نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه راه اندازی مجدد تبلت ایکس ویژن

اگر گهگاه تبلت ایکس ویژن خود را مجددا راه اندازی کنید، حافظه آن را پاک می کند و سرعت کار را افزایش می دهد. همچنین می تواند یک راه حل سریع برای مشکلات جزئی مانند خراب شدن برنامه ها باشد. در اینجا نحوه راه اندازی مجدد تبلت ایکس ویژن برای رفع مشکلات رایج آورده شده است.

یک Restart استاندارد را انجام دهید

“راه اندازی مجدد استاندارد” به این معنی است که دستگاه خود را با گزینه های نرم افزار داخلی راه اندازی مجدد کنید. برای چند ثانیه دکمه روشن/خاموش دستگاه خود را فشار دهید (معمولاً در بالا یا سمت راست است اما می تواند در سمت چپ نیز باشد) تا منوی پاور روی صفحه نمایش اجرا شود. برای این کار لازم نیست قفل دستگاه خود را باز کنید.

گزینه های منوی پاور روی صفحه ممکن است بسته به دستگاه شما و نسخه اندرویدی که اجرا می کند کمی متفاوت باشد. اگر گزینه ای برای انجام این کار وجود دارد، روی «Restart» ضربه بزنید و سپس منتظر بمانید تا دستگاه شما راه اندازی مجدد شود.

اگر گزینه ای برای راه اندازی مجدد نمی بینید، به روش بعدی بروید.

آن را خاموش و دوباره روشن کنید

همچنین می‌توانید تبلت ایکس ویژن اندرویدی خود را به صورت دستی با پیروی از روش آزمایش شده خاموش کردن دستگاه خود مجدداً راه‌اندازی کنید و سپس دوباره روشن کنید.

این اثر مانند روش قبلی است و اگر دستگاه شما گزینه راه اندازی مجدد در منوی پاور نداشته باشد، جایگزین خوبی است.

مانند قبل، دکمه پاور تبلت ایکس ویژن را برای چند ثانیه نگه دارید تا گزینه های پاور را ببینید. روی «خاموش کردن» (یا معادل آن در دستگاهتان) ضربه بزنید و سپس منتظر بمانید تا تبلت شما به طور کامل خاموش شود. پس از خاموش شدن دستگاه، دکمه پاور را فشار دهید تا دوباره روشن شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  آموزش رفع تراشه در صفحه تلویزیون

یک راه‌اندازی مجدد سخت (یا راه‌اندازی مجدد سخت یا  Hard reset) انجام دهید

اگر دستگاه شما پاسخ نمی دهد یا در تکمیل راه اندازی مجدد معمولی مشکل دارید، می توانید به جای آن یک هارد ریست (یا راه اندازی مجدد سخت) انجام دهید.

نگران نباشید – این همان بازنشانی کارخانه نیست. این گزینه فقط یک روش شدیدتر برای خاموش و روشن کردن دستگاه اندرویدی شماست. مثل نگه داشتن دکمه پاور روی کامپیوترتان است.

برای انجام این کار، دکمه پاور را حداقل 20 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. اگر Android پاسخ نمی دهد، این (معمولا) دستگاه شما را مجبور می کند که به صورت دستی راه اندازی مجدد شود.

باتری را بردارید

تبلت ایکس ویژن‌های شیک این روزها مورد توجه قرار گرفته‌اند. سازندگان اکنون از باتری های یکپارچه و غیرقابل تعویض برای کاهش اندازه کلی سخت افزار استفاده می کنند.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که دستگاهی با باتری قابل جابجایی دارید و هنوز راه اندازی مجدد نمی شود، می توانید باتری را بردارید. توصیه می کنیم قبل از کشیدن باتری سعی کنید دستگاه خود را خاموش کنید.

برای شروع، قاب پشتی دستگاه را به دقت جدا کنید. هر سازنده روش متفاوتی برای انجام این کار دارد، اما معمولاً قسمت‌های کوچکی وجود دارد که می‌توانید ناخن خود یا یک کاردک پلاستیکی نازک زیر آن قرار دهید تا این دو قطعه را از هم جدا کنید. از استفاده از ابزاری که ممکن است باتری را سوراخ کند یا به دستگاه شما آسیب برساند خودداری کنید.

بعد از اینکه باتری را خارج کردید، آن را دوباره در آن قرار دهید و سپس دکمه پاور را فشار دهید تا دستگاهتان دوباره روشن شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  چگونه مادر برد خود را انتخاب کنیم؟

از ADB برای راه اندازی مجدد از رایانه شخصی خود استفاده کنید

اگر دکمه پاور خراب است، ممکن است بتوانید دستگاه خود را به رایانه وصل کنید و از ابزار Android Debug Bridge (ADB) برای راه اندازی مجدد آن استفاده کنید. این ابزار – ارائه شده توسط Google – به چندین عملیات از راه دور، از جمله راه اندازی مجدد تبلت شما اجازه می دهد.

ابتدا باید ADB را با Android SDK به همراه درایورهای دستگاه اندروید خود نصب کنید. همچنین باید مطمئن شوید که اشکال زدایی USB در قسمت گزینه های توسعه دهنده تنظیمات اندروید شما فعال است.

دستگاه خود را با کابل USB به رایانه خود متصل کنید، Command Prompt یا Terminal را باز کنید و سپس دستگاه های adb را تایپ کنید تا مطمئن شوید دستگاه شما شناسایی شده است. اگر اینطور نیست، دوباره بررسی کنید که درایورهای دستگاه خود را به درستی نصب کرده اید و از راهنماهای راه اندازی پیوند شده در بالا پیروی کرده اید.

مقالات مرتبط:

آموزش ریستارت تبلت اندرویدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =