نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های رفع مشکل هنگ کردن تبلت هوشمند

رفع مشکل هنگ کردن تبلت هوشمند

این مقاله شما را با برخی از راهکارهای رفع مشکل هنگ کردن تبلت هوشمند تبلت ایکس ویژن آشنا می کند و همچنین تعدادی استراتژی برای نحوه بازکردن هنگ تبلتی که پاسخگو نیست و به جلوگیری از هنگ کردن مجدد آن در آینده کمک می کند، ارائه می دهد.

رفع مشکل هنگ کردن تبلت هوشمند

چرا تبلت ایکس ویژن من همچنان هنگ می کند؟

تبلت ایکس ویژن که ثابت می‌شود یا پاسخگو نمی‌شود، اغلب نتیجه کمبود فضای خالی روی هارد دیسک، نوعی تضاد بین برنامه یا سرویس و سخت‌افزار، یا سیستم عامل یا نرم‌افزار قدیمی است.

اتصال بی‌سیم ناسازگار یا ضعیف همچنین می‌تواند برنامه‌ای را در تبلت ایکس ویژن مسدود کند یا از کار بیاندازد که خود می‌تواند کل دستگاه را مسدود کند.

چگونه تبلت ایکس ویژن را از حالت هنگ خارج کنیم؟

در اینجا بهترین و ایمن‌ترین راه‌ها برای باز کردن هنگ تبلت ایکس ویژن که به هیچ فرمان لمسی پاسخ نمی‌دهد، آورده شده است.

تبلت ایکس ویژن خود را به سختی راه اندازی کنید. اگر نمی توانید به هیچ منویی دسترسی پیدا کنید، همچنان باید بتوانید تبلت هنگ کرده ایکس ویژن خود را با فشار دادن دکمه های روشن/خاموش و کاهش صدا تا زمانی که خاموش شود، راه اندازی مجدد کنید.

باتری تبلت را خالی کنید. اگر همچنان نمی‌توانید تبلت ایکس ویژن خود را مجدداً راه‌اندازی کنید، منتظر بمانید تا باتری آن کاملاً تخلیه شود. با این کار تبلت خاموش می شود و پس از آن می توانید آن را شارژ کرده و روشن کنید.

تبلت را در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید. اگر برنامه ای که اخیراً نصب شده است باعث هنگ کردن تبلت ایکس ویژن شما می شود، تبلت را در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید و برنامه را حذف نصب کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  5 مشکل رایج تلویزیون ایکس ویژن

چگونه از هنگ کردن تبلت خود جلوگیری کنم؟

هنگامی که تبلت ایکس ویژن خود را از حالت هنگ خارج کردید، چندین بررسی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از هنگ کردن بارها و بارها تبلت خود انجام دهید.

  1. تبلت ایکس ویژن خود را برای خطا اسکن کنید. Settings > Device Maintenance > Optimize را انتخاب کنید. این کار رایانه لوحی شما را از نظر خطا اسکن می کند و خطاهایی را که پیدا می کند تصحیح می کند و همچنین عملکرد کلی آن را بهبود می بخشد تا از خرابی در آینده جلوگیری کند.
  2. سیستم عامل تبلت ایکس ویژن خود را به روز کنید. به‌روزرسانی‌های سیستم عامل اغلب می‌تواند شامل به‌روزرسانی‌های میان‌افزار و بهبود عملکرد باشد که می‌تواند به جلوگیری از هنگ کردن مجدد رایانه لوحی شما کمک کند.
  3. برنامه های رایانه لوحی خود را به روز کنید. برخی از برنامه‌ها می‌توانند باعث مسدود شدن تبلت‌های ایکس ویژن شوند، اما این باگ‌ها اغلب در به‌روزرسانی‌های بعدی برنامه‌ها برطرف می‌شوند که باید به محض در دسترس قرار گرفتن نصب شوند.
  4. حالت هواپیما را روشن کنید. ممکن است اتصال Wi-Fi، تلفن همراه یا بلوتوث باعث درگیری شود که منجر به هنگ کردن رایانه لوحی شما شود. حالت هواپیما همه این سیگنال‌های بی‌سیم را غیرفعال می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند تا در صورت وجود یکی از آنها یک فاکتور را بررسی کنید. سپس می توانید با هر اتصال بی سیم آزمایش کنید تا مشخص کنید کدام یک مشکل ساز است.
  5. تمام برنامه های باز را ببندید. ممکن است چندین برنامه همزمان در حال اجرا داشته باشید که می تواند باعث کند شدن و هنگ کردن تبلت های ایکس ویژن شود.
  6. برنامه های استفاده نشده اندروید را حذف نصب کنید. با حذف برنامه‌های قدیمی، فضای تبلت ایکس ویژن خود را آزاد کنید تا به عملکرد بهتر آن کمک کنید.
  7. فایل های استفاده نشده را حذف کنید پوشه دانلودها در تبلت ایکس ویژن شما مکان خوبی برای بررسی فایل های استفاده نشده است. برای آزاد کردن فضای بیشتر، بهبود عملکرد و جلوگیری از هنگ کردن بیشتر، رسانه را به کارت SD یا یک سرویس ذخیره سازی ابری منتقل کنید.
  8. کارهای پس زمینه تبلت را خاموش کنید. برای خاموش کردن کارهای پس زمینه که ممکن است باعث هنگ کردن شوند، تنظیمات > مراقبت از باتری و دستگاه > حافظه > پاکسازی را انتخاب کنید.
  9. VPN تبلت خود را غیرفعال کنید. اتصال VPN ناپایدار می تواند منجر به هنگ کردن در هنگام استفاده از برنامه ها و خدمات آنلاین شود. آن را خاموش کنید و اگر دلیل انجماد است، به سرویس VPN دیگری بروید.
  10. تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید. اگر تبلت شما همچنان هنگ می کند، به عنوان آخرین راه حل، می توانید تبلت ایکس ویژن خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. اطمینان حاصل کنید که از همه داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه می‌کنید زیرا این فرآیند همه چیزهایی را که از زمان دریافت آن در رایانه لوحی ذخیره کرده‌اید حذف می‌کند.
  11. با مرکز رسمی تعمیرات ایکس ویژن تماس بگیرید. اگر هنوز نمی‌توانید تبلت ایکس ویژن خود را از حالت هنگ خارج کنید یا جلوی هنگ کردن آن را بگیرید، بهتر است مستقیماً با ایکس ویژن تماس بگیرید و درخواست تعمیر یا تعویض کنید.
این مطلب توصیه شده برای شما :  12 دلیل سوسو زدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

آیا می دانید: 9 راه حل تعمیر دوربین تبلت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »