نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات نرم افزاری تبلت ایکس ویژن

راهکارهای رفع مشکلات نرم افزاری تبلت

مشکلات نرم افزاری تبلت/ تبلت ایکس ویژن Android خود را با فشار دادن دکمه روشن/ خاموش روشن می‌ کنید. اگر آن دکمه کار نمی ‌کند، دستگاه شما لزوماً خراب نیست – راه‌ هایی برای زنده کردن آن وجود دارد. این مشکل همچنین می تواند ناشی از آسیب سخت افزاری باشد. تبلت ایکس ویژن شما ممکن است روشن نباشد زیرا خراب است. اما، اگر مشکل نرم افزاری وجود داشته باشد، مراحل اینجا آن را برطرف می کند.

تبلت ایکس ویژن خود را برای چند دقیقه شارژ کنید

اگر باتری دستگاه اندرویدی شما تقریباً تمام شده است، اغلب هنگامی که می خواهید آن را روشن کنید، نشانگر «باتری خالی» را روی صفحه می بینید. اما، اگر اجازه دهید باتری کاملاً از بین برود، با فشار دادن دکمه روشن/ خاموش، تبلت ایکس ویژن شما اصلاً پاسخ نمی‌ دهد.

برای رفع این مشکل کافی است تبلت ایکس ویژن اندرویدی خود را به شارژر دیواری وصل کنید و اجازه دهید شارژ شود. شما نمی توانید آن را به برق وصل کنید و سعی کنید فوراً آن را روشن کنید – ابتدا باید چند دقیقه به آن فرصت دهید تا شارژ شود.

مشکلات نرم افزاری تبلت

آن را به برق وصل کنید و بگذارید پانزده دقیقه یا بیشتر شارژ شود. بعداً برگردید و سعی کنید آن را با دکمه پاور روشن کنید. اگر مشکل از باتری مرده است، باید به طور معمول بوت شود.

اگر اصلا کار نکرد، سعی کنید دستگاه را با کابل و شارژر دیگری وصل کنید. ممکن است شارژر یا کابل شکسته شده و مانع از شارژ شدن یک دستگاه خوب شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  راهکارهای رفع آبخوردگی تلویزیون

باتری را بکشید یا دکمه پاور را به مدت طولانی فشار دهید

مانند سایر سیستم عامل ها، اندروید گاهی اوقات می تواند به سختی ثابت شود و از پاسخ دادن امتناع کند. اگر Android به طور کامل فریز شده باشد، ممکن است دستگاه شما روشن و کار کند – اما صفحه نمایش روشن نمی شود زیرا سیستم عامل ثابت است و به فشار دادن دکمه ها پاسخ نمی دهد.

برای رفع این نوع انجماد ها، باید یک “تنظیم مجدد سخت”، که به عنوان “چرخه برق” نیز شناخته می شود، انجام دهید. این کار برق تبلت ایکس ویژن شما را به طور کامل قطع می کند و آن را مجبور به خاموش شدن و راه اندازی مجدد می کند.

در تبلت ایکس ویژن با باتری قابل جابجایی، می‌ توانید باتری را خارج کنید، حدود ده ثانیه صبر کنید و سپس باتری را دوباره وصل کرده و آن را بوت کنید.

در تبلت ایکس ویژن بدون باتری قابل جابجایی – که شامل اکثر دستگاه ‌های اندرویدی مدرن است – باید دکمه روشن/خاموش را برای مدت طولانی فشار دهید. دکمه پاور دستگاه خود را فشار دهید و آن را نگه دارید. فقط باید دکمه پاور را برای ده ثانیه نگه دارید، اما ممکن است مجبور شوید آن را برای سی ثانیه یا بیشتر نگه دارید. این کار برق تبلت ایکس ویژن شما را قطع می کند و آن را مجبور به بالا آمدن پشتیبان می کند و هرگونه یخ زدگی سخت را برطرف می کند.

بازنشانی کارخانه را از حالت بازیابی انجام دهید

در برخی موارد، ممکن است تبلت ایکس ویژن شما شروع به بوت شدن کند، اما سیستم عامل اندروید ممکن است بلافاصله از کار بیفتد یا مسدود شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  5 راه برای تعمیر کنترلر PS4

برای رفع این مشکل، اندروید می‌تواند مستقیماً در منوی حالت بازیابی بوت شود، جایی که می ‌توانید بازنشانی کارخانه ‌ای را انجام دهید. اگر دستگاه شما قبل از یخ زدن یا مشکلات جدی دیگر در حال بوت شدن است، از حالت بازیابی برای تنظیم مجدد کارخانه استفاده کنید.

برای انجام این کار، ابتدا باید تبلت ایکس ویژن خود را خاموش کنید و سپس با نگه داشتن چندین دکمه به طور همزمان آن را بوت کنید. ترکیب دقیق دکمه هایی که نیاز دارید بستگی به دستگاه شما دارد. برای یافتن دکمه ‌های مورد نیاز، نام دستگاه و «حالت بازیابی» را در وب جستجو کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دو =