نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش محافظت از تلویزیون

چگونه از تلویزیون ایکس ویژن خود محافظت کنیم

اکثر تلویزیون های ایکس ویژن در حال حاضر عمر طولانی دارند و اغلب قبل از خراب شدن تعویض می شوند. اگر علاقه دارید تلویزیون ایکس ویژن را تا آنجا که ممکن است نگه دارید، چند مرحله را می توانید برای حفظ سلامت تلویزیون خود انجام دهید.

از محافظ برق استفاده کنید

محافظ های الکتریکی با جلوگیری از آسیب دیدن قطعات الکترونیکی متصل شده توسط ولتاژهایی که بیش از حد مجاز هستند، کمک می کند. داشتن آنها بسیار عالی است و می توانند تلویزیون ایکس ویژن شما را ذخیره کنند، اما محدودیت هایی دارند.

به عنوان مثال، محافظت در برابر ضربه پس از چند بار افزایش می تواند فرسوده شود، که تلویزیون ایکس ویژن شما را آسیب پذیر می کند. ایده خوبی است که از محافظ موجی که دارای چراغ اعلانات است و وضعیت آن را به شما می گوید، استفاده کنید.

مورد دیگر این است که آنها ضمانتی در برابر موج های بزرگ نیستند. احتمال برخورد صاعقه همچنان تلویزیون ایکس ویژن شما را از بین می برد. با این اوصاف، بسیاری از محافظ های موجی در حال حاضر ضمانت دستگاه هایی را که به آنها متصل شده و در اثر ضربه آسیب دیده اند، تضمین می کنند، بنابراین حتی در موارد شدید، خوب است که به محافظ برق متصل شوید.

ممکن است برخی از وسایل الکترونیکی هنگام اتصال به محافظ برق درست کار نکنند و نیاز به اتصال مستقیم به دیوار داشته باشند. برای اطمینان از اتصال صحیح همه چیز، باید به دفترچه راهنمای همه لوازم الکترونیکی موجود در دستگاه خود نگاهی بیندازید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعداد مناسب آنتی ویروس بر روی کامپیوتر

تلویزیون ایکس ویژن خود را به درستی تمیز کنید

تمیز نگه داشتن تلویزیون ایکس ویژن و اطراف آن بسیار مهم است. این به جلوگیری از ورود بیش از حد گرد و غبار به داخل دریچه ها، که می تواند مانع جریان هوا شود و منجر به مشکلات گرمایش شود، کمک می کند.

برای تمیز کردن خود تلویزیون ایکس ویژن از جاروبرقی استفاده نکنید، زیرا احتمال کمی وجود دارد که الکتریسیته ساکن ایجاد شود، که می تواند منجر به خرابی قطعات شود.

در عوض، از یک پارچه مرطوب و نرم برای پاک کردن گرد و غبار انباشته شده بر روی خود تلویزیون ایکس ویژن (صفحه و بدنه) استفاده کنید، و سپس اطراف تلویزیون را هرطور که دوست دارید تمیز کنید. همچنین اجتناب از استفاده از شوینده های مایع در تلویزیون بسیار مهم است، زیرا آنها می توانند به صفحه آسیب برساند.

از مکان های گرم خودداری کنید

به عنوان یک قاعده، وسایل الکترونیکی در مورد گرما عالی نیستند و از آنجا که تلویزیون های ایکس ویژن خود مقدار زیادی گرما تولید می کنند، نگهداری آنها در محیطی بسیار گرم می تواند منجر به خرابی قطعات شود. برای بهینه سازی سلامتی تلویزیون، باید تابستان را در خانه و در زمستان از منابع گرما دور نگه دارید.

این بدان معنی است که قرار دادن تلویزیون ایکس ویژن بالای شومینه ایده خوبی نیست. گرما افزایش می یابد و با تلویزیون که مستقیماً در مسیر هوای گرمتر قرار دارد، به احتمال زیاد دمای آن بیش از حد مورد نظر افزایش می یابد. شما همچنین می خواهید سعی کنید آن را در جایی با جریان هوای مناسب نگه دارید، بنابراین چسباندن آن در کابینت ایده آل نیست.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل روشن و خاموش نشدن تبلت

علاوه بر این، بهتر است از قرار دادن تلویزیون ایکس ویژن به طور مستقیم در مقابل منابع نوری روشن مانند خورشید، به ویژه برای تلویزیون OLED خودداری کنید. حتی اگر تلویزیون را در اتاقی خنک و با تهویه مناسب داشته باشید، اگر نور خورشید روی صفحه نمایش باشد، باز هم ممکن است آسیب ببیند.

مخصوص بچه ها و حیوانات خانگی

اگر بچه ها یا حیواناتی دارید که در حال دویدن هستند یا کمی دست و پا چلفتی هستید، ممکن است بخواهید چند مرحله اضافی برای ایمن سازی تلویزیون ایکس ویژن خود انجام دهید. نصب ایمن تلویزیون ایکس ویژن بر روی دیوار ایده خوبی است، زیرا در صورت ضربه زدن به آن کمتر احتمال سقوط وجود دارد که می تواند تلویزیون را بشکند و باعث آسیب شود. اگر نمی توانید آن را روی دیوار نصب کنید، مطمئن شوید یک میز به اندازه کافی بزرگ برای نگه داشتن پایه و پایداری آن تهیه کرده اید.

همچنین می توانید یک محافظ پلاستیکی روی صفحه خریداری کنید که از آسیب دیدن اجسام پرتاب شده یا تماس مستقیم دیگر با چیزی سخت یا تیز جلوگیری می کند. این نمونه ای است که برای تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچی در دسترس است، اگرچه گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

نتیجه: در مورد ضمانت نامه محصولات جدید آنها، بسیاری از مارک ها جدا نیستند، و بیشتر اوقات، تلویزیون ایکس ویژن شما به احتمال زیاد در بازه زمانی ضمانت شما مشکلی نخواهد داشت. خرید ضمانت نامه تمدید شده نیز احتمالاً ارزش چندانی ندارد. اگر واقعاً نگران تلویزیون ایکس ویژن خود هستید، مراقبت مناسب از آن می تواند به کارکردن آن در سالهای آینده کمک کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  زمان تعویض باتری تبلت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »