نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مراحل استفاده از مانیتور ایکس ویژن خارجی به عنوان اصلی

صفر تا صد استفاده از مانیتور ایکس ویژن خارجی

استفاده از مانیتور ایکس ویژن خارجی/ استفاده از نمایشگر دوگانه با نمایش همزمان چندین سند یا برنامه، بهره وری کسب و کار را افزایش می دهد. اگرچه کاربران دسکتاپ معمولاً از این تنظیمات استفاده می‌کنند، اما اکثر لپ‌تاپ‌ها با اتصال یک نمایشگر خارجی به یک پورت VGA یا یک پورت HDMI، از نمایشگر دوگانه پشتیبانی می‌کنند.

هنگامی که دسکتاپ خود را در دو صفحه گسترش می دهید، یک مانیتور ایکس ویژن به عنوان یک صفحه اصلی عمل می کند که در ابتدا پنجره های بازشو و میانبرهای دسکتاپ ظاهر می شوند. تنظیم مانیتور ایکس ویژن خارجی به عنوان نمایشگر اصلی، صفحه یکپارچه را که در ابتدا به عنوان نمایشگر اصلی تنظیم می شود، لغو می کند.

استفاده از مانیتور ایکس ویژن خارجی

چرا صفحه نمایش اصلی را تغییر دهید؟

وقتی مانیتور ایکس ویژن دوم را به لپ‌تاپ متصل می‌کنید، صفحه نمایش لپ‌تاپ به‌عنوان نمایشگر اصلی پیش‌فرض است. جابجایی صفحه نمایش اصلی معمول نیست، اما برخی از کاربران ترجیح می دهند صفحه اصلی را به صفحه خارجی منتقل کنند.

در برخی موارد، مانیتور ایکس ویژن خارجی به سادگی یک نمایشگر با کیفیت بالاتر است و زمانی که سیستم متصل است برای مشاهده اولیه شما بهتر عمل می کند. یک لپ تاپ با صفحه نمایش بی کیفیت یا صفحه نمایش شکسته نیز می تواند در حین استفاده از مانیتور ایکس ویژن خارجی به عنوان درگاه اصلی مشاهده کار کند.

استفاده از صفحه نمایش خارجی برای ارائه در یک جلسه تجاری نیز سودمند است. شما به سادگی می توانید صفحه نمایش خود را برای اشتراک گذاری صفحه به یک نمایشگر خارجی متصل کنید، اما استفاده از هر دو صفحه به این معنی است که می توانید چندین سند را بین نمایشگرها جابه جا کنید تا ارائه پیچیده تری داشته باشید که به بیش از یک ارائه سبک پاورپوینت ساده نیاز دارد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نحوه تنظیم و استفاده از حافظه خارجی PS4

می‌توانید صفحه‌گسترده‌ها و اسناد را روی صفحه لپ‌تاپ بی‌حرکت نگه دارید و پس از آماده شدن به سادگی آن‌ها را روی صفحه اصلی بکشید. این سیستم بسیار مؤثر است و برای بسیاری از ارائه ها و جلسات تجاری و مدرسه به خوبی کار می کند.

قطع کردن مانیتور ایکس ویژن خارجی لپ تاپ را به عملکردهای عادی برمی گرداند و صفحه لپ تاپ به طور پیش فرض به گزینه صفحه اصلی و تنها با جدا شدن کابل باز می گردد.

تنظیمات نمایش خارجی ویندوز

تنظیم صفحه نمایش خارجی در ویندوز ساده است. مانیتور ایکس ویژن خارجی را به پورت VGA یا HDMI لپ تاپ خود وصل کنید و مانیتور ایکس ویژن را روشن کنید.

روی قسمت خالی دسکتاپ ویندوز کلیک راست کرده و Screen Resolution را انتخاب کنید. همچنین، هنگام مشاهده صفحه شروع، وضوح صفحه را تایپ کنید، روی تنظیمات کلیک کنید و تنظیم وضوح صفحه را انتخاب کنید.

روی منوی کشویی Multiple Displays کلیک کرده و Extend these Displays را انتخاب کنید. هنگام شبیه سازی صفحه نمایش خود یا نمایش یک مانیتور ایکس ویژن نمی توانید یک نمایشگر اصلی را انتخاب کنید.

روی مانیتور ایکس ویژن خارجی از تصویر بالا کلیک کنید. اگر در شناسایی مانیتور ایکس ویژن مشکل دارید، روی Identify کلیک کنید تا یک عدد را در هر دو صفحه مشاهده کنید. عدد نمایش داده شده بر روی مانیتور ایکس ویژن شما با عدد روی گرافیک مطابقت دارد.

تیک Make This My Main Display را بزنید و روی Apply کلیک کنید. روی OK کلیک کنید تا همه تغییرات ذخیره شوند، پنجره بسته شود. سیستم را تست کنید تا مطمئن شوید تنظیمات شما درست است. مانیتور ایکس ویژن خارجی باید به عنوان نمایشگر اصلی عمل کند، اما همچنان می توانید موارد را بین لپ تاپ و مانیتور ایکس ویژن خارجی بکشید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تست وضوح صفحه نمایش کامپیوتر

راه اندازی صفحه نمایش خارجی iOS

فرآیند راه اندازی در iOS کمی متفاوت است اما مفهوم کلی یکسان است. این پلتفرم صفحه نمایش آینه ای را ارائه می دهد تا به سادگی صفحه لپ تاپ شما را روی صفحه نمایش خارجی شبیه سازی کند. با این حال، از این گزینه صرفنظر کنید و تنظیم کنید تا از هر دو نمایشگر با صفحه نمایش خارجی به عنوان اصلی استفاده کنید.

لپ تاپ خود را خاموش کنید و درب آن را ببندید. مانیتور ایکس ویژن خارجی را با سیم VGA وصل کنید. درب را باز کنید و لپ تاپ خود را روشن کنید. از شما می خواهد که صفحه نمایش را تشخیص دهید. فرمان باز شدن صفحه تنظیمات نمایش را انتخاب کنید.

Extended Display را انتخاب کنید و مانیتور ایکس ویژن خارجی خود را به عنوان موقعیت اصلی یا شماره 1 تنظیم کنید. تنظیمات را ذخیره کنید و از سیستم خود با پیکربندی جدید استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: علت عدم اتصال دو مانیتور ایکس ویژن به یکدیگر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »