نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات راه اندازی مجدد تلویزیون

چرا تلویزیون ایکس ویژن من دوباره راه اندازی می شود؟

تلویزیون ایکس ویژن یک تلویزیون HD 46 اینچی LCD است. اگرچه عموماً HDTV قابل اعتمادی در نظر گرفته می شود، ممکن است متوجه شوید که تلویزیون ایکس ویژن شما به طور تصادفی راه اندازی مجدد می شود. پنج دلیل متداول برای مشکلات راه اندازی مجدد ایکس ویژن وجود دارد، از مشکلات سیستم عامل گرفته تا گرم شدن بیش از حد.

با عیب یابی مشکلات احتمالی راه اندازی مجدد ایکس ویژن، معمولاً می توانید ایکس ویژن خود را مجدداً به درستی کار کنید.

سیستم عامل

سیستم عامل تلویزیون ایکس ویژن نرم افزاری است که تلویزیون را تغذیه می کند. نحوه ظاهر منوهای تلویزیون و نحوه عملکرد تلویزیون توسط سیستم عامل ایکس ویژن. اگر سیستم عامل ایکس ویژن شما به درستی کار نمی کند، این می تواند باعث شود ایکس ویژن بدون هیچ دلیلی راه اندازی مجدد شود.

به طور کلی می توانید با دنبال کردن دستورالعمل های ایکس ویژن برای به روزرسانی سیستم عامل در تلویزیون، راه اندازی مجدد سیستم عامل را برطرف کنید.

سیستم عامل تلویزیون ایکس ویژن

سنسور حضور

ایکس ویژن شما دارای یک سنسور حضور است که با خاموش کردن یا راه اندازی مجدد تلویزیون به طور خودکار انرژی را ذخیره می کند. این به طور کلی زمانی اتفاق می افتد که هیچ حرکتی در مقابل تلویزیون تشخیص داده نشود.

اگر متوجه شدید که مشکل راه اندازی مجدد زمانی رخ می دهد که در اتاق نیستید، احتمالاً سنسور حضور شما به درستی کار می کند. در این حالت می توانید سنسور حضور را روشن بگذارید و یاد بگیرید که با راه اندازی مجدد گاه به گاه زندگی کنید یا با فشار دادن دکمه “منو” در ریموت خود و سپس کلیک روی دکمه “خاموش” در کنار “سنسور حضور”، سنسور حضور را خاموش کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دکمه های کنترلر PS4 DualShock

گرمای بیش از حد

اگرچه بیشتر در رایانه ها و سایر دستگاه های مشابه دیده می شود، اما گرم شدن بیش از حد نیز می تواند برای برخی از تلویزیون های ایکس ویژن مشکل ایجاد کند. هنگامی که ایکس ویژن بیش از حد گرم می شود، تلویزیون معمولاً خود را خاموش می کند تا از آسیب بیشتر حرارت به اجزای سخت افزاری تلویزیون جلوگیری شود.

اگر هنگام راه اندازی مجدد تلویزیون متوجه شدید که شما بسیار داغ است، به احتمال زیاد مشکل راه اندازی مجدد شما به دلیل گرم شدن بیش از حد ایجاد شده است. ممکن است بتوانید مشکل گرم شدن بیش از حد خود را با قرار دادن تلویزیون در یک منطقه با تهویه مناسب و یا حذف گرد و غبار و سایر آلودگی ها از پشت تلویزیون حل کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است لازم باشد برای تعمیر با ایکس ویژن تماس بگیرید.

علل دیگر

تلویزیون ایکس ویژن ممکن است به دلیل خرابی سیم برق AC راه اندازی مجدد شود. در این حالت معمولاً می توانید مشکل راه اندازی مجدد را با تعویض سیم برق حل کنید. تلویزیون ایکس ویژن شما نیز ممکن است به دلیل منبع تغذیه نامناسب در تلویزیون راه اندازی مجدد شود.

این معمولاً زمانی اتفاق می افتد که از تلویزیون برای مدت طولانی استفاده زیادی شده است، اگرچه گاهی اوقات در مورد تلویزیون جدید نیز اتفاق می افتد. برای تعمیر می توانید با ایکس ویژن تماس بگیرید.

ایکس ویژن نیز ممکن است به دلیل تنظیمات نادرست روی تلویزیون راه اندازی مجدد شود. ممکن است با انتخاب “بازگرداندن تلویزیون به تنظیمات کارخانه” در صفحه گزینه های منوی تلویزیون، بتوانید تنظیمات را برطرف کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آموزش تنظیم DNS تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »