نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

زمان مناسب تعویض تبلت ایکس ویژن

مزایای تعویض تبلت ایکس ویژن

 تعویض تبلت ایکس ویژن. دلیل اصلی استفاده مردم از تبلت ایکس ویژن ها به جای تلفن های هوشمند این است که آنها قابل حمل، سبک هستند و هنوز هم تجربه صفحه نمایش بزرگ را ارائه می دهند. در مقایسه با لپ تاپ ها، سبک تر و قابل حمل تر هستند. در مقایسه با تلفن های هوشمند، آنها صفحه نمایش بسیار بزرگی را بدون اضافه کردن حجم زیاد ارائه می دهند.

به علاوه، تبلت ایکس ویژن ها نیز در انواع LTE عرضه می شوند که به شما امکان می دهد هر کجا که هستید به اینترنت متصل شوید. آنها برای مرور وب، بازی کردن، و تماشای فیلم عالی هستند. آنها همچنین می توانند در مقایسه با لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند به عنوان خوانندگان کتاب الکترونیکی خوبی عمل کنند. بسیاری از تبلت ایکس ویژن های مدرن همچنین برنامه های بهره وری فوق العاده ای مانند Microsoft Office، Adobe Photoshop، Adobe Illustrator، Adobe Lightroom، Evernote، DocuSign، SignEasy و موارد دیگر را ارائه می دهند.

نشانه های خرابی تبلت

اگر دائماً در حال حرکت هستید، اهمیت یک تبلت ایکس ویژن را می دانید. مانند سایر دستگاه های الکترونیکی، تبلت ایکس ویژن ها نشانه هایی از خرابی را نشان می دهند.

اگر کارکردن و سرگرمی شما متوقف شود، دوست ندارید به آن آسیب برسانید. در این مقاله، ما در مورد برخی از مشکلات رایج که در تبلت ایکس ویژن بوجود می آیند و اگر شما نیاز به خرید یک تبلت ایکس ویژن جدید برای جایگزینی تبلت ایکس ویژن قدیمی دارید، به شما خواهیم گفت.

این مطلب توصیه شده برای شما :  4 تنظیمات کلیدی برای تغییر در Xbox Series X

تعویض تبلت ایکس ویژن 

ذخیره سازی کم

تبلت ایکس ویژن ها مانند لپ تاپ ها دارای ظرفیت ذخیره سازی نیستند و این بدان معناست که شما نمی توانید تمام زندگی دیجیتالی خود را بدون برخورد با مسائل مربوط به ذخیره سازی ذخیره کنید. این بستگی به نوع تبلت ایکس ویژن شما دارد. در مورد تبلت ایکس ویژن های اندرویدی، می توانید یک کارت microSD به دستگاه اضافه کنید تا میزان ذخیره سازی خود را افزایش دهید. اگر iPad دارید، آن گزینه را ندارید.

تنها انتخاب شما ارتقاء به iPad با فضای ذخیره سازی بیشتر یا پاکسازی دستگاه است. برای پاکسازی دستگاه خود، ابتدا باید برنامه های ناخواسته را حذف کنید، چه در Android یا iOS. این برنامه ها فضای زیادی را اشغال می کنند و اگر از آنها استفاده نمی کنید، پس چرا آنها را نگه دارید؟

سعی کنید موسیقی و فیلم های خود را در تبلت ایکس ویژن خود نیز تمیز کنید. در عوض، از Box، Dropbox، Google Drive، iCloud Drive یا OneDrive برای پشتیبان گیری از اسناد، تصاویر و فیلم های خود استفاده کنید. به این ترتیب، آنها فضای ذخیره سازی محلی تبلت ایکس ویژن شما را زیاد مصرف نمی کنند.

صفحه لمسی تبلت ایکس ویژن کار نمی کند

برای کاربران معمولی تبلت ایکس ویژن، بسیار مهم است که همیشه صفحه را ایمن نگه دارید زیرا این بهترین ویژگی تبلت ایکس ویژن است. اگر صفحه لمسی پاسخگو نیست، نمی توانید با استفاده از تبلت ایکس ویژن کاری انجام دهید. هرگونه صدمه، چه خراش و چه ترک به صفحه، باعث آسیب دیدن دستگاه می شود. علاوه بر این، رفع آن می تواند واقعا گران باشد. با این حال، قبل از مراجعه به مرکز خدمات برای تعمیرات، می توانید چند مورد را خودتان امتحان کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما : 

صفحه لمسی به هرگونه گرد و غبار یا خاک حساس است، بنابراین قبل از عیب یابی مشکل، صفحه را تمیز کنید. علاوه بر این، گاهی اوقات به روز رسانی نرم افزار حشره دار می تواند مشکلات مربوط به صفحه لمسی را ایجاد کند.

بررسی کنید آیا به روزرسانی هایی برای تبلت ایکس ویژن شما موجود است یا خیر. برای به روز رسانی تبلت ایکس ویژن، به تنظیمات> درباره تبلت ایکس ویژن یا درباره دستگاه> به روز رسانی سیستم یا به روز رسانی نرم افزار بروید. اگر هنوز پاسخگو نیست، می توانید از خدمات تعمیر تبلت ایکس ویژن درب منزل برای تعمیر آن استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »