نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش حذف بازی و برنامه ps4

نحوه ی حذف بازی ها و برنامه ها در ps4

بازی ها به احتمال زیاد بیشتر فضای ذخیره سازی شما را در PlayStation 4 مصرف می کنند، بنابراین برای آزاد کردن فضا، می خواهید با حذف بازی ها شروع کنید. برای دیدن اینکه دقیقاً هر بازی چه میزان فضای را اشغال می کند، به تنظیمات> مدیریت ذخیره سازی سیستم> برنامه ها بروید. برای حذف یک یا چند بازی، دکمه (گزینه ها) را در کنترل کننده خود فشار دهید و (حذف) را انتخاب کنید. بازی هایی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید و دکمه (حذف) را انتخاب کنید. وقتی بازی را حذف می کنید، داده های ذخیره شده بازی آن حذف نمی شوند. می توانید در آینده بازی را دوباره نصب کرده و از همان جایی که متوقف شده بودید از سر بگیرید.

استفاده ی مجدد از بازی

اگر می خواهید یک بازی را دوباره انجام دهید، باید آن را دوباره نصب کنید. ما توصیه می کنیم بازی های خود را به جای بازی های دیجیتال بر روی دیسک نصب کنید. بازیهایی که روی دیسک دارید، وقتی آنها را وارد می کنید از روی دیسک نصب می شوند، اگرچه ممکن است بعد از آن مجبور به بارگیری وصله های گیگابایتی باشند. می توانید بازی های دیجیتال متعلق به خود را به صورت رایگان بارگیری کنید، اما بارگیری آنها خیلی بیشتر طول می کشد – نیازی به گفتن نیست که اگر پهنای باند ارائه دهنده خدمات اینترنت شما را بیشتر می کند، تخریب می شود.

برنامه ها یا بازی ها را در PS4 حذف کنید

حذف بازی هایی که به طور فعال استفاده نمی کنید می تواند نتایج بزرگی به همراه داشته باشد. ذخیره بازی حفظ خواهد شد، بنابراین با نصب مجدد بعدی، باید دقیقاً همان جایی که متوقف شده اید بازگردید.

  1. بازی یا برنامه مورد نظر را برجسته کرده و دکمه گزینه ها را در کنترل کننده خود فشار دهید
  2. (حذف) را انتخاب کنید و تأیید کنید که می خواهید آن را حذف کنید
این مطلب توصیه شده برای شما :  حالت آینه آیفون یا آیپد تلویزیون ایکس ویژن

Capture Gallery را در PS4 حذف کنید

هنگامی که در گالری عکس گرفتید، برای حذف هر جستجوی عکس برای بازی که می خواهید مشاهده کنید. هنگامی که بازی مورد نظر خود را پیدا کردید، با انتخاب آن باید به صفحه ای برسید که به این شکل است:

می توانید عکس های خود را با تصاویر، کلیپ های ویدیویی یا هر دو فیلتر کنید. هنگامی که در حال ضبط تصاویر هستید، این دکمه (گزینه) را در DualShock 4 فشار دهید.

این یک منو با گزینه های تصویر بالا ظاهر می شود. دو گزینه زیر مشاهده ضبط و اطلاعات برجسته شده در حال حاضر است، در حالی که 3 گزینه برتر در کل لیست اعمال می شوند.

با انتخاب Delete به شما امکان می دهد چندین عکس از صفحه و فیلم را بررسی کنید تا از HDD خود پاک کنید. مراقب باشید هرچند که هر تصویری که حذف می کنید برای همیشه از بین می رود.

پس از انتخاب تصاویر و فیلم هایی که می خواهید حذف کنید، با سیستم تأیید کنید که می خواهید آنها را حذف کنید و کار شما تمام شد!

داده های ذخیره شده بازی را در PS4 حذف کنید

بازی ها به طور خودکار داده های پخش کننده را در هارد دیسک شما ذخیره می کنند. با این حال، حتی اگر بازی را از کنسول خود حذف کنید، داده ها همچنان وجود دارند.

برای حذف داده های یک بازی:

  1. به تنظیمات> برنامه ها مدیریت داده های ذخیره شده> داده های ذخیره شده در ذخیره سازی سیستم> حذف بروید
  2. سپس لیستی از بازی هایی که داده ها را ذخیره کرده اند ظاهر می شود
  3. برای مشاهده همه پرونده های ذخیره شده بازی، روی هر بازی کلیک کنید
  4. یک گزینه در سمت راست به شما امکان می دهد (همه را انتخاب کنید) – سپس یک دکمه با علامت (حذف) ظاهر می شود
  5. متناوباً، در نقطه 2، دکمه های گزینه های خود را فشار دهید و سپس (انتخاب چند برنامه) را انتخاب کنید. اکنون می توانید بازی هایی را انتخاب کنید که می خواهید همه داده ها را برای آنها حذف کنید.
این مطلب توصیه شده برای شما :  راهکارهای رفع داغی تبلت

هنگامی که به منوی (ذخیره شده داده در سیستم ذخیره سازی) می رسید، گزینه ای با عنوان (کپی در دستگاه ذخیره سازی USB) وجود دارد که به شما امکان می دهد داده های بازی خود را در یک حافظه داخلی یا دیسک سخت خارجی ذخیره کنید. سپس باید آن را حذف کنید تا از PS4 خود حذف شود.

اگر عضویت PlayStation Plus داشته باشید، این ذخیره های بازی به طور خودکار در فضای ابری پشتیبان تهیه می شوند. اگر بازی را در تاریخ دیگری دوباره نصب کنید، می توانید داده های منطبق را از cloud بارگیری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یازده =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »