نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علائم هشداردهنده خرابی رایانه

علائم هشداردهنده خرابی رایانه ایکس ویژن شما

صرف نظر از اینکه کامپیوتر چقدر خوب است یا هر چند وقت یکبار از آن نگهداری می شود، آنها برای همیشه دوام نمی آورند. متأسفانه، این فقط یک واقعیت از زندگی است. بسیاری از مواقع تصادفات ناگهانی و با هشدار بسیار کمی اتفاق می افتد. هنگامی که آنها رخ می دهند، شما مجبور به راه اندازی مجدد می شوید و اغلب اوقات بسیاری از داده هایی را که در حال کار بر روی آنها بوده اید ذخیره نمی کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مراقب علائم هشدار دهنده باشید تا بتوانید قبل از تجربه خرابی کامل سیستم، آنها را برطرف کنید.

کامپیوترها ممکن است کندتر شوند

صدها دلیل وجود دارد که رایانه ایکس ویژن شما کندتر کار می کند. یکی از رایج ترین دلایل کندی عملکرد این است که نرم افزارهای بلااستفاده (یا نرم افزارهای نفخ) در هارد دیسک شما اشغال می کنند. اگر هارد دیسک شما کاملاً پر است، کامپیوتر شما در نهایت کار خود را متوقف می کند زیرا برای انجام کارهای پردازشی به مقدار مشخصی فضا نیاز است. سعی کنید برخی از نرم افزارها را از رایانه خود حذف کنید که لازم نیست ببینید آیا آزادسازی فضا به افزایش سرعت رایانه شما کمک می کند یا خیر.

شما گاهی اوقات خطاهای بوت دریافت می کنید

دریافت خطاهای بوت هنگام تلاش برای راه اندازی رایانه شخصی، علامت قطعی این است که کامپیوتر شما ممکن است خراب شود. خطاهای بوت نشان می دهد که چیزی در رایانه ایکس ویژن شما آنطور که باید کار نمی کند. منبع این خطاها می تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشد و در نحوه رفع مشکل با مشکل روبرو باشد. این خطاها معمولاً چیزی مانند (Boot Device Not Found) خوانده می شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر علت سبز شدن صفحه نمایش مانیتور ایکس ویژن

چندین توضیح احتمالی برای دریافت خطاهای بوت وجود دارد. دو مورد از رایج ترین توضیحات عبارتند از:

  • هارد دیسک شما با مشکلاتی روبرو است و ممکن است به پایان عمر خود نزدیک شود
  • نصب ویندوز شما به نوعی خراب شده است

تعویض هارد دیسک یا نصب مجدد نمونه ویندوز معمولاً تنها راه حل است.

هارد دیسک شما ممکن است پر سر و صدا شود

هارد دیسک های مکانیکی منبع رایجی از مشکلات رایانه ها ایکس ویژن هستند، زیرا قطعات مختلف مختلف با گذشت زمان فرسوده می شوند. صداهای مختلف مانند کلیک کردن، وزوز یا خرد کردن، نشانه های مرگ در رابطه با هارد دیسک کامپیوتر شما هستند.

درک صداهای مختلف:

کلیک کردن و سنگ زنی – این صداها به معنی شکست هارد دیسک است. کلیک یا خرد کردن صداهایی که از نقطه هارد می آیند به یک مشکل مکانیکی در بشقاب یا موتور می انجامد، که در نهایت کاملاً خراب می شود و دیگر نمی تواند کار کند.

چرخیدن – تشخیص این صداها گاهی دشوارتر است زیرا به اندازه کلیک یا خرد کردن صداها تقویت نمی شوند. این صداها نشان می دهد که یک تنگنا در هارد دیسک شما ایجاد می شود زیرا در تلاش است تا داده ها را به طور موثر بر روی دیسک شما بنویسد. این می تواند نشان دهد که بشقاب قسمت های بدی روی آن ایجاد کرده است یا این که لنز دیگر نمی تواند هموار بنویسد.

شما تعداد غیرمعمول پنجره های بازشو را تجربه می کنید

ما قبلاً در مورد خطرات وای فای بدون امنیت در رابطه با امنیت داده های شما صحبت کرده ایم. با این حال، محافظت نکردن از خود به صورت آنلاین می تواند باعث آسیب فیزیکی به رایانه شما نیز شود. اگر به دلیل همه پنجره هایی که با آنها بمباران می شوید حتی حرکت آنلاین برای شما سخت است، احتمالاً رایانه ایکس ویژن شما آلوده به نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم است.

این مطلب توصیه شده برای شما :  برفک زدن لوله های کولر گازی اسپلیت

ابزارهای تبلیغاتی تبلیغاتی مدرن به قدری پیشرفته شده اند که حتی لازم نیست شما روی پیوند درون تبلیغ کلیک کنید تا رایانه خود را آلوده کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که باز شود. این مزاحمت های تبلیغاتی مزاحم و بدافزارها بیش از ایجاد پنجره های مزاحم روی صفحه شما انجام می دهند. اکثر عفونت های تبلیغاتی مزاحم یا بدافزار شامل چندین برنامه جاسوسی مختلف در پشت دستگاه هستند که می توانند به سرعت کامپیوتر را خراب کرده و باعث خرابی آن شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »