نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فیلتر ماشین لباسشویی

چگونه فیلتر ماشین لباسشویی را تمیز کنیم؟

ماشین لباسشویی خود را خاموش و از برق بکشید. قبل از تلاش برای یافتن و تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی، مهم است که دستگاه شما غیرفعال باشد. با چرخاندن همه دکمه ها به حالت خنثی شروع کنید یا دکمه “خاموش” را فشار دهید همین طور دو شاخه را از پریز برق بکشید. اطمینان حاصل نمایید که دوشاخه را در مکانی امن قرار دهید که در حین تمیز کردن خیس نشود.

چگونه ماشین لباسشویی را ضدعفونی کنیم؟

فیلتر ماشین لباسشویی خود را پیدا کنید. برای ماشین های درب از جلو، فیلتر در گوشه پایین سمت راست  قرار گرفته است. اگر فیلتر در گوشه سمت راست پایین دستگاه قرار داشته باشد، روی آن یک روکش مستطیل یا مدور قرار دارد. اگر نمی توانید فیلتر ماشین لباسشویی را پیدا کنید، به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه نمایید.

درپوش فیلتر را بردارید. فیلتر ماشین لباسشویی را بیرون بیاورید به راحتی از جای خود خارج می شود اگر گیر کرد، سعی کنید با حرکت دادن آن تا آنجا که می توانید، آن را دستکاری کنید. با این کار باید پرزها یا مواد شوینده ای که باعث چسبندگی آن می شوند را شل کنند. هنگام برداشتن فیلتر، ممکن است لایه ای از پرز و اشیای دیگر مانع از خروج فیلتر شود.

در بعضی لباسشویی ها، شیلنگ تخلیه مستقیم در جلوی فیلتر قرار می گیرد. اگر شیلنگ تخلیه مانع از خروج فیلتر می شود، آن را برداشته و سپس فیلتر را بیرون بکشید. با استفاده از یک حوله کاغذی پرزهای فیلتر را پاک کنید. اگر لایه پرزها در ضخامت بیشتری است، می توانید از یک برس کوچک یا یک مسواک قدیمی برای از بین بردن بقایای آن استفاده کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  علت خرابی دکمه صفحه اصلی تلویزیون ایکس ویژن

طولانی شدن عمر فیلتر ماشین لباسشویی

قبل از تعویض فیلتر، داخل دستگاه را بررسی کنید که آیا پرزهای دیگری وجود ندارد. اگر وجود دارد از یک حوله کاغذی برای خارج کردن آن استفاده کنید یا آن را با اسفنج مرطوب تمیز کنید. اگر فیلتر ماشین لباسشویی در گوشه سمت راست پایین دستگاه قرار داشت، پرزهای موجود در شیلنگ تخلیه را بازرسی و خارج کنید. شیلنگ یا در روبروی جایی که فیلتر را برداشته اید یا مستقیماً در کنار آن قرار دارد.

حداقل 4 بار در سال فیلتر ماشین لباسشویی را تمیز کنید. توصیه می شود هر 4 ماه فیلتر را تمیز کنید. فیلتر موها، سکه ها و دستمال کاغذی را جمع می کند، بنابراین تمیز کردن آن به طور منظم از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی اگر فرصت ندارید هر چند هفته یکبار تمیزکاری کامل انجام دهید، فکر بدی نیست که فیلتر را بررسی کنید. تمیز کردن فیلتر به طور منظم باعث افزایش طول عمر ماشین لباسشویی شما نیز می شود. یک فیلتر کثیف همچنین می تواند باعث ایجاد بوی بد ماشین لباسشویی شما شود.

مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی را در زمان وقوع درست شناسایی کنید. علائم زیادی وجود دارد که نشان می دهد فیلتر ماشین لباسشویی باید تمیز باشد به عنوان مثال اگر بعد از چرخش نهایی متوجه لرزش بیش از حد دستگاه شدید، ممکن است فیلتر ماشین لباسشویی مسدود شده باشد و باید فوراً آن را چک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »