نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

همه چیز درباره تبلت ایکس ویژن

این روزها تبلت ایکس ویژن به یکی از ابزارهای هوشمند و پرطرفدار این برند تبدیل شده تا جایی که اغلب کاربران تمایل به خرید و استفاده از این دستگاه دارند. در این میان تعمیر تبلت ایکس ویژن هم نیاز به دانش و مهارت خاصی داشته و کار هر کسی نیست. سوال اغلب کاربران این است که تبلت‌های ایکس ویژن چه مزیت و امکاناتی در اختیار کاربران قرار می دهد؟ پاسخ به این سوال باعث شد تا در این مقاله تبلت‌های ایکس ویژن را به طور کاملا تخصصی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

تبلت ایکس ویژن

مهم‌ترین خدمات تعمیر تبلت در نمایندگی ایکس ویژن

تبلت یکی از ابزارهای هوشمندی است که با ورود خود زندگی افراد را آسان کرده و دنیای دیجیتال را تغییر داد. این ابزار هوشمند امکانات فوق العاده و جذابی در اختیار کاربران قرار می دهد اما مانند هر دستگاه هوشمندی مزایا و معایب خاص خود را دارد.

توصیه می کنیم هنگام خرابی تبلت هوشمند خود اگر دانش کافی در زمینه تعمیر آن ندارید، حتما از یک متخصص حرفه ای در این زمینه کمک گرفته یا به یکی از نمایندگی های معتبر ایکس ویژن مراجعه کنید.

آشنایی با ال‌سی‌دی تبلت ایکس ویژن

مانیتورایکس ویژن که اصلی‌ترین قطعهٔ آن نیز بوده و علاوه بر کاربردهای مرسوم، نقش دفتر را برای قلمِ مخصوص تبلت ایفا می‌کند. همین ال‌سی‌دی بیشترین میزان حساسیت را در بین قطعات این محصول نیز دارا می‌باشد.

تبلت ایکس ویژن در صورت استفاده نادرست و یا غیر استاندارد و یا جابه‌جایی غیراصولی و بدون استفاده از محافظ‌های مرسوم، دچار آسیب‌دیدگی‌هایی از قبیل ضربه، آب‌خوردگی و… ممکن است شود که در پی آن مانند تمام مانیتورها دچار مشکلاتی همچون شکستگی، پرش تصویر، تغییر رنگ تصویر و… خواهد شد؛ لازم به توضیح است که مثال‌های گفته شده صرفاً مواردی هستند که بیشترین گزارش را توسط کاربران داشته‌اند و آسیب‌های گستردهٔ ال‌سی‌دی تنها محدود به این موارد نیستند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  مشکلات رایج تبلت‌های هوشمند

مشخصات برد تبلت ایکس ویژن

 این قطعهٔ مهم که اجزایی مانند خنک‌کننده، رم، سی‌پی‌یو و… بر روی آن است باید به‌طور جدی و محتاطانه از آن مراقبت کرد. از دلایل شایع خرابی برد تبلت می‌توان به آب‌خوردگی و ضربه اشاره نمود که در این حالت احتمال شکستگی آن وجود دارد که در این صورت باید برد مورد نظر به طور کامل تعویض گردد.

نکتهٔ مهمی که قبل از تعمیر برد تبلت وجود دارد این است که حتماً قبل از شروع عملیات، تست‌یابی اولیه را روی این قطعه حیاتی انجام می‌دهیم تا مشخص شود مشکل دقیقاً از کجا نشأت می‌گیرد. اگر که مادربرد به هیچ عنوان هیچ علائمی از خود نشان ندهد، به‌ ناچار مجبور می‌شویم تا قطعه آسیب دیده را تعویض کنیم.

باتری

باتری تبلت‌های ایکس ویژن مانند هر محصول الکترونیک دیگری، قطعه‌ای مصرفی بوده که بعد از مدتی استفاده، عمر مفید آن به پایان می‌رسد یا به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی، ممکن است خراب شود. باتری به دلیل خاصیت ذاتی‌اش قابلیت تعمیر ندارد و تنها راه، تعویض آن با قطعهٔ اصلی است.

برخورد با مایعات

در صورت چنین مشکلی ابتدا با ناکارآمدی سیستم مواجه می‌شوید و پس از مدت کوتاهی تبلت شما به ‌طور کامل خاموش و غیرقابل ‌استفاده خواهد شد. با توجه به لمسی بودن تبلت‌ها، باید توجه داشت که سوختن ال‌سی‌دی در اثر این اتفاق هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل می‌کند چرا که مانیتور اورجینال تبلت‌های ایکس ویژن کم‌یاب و فوق‌العاده گران هستند.

آسیب دیدن شارژر

 شارژر تبلت ایکس ویژن علی‌رغم کیفیت بسیار خوب آن ممکن است بر اثر ضربه یا دیگر موارد آسیب‌هایی را تجربه کند. مثل باتری، خرید شارژر اورجینال تبلت ایکس ویژن هم نیاز به دقت بالایی دارد از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم به مرکز تخصصی ما مراجعه فرمایید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  خطوط افقی روی تلویزیون ال ‌ای دی

نمایندگی مجاز تعمیر تبلت‌ ایکس ویژن

همان طور که گفته شد تبلت‌های ایکس ویژن نیاز به دقت و تخصصی بیش از دستگاه‌های مشابه دارند وگرنه خسارتی که به کاربر وارد می‌کنند به جز جنبهٔ اقتصادی، باعث از بین رفتن اطلاعات غیرقابل قیمت‌گذاریِ آنها خواهد بود که این به هیچ عنوان مطلوبِ مشتریان گرامی و نیز ما، در مرکز تخصصی تعمیرات ایکس ویژن نیست و به همین دلیل مجرب‌ترین و به‌روزترین کارشناسان و متخصصین ما در خدمت شما هستند تا هر چه زودتر تبلت عزیزتان را صحیح و سلامت همانند روز نخست، تحویل بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آیا می دانید: روش های رفع مشکل هنگ کردن تبلت هوشمند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »