نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه کاهش اندازه نمایشگر روی مانیتور ایکس ویژن

کاهش اندازه صفحه نمایش مانیتور روی ایکس ویژن

کاهش اندازه نمایشگر روی مانیتور ایکس ویژن اغلب یک تنظیم بسیار مورد نیاز برای مطابقت با تنظیمات صفحه نمایش شما با اندازه واقعی صفحه است. اندازه نامتناسب پنجره ها را خارج از دید قرار می دهد و به طور کلی یک محیط بصری مختل ایجاد می کند. فرآیند کاهش اندازه صفحه نمایش نسبتا ساده و آسان برای اجرا است. در صورت استفاده از تنظیم مانیتور ایکس ویژن دوگانه، اگر اندازه مانیتور ایکس ویژن ها متفاوت باشد، اما انجام تنظیم هنوز هم نسبتاً آسان است، ممکن است کمی پیچیده شود.

کاهش اندازه نمایشگر روی مانیتور ایکس ویژن

تنظیم نمایشگر

فرآیندهای کاهش اندازه صفحه نمایش در رایانه شخصی و MAC مشابه هستند، تنها با چند تغییر ظریف. دستورالعمل های ساده را دنبال کنید و صفحه نمایش شما در عرض چند دقیقه وضوح و دید بهتری خواهد داشت.

هدف لزوماً کاهش اندازه نمایشگر نیست، بلکه این است که اندازه صفحه نمایش شما با صفحه نمایش مطابقت داشته باشد. این بدان معناست که به طور موثر مقیاس صفحه نمایش به تناسب، نتیجه دلخواه را ایجاد می کند. با این حال، هیچ یک از اینها مهم نیست، زیرا شما به سادگی با دسترسی به تنظیمات بصری رایانه خود، متناسب با اندازه صفحه نمایش خود را انتخاب می کنید.

دستورالعمل برای PC و Mac

در رایانه شخصی، روی منوی Start و سپس Preferences و Display Settings کلیک کنید. همچنین می‌توانید روی یک صفحه خالی کلیک راست کنید تا به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید. بسته به سیستم عامل خود، Fit to Screen یا تغییر اندازه متن، برنامه ها و موارد دیگر را انتخاب می کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  خرابی کامپیوتر ایکس ویژن

در مک، تنظیمات برگزیده و سپس تنظیمات و نمایشگرهای نمایش را انتخاب کنید. برای تناسب نمایشگر با اندازه صفحه، گزینه را روی مقیاس بندی تنظیم کنید.

با این کار مشکل شما برطرف می شود و نمایشگر اکنون با صفحه نمایش مطابقت می کند. در صورتی که هنوز مشکل دارید، احتمالاً مربوط به یک برنامه یا مرورگر خاص است. برای حل این مشکل باید تنظیمات آن برنامه را بررسی کنید. در چیزی مانند یک مرورگر وب، کلیک کردن بر روی دو مربع روی هم در گوشه سمت راست بالا، تنظیمات اندازه را برای مثال تغییر می‌دهد.

نمایشگر دوگانه

برای راه‌اندازی یک راه‌حل خودکار در حین استفاده از مانیتور ایکس ویژن دوگانه، تنظیمات مقیاس‌بندی نمایشگر با صفحه نمایش مطابقت دارند. صفحه‌ای که استفاده می‌کنید اهمیتی ندارد و می‌توانید برنامه‌ها را بین دو صفحه نمایش با جابجایی خودکار بکشید.

وقتی استفاده از مانیتور ایکس ویژن دوتایی باید انجام شود، زیرا تغییر مداوم زاویه دید برای چشم دشوار است و بسیار آزاردهنده است. تناسب ثابت با اندازه مانیتور ایکس ویژن شما تفاوت عمده ای ایجاد می کند و انتقال بصری بین مانیتور ایکس ویژنها جذاب تر است.

در ویندوز 10، به دکمه Start دسترسی داشته باشید، سپس بر روی Preferences کلیک کنید. تنظیمات صفحه نمایش را انتخاب کنید تا پرسپکتیوهای بصری و تنظیمات مانیتور ایکس ویژن دوگانه خود را افزایش دهید. صفحه‌ای را که می‌خواهید تنظیم کنید انتخاب کنید و گزینه Change size of text را انتخاب کنید تا به‌طور خودکار در آن صفحه خاص مقیاس شود. این کار را برای هر دو صفحه انجام دهید و تنظیم صفحه شما بین این دو بدون هیچ تغییر دیگری انجام می شود.

این مطلب توصیه شده برای شما :  کف ماندن در ماشین ظرفشویی

قطعنامه را حفظ کنید

هنگام تنظیم تنظیمات نمایشگر به گزینه های وضوح توجه کنید. در برخی موارد، از آن خواسته می شود تا بالاترین وضوح را حفظ کند. همیشه بهترین گزینه رزولوشن ممکن را انتخاب کنید. در صفحه‌های غیرعادی بزرگ، کیفیت وضوح می‌تواند کاهش یابد، اما همچنان بالاترین وضوح را برای حفظ بهترین کیفیت تصویر در صفحه نمایش خود انتخاب کنید.

نحوه شناسایی سوختگی بک لایت مانیتور ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »