نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های موثر افزایش عمر ایکس باکس

راهکارهای مناسب برای افزایش عمر ایکس باکس

افزایش عمر ایکس باکس / اگر می خواهید ایکس باکس وان خود را به روشی مناسب نگه دارید، باید از روش هایی استفاده کنید که از ایمن بودن کنسول بازی شما اطمینان حاصل کنید. این بدان معناست که شما باید در حین استفاده از ابزار مناسب از آن مراقبت کنید. ایمن نگه داشتن ایکس باکس به این معنی نیست که آن را در مکانی نگهداری کنید که کودکان نتوانند به آن دسترسی داشته باشند و خراب شوند.

این بدان معنی است که شما باید آن را به درستی و مرتباً نگهداری کنید. اگر می خواهید عمر کنسول بازی خود را افزایش دهید، قطعا نباید تنبل باشید. برای انجام این کار به روش صحیح، نکات و ترفندهایی را آورده ام که به شما کمک می کند تا ایکس باکس وان خود را تا زمانی که ممکن است حفظ کنید. در زیر، روش هایی را برای اطمینان از مراقبت صحیح از کنسول بازی شما ارائه می کنید.

افزایش عمر ایکس باکس

آن را در یک منطقه خنک با تهویه مناسب نگهداری کنید

این مهم ترین چیزی است که هنگام تلاش برای نگهداری از ایکس باکس خود به شیوه ای مناسب باید به آن فکر کنید. یعنی گرما می تواند دشمن بزرگی برای کنسول های بازی مانند ایکس باکس وان باشد. بنابراین، مطمئن شوید که آن را در یک مکان خنک و باز نگهداری کنید، به خصوص زمانی که روشن است و در حال کار است، به خصوص اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید.

با این اوصاف، مطمئن شوید که کنسول بازی خود را در یک کابینت دربسته از پلاستیک، شیشه یا چوب قرار ندهید. همچنین می‌توانید از رایزر استفاده کنید تا مطمئن شوید هوا به زیر کنسول می‌رسد. من یک جستجوی etsy را برای افزایش کنسول‌ها پیوند دادم، بنابراین می‌توانید ایده‌هایی دریافت کنید. همچنین امکان پرینت سه بعدی برخی رایزرها وجود دارد. همچنین، مطمئن شوید که هیچ چیز روی Xbox شما انباشته نشده باشد. تمام کابل ها یا دستگاه های دیگر را از Xbox خود دور کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  رفع خاموشی ناگهانی کامپیوتر

آن را تمیز و عاری از زباله نگه دارید

مطمئن شوید که Xbox خود را مرتباً تمیز می کنید. برای این کار می توانید از یک قوطی هوای فشرده برای خلاص شدن از شر گرد و غبار و زباله های وارد شده به کنسول بازی خود استفاده کنید. باید توجه زیادی به دریچه های فن داشته باشید. تجمع زباله می تواند جریان هوا را مسدود کند و باعث می شود کنسول شما راحت تر گرم شود.

علاوه بر این، در نظر داشته باشید که حداقل هر سه ماه یکبار باید کنسول را به درستی تمیز کنید. شما باید آن را باز کرده و با استفاده از یک پارچه میکروفیبر آن را کاملا تمیز کنید. در صفحه پشتیبانی ایکس‌باکس، ایکس‌باکس فهرستی از راه‌حل‌هایی که تیم آن‌ها آزمایش کرده‌اند و توصیه‌های محصول برای هر کنسول دارد.

از دستمال مرطوب بپرهیزید! این می تواند به ایکس باکس وان شما آسیب برساند. از آنجایی که دریچه های زیادی وجود دارد، یک پارچه خیس شده می تواند باعث آسیب آب به کنسول شما شود.

ما توصیه می کنیم بسته به میزان بازی یا میزان گرد و غبار محیط شما هر چند ماه یا دو بار در سال تمیز کنید. اگر به کمک بیشتری برای تمیز کردن نیاز دارید، ما این مقاله را توصیه می کنیم، که راهنمای بسیار خوبی در مورد نحوه تمیز کردن ایکس باکس است، آموزش هایی در مورد نحوه تمیز کردن کنترلر، درایو دیسک، دیسک و فن وجود دارد.

فقط به این ترتیب، ایکس باکس شما تمیز و ایمن خواهد ماند. مطمئن شوید که همه چیز خاموش است و ایکس باکس به دلایل ایمنی قطع شده است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  وصل تلفن بی سیم به تلویزیون

پیشنهاد مطالعه: دلایل ایجاد نور نارنجی منبع تغذیه ایکس باکس وان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سیزده =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »