کنترل کننده متصل کنید. اکنون صفحه های پیوندی یک تصویر واحد را نمایش می دهند و به عنوان یک صفحه بزرگتر عمل می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »