نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات مهم خرید کنسول بازی ویدیویی

آشنایی با عملکرد کنسول بازی ویدیویی

سازگاری با عقب، نقطه فروش عمده هر کنسول بازی ویدیویی است، زیرا بازی کردن بازی های قدیمی خود بر روی سیستم جدید ارزش آن را افزایش می دهد. بهتر است قبل از سرمایه گذاری روی یک سیستم بدانید که آیا این سیستم دارای این عملکرد است یا خیر.

بنابراین، ممکن است فکر کنید که آیا می توانید بازی های PS3 را بر روی PS4 انجام دهید. بیایید به این سوال پاسخ دهیم و گزینه های شما را بررسی کنیم.

آیا PS4 می تواند بازی های PS3 را انجام دهد؟

پاسخ کوتاه این است که نه، پلی استیشن 4 با بازی های پلی استیشن 3 سازگار نیست. قرار دادن دیسک PS3 در PS4 کار نمی کند. و شما نمی توانید نسخه های دیجیتالی بازی های PS3 را از PlayStation Store روی PlayStation 4 خود بارگیری کنید. این امر در مورد همه نسخه های PS4، از جمله PS4 باریک و PS4 Pro صادق است.

دلیل این امر، مانند اکثر شرایط سازگاری عقب، این است که PS3 و PS4 دارای معماری سیستم متفاوتی هستند. کنسول های پلی استیشن 4 سخت افزار PS3 را ندارند، بنابراین نمی توانند بازی های قدیمی را بومی اجرا کنند.

 سونی تصمیم گرفت که ساخت شبیه ساز نرم افزاری برای مدیریت عناوین قدیمی ارزشمند نباشد و PS4 تنها قادر به انجام بازی های PS4 باشد.

خوشبختانه، راه های دیگری برای پخش عناوین PS3 در PS4 وجود دارد، حتی بدون سازگاری بومی عقب.

پخش عناوین PS3 در PS4 از طریق PlayStation Now

PlayStation Now سرویس بازی ابری سونی است که در PS4، PS5 و Windows موجود است. این به شما امکان می دهد بازی های PS4، PS3 و PS2 را پخش کنید، بنابراین می توانید از بهترین عناوینی که خانواده کنسول ها در طول سالها دیده اند لذت ببرید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر تلویزیون در آذربایجان

بنابراین، اگر در PlayStation Now مشترک شوید، می توانید عناوین خاصی از PS3 را با جریان پخش در PS4 خود پخش کنید. در زمان نگارش این مقاله، حدود 370 بازی PS3 در این سرویس موجود است، اگرچه با افزودن و حذف عناوین، تعداد دقیق آنها تغییر می کند.

تا زمانی که ارتباط کافی و ثابتی دارید و هزینه آن برای شما مهم نیست، این بهترین راه برای بازی تعداد زیادی بازی PS3 در PS4 شما است. برای اطلاعات بیشتر مقایسه PS Now و Xbox Game Pass را مشاهده کنید. ما همچنین برخی از بهترین بازی های PlayStation Now را به عنوان نقطه شروع انتخاب کرده ایم.

کنسول بازی ویدیویی

Remasters و Remakes در کنسول بازی ویدیویی

خوشبختانه، به دلیل تعداد زیادی بازسازی و بازسازی بازی های ویدئویی که این روزها راه اندازی می شود، اغلب می توانید از بازی هایی که برای سیستم های قدیمی ساخته شده اند با یک لایه رنگ جدید روی کنسول فعلی لذت ببرید. گاهی اوقات، این مجموعه ها به صورت مجموعه ای منتشر می شوند، بنابراین چندین بازی را از یک سری در یک بسته دریافت می کنید.

در زیر چند نمونه از بازی های PS3 که می توانید remastered را بر روی PS4 انجام دهید آورده شده است:

  • Borderlands: The Handsome Collection ریمستر بازی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel به همراه تعداد زیادی DLC است.
  • The Last of Us Remasteredیک نسخه پیشرفته از عنوان تاریخی PS3 است.
  • BioShock: مجموعه شامل بسته های بازسازی BioShock، BioShock 2 و BioShock Infinite است.

در حالی که شما از لحاظ فنی یک بازی PS4 را بازی می کنید و عنوان PS3 را ندارید، این بازیها عملاً همان بازیهایی هستند که دارای پیشرفتهای کوچک هستند. اگر بهترین های نسل PS3 را از دست داده اید اما PS4 دارید، اینها را امتحان کنید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تعمیر تلویزیون منطقه 13

استفاده از پیشنهادات Cross-Buy و Cross-Gen در کنسول بازی ویدیویی

تنها راه دیگر بازی عناوین PS3 در PS4، تبلیغات خرید متقابل است. اینها به شما امکان می دهند وقتی یک بازی را در یک سیستم خریداری می کنید، روی چندین سیستم دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر Doki-Doki Universe را در PS3 خریداری کرده اید، بدون هزینه اضافی به طور خودکار به نسخه PS4 دسترسی دارید.

به طور مشابه، هنگامی که نسل PS4 شروع به کار کرد، برخی از بازی های چند نسلی نیز ارتقاء سیستم جدید را با هزینه ای اندک ارائه کردند. به عنوان مثال، اگر Battlefield 4 را در PS3 خریداری کرده اید، می توانید با 10 دلار دیگر به نسخه PS4 ارتقا دهید. نسخه های فیزیکی بازی ها دارای کد داخلی برای فعال کردن پیشنهاد بودند، در حالی که خریدهای دیجیتالی به طور خودکار نسخه های بعدی را کاهش می دهد.

کتابخانه بازی خود را در PS4 بررسی کنید تا ببینید به هر کدام از این موارد دسترسی دارید یا خیر. کدها احتمالاً در حال حاضر منقضی شده اند، اما پیشنهادات دیجیتالی هنوز می تواند معتبر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 16 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »