نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه PS4 را از حالت Safe Mode خارج کنیم؟

هیچ کنسولی کامل نیست و پلی استیشن 4 نیز مانند سایر کنسول ها دارای چندین باگ و اشکال است که هر گیمری از آنها می ترسد. یک مشکل بسیار معروف در PS4 «حلقه مرگ حالت ایمن» است. همانطور که از نام آن پیداست، PS4 شما بر روی شما می‌میرد و نمی‌توانید دوباره آن را شروع کنید. باید بدانید که هر مشکلی چند راه حل دارد. برخی از راه حل ها آسان هستند در حالی که شما باید برای دیگران به متخصصان مراجعه کنید. اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید خودتان برای تعمیر پلی استیشن 4 خود در خانه انجام دهید.

در این مقاله، شما را در مورد اقدامات مناسبی که می توانید برای راه اندازی مجدد پلی استیشن خود با حداقل از دست دادن داده، زمان و هزینه انجام دهید، راهنمایی می کنیم. با حالت ایمن PS4، حلقه حالت ایمن، پاسخ سونی به این مشکل، دلایل احتمالی پشت این مشکل و راه حل های موجود آشنا خواهید شد. این اطلاعات به شما در حل این مشکل کمک می کند و از تکرار آن جلوگیری می کند. با سوال اساسی شروع کنید.

حالت ایمن در PS4 چیست؟

حالت ایمن برای اجرای تنها سرویس‌های ضروری میان‌افزار و جلوگیری از تداخل درخواست‌های خارجی در حین دانلودها و به‌روزرسانی‌ها که باعث شکست آنها می‌شود، مفید است. می‌توانید حالت امن را برای سفارشی‌سازی سرویس‌هایی که می‌خواهید اجرا کنید، تشخیص خطاهای احتمالی در سیستم، مسدود کردن و جایگزینی فایل‌های خراب، بازنشانی به تنظیمات قدیمی‌تر و حتی پاک کردن فضای ذخیره‌سازی به حالت کارخانه شروع کنید.

مشکل PS4 من چیست؟

مشکل اینجاست که شما نمی توانید از حالت ایمن خارج شوید، مهم نیست که چند بار به طور عادی راه اندازی مجدد کنید. دلایل مختلفی می تواند پشت حلقه مرگ حالت ایمن در PS4 شما باشد و قطع ناگهانی برق در حین کارکرد سیستم، خاموش شدن اجباری در حین دانلود یا به روز رسانی، اجرای فایل های خراب دلایل کمی هستند که معمولا مشاهده می شوند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  چرا پلی استیشن دیسک را وارد دستگاه نمی کند؟

باید بدانید که پلی استیشن 4 شما با دیدن این پیام در حالت Safe Mode Death Loop قرار دارد.

«دستگاه ذخیره‌سازی USB را که حاوی فایل به‌روزرسانی برای نصب مجدد نسخه 1.52 یا جدیدتر است، وصل کنید».

به شما می گوید که یک فایل را دانلود کنید، آن را در USB ذخیره کنید و سپس آن را وصل کنید و دوباره راه اندازی کنید. اما این برای اکثر کاربران نیز کارساز نبود. اگر با چنین موقعیتی مواجه شدید، کاری که اکنون باید انجام دهید این است که روش های زیر عنوان بعدی را امتحان کنید تا از حالت ایمن خارج شوید.

منوی حالت ایمن را باز کنید

یک راه ساده برای باز کردن منوی تشخیصی در حالت ایمن پلی استیشن 4، فشار طولانی دکمه پاور PS4 است.

  • ابتدا باید PS4 را به طور معمول خاموش کنید.
  • دکمه پاور را فشار دهید و صدای بوق را می شنوید، اما باید دکمه را نگه دارید تا صدای بوق دوم را بشنوید.
  • باید کنترلر خود را از طریق کابل USB وصل کنید و دکمه PS را فشار دهید.

این شما را به صفحه منو با گزینه های زیادی می برد. برخی از این گزینه ها می توانند مشکل شما را حل کنند و ما روش هایی را با کمترین از دست دادن داده ها امتحان خواهیم کرد.

چگونه PS4 خود را از حالت امن خارج کنیم؟

پس از رسیدن به منوی حالت ایمن، می‌توانید برخی از گزینه‌ها را مشاهده کنید که هر کدام از این گزینه‌ها می‌تواند برای حل مشکل شما مفید باشد. شما باید همه اینها را امتحان کنید اما همراه با آن بخوانید زیرا ما شما را در مورد خطر از دست دادن اطلاعات با تنظیمات خاص راهنمایی می کنیم.

این مطلب توصیه شده برای شما :  نحوه عیب یابی رایج ترین مشکلات مانیتور ایکس ویژن

گزینه شماره 1: راه اندازی مجدد عادی

شما باید این را امتحان کرده باشید، اما اگر نه، باید این کار را انجام دهید زیرا سیستم راه اندازی مجدد می تواند اشکالات و اسکریپت های خراب را از پردازش حذف کند. به غیر از این، باید PS4 را خاموش کنید و مدتی بگذارید تا خنک شود. سپس حالت امن را باز کرده و از منوی حالت امن راه اندازی مجدد کنید. اگر کار نکرد، فقط به راه حل های بعدی بروید.

گزینه شماره 2: وضوح صفحه نمایش

کاهش وضوح صفحه به تنظیمات پایین تر، بار روی سیستم را کاهش می دهد و مشکلات موجود در تنظیمات پیش فرض را حل می کند. برخی از کاربران این روش را مؤثر تشخیص داده بودند و سیستم به طور معمول پس از راه اندازی مجدد راه اندازی می شود.

گزینه شماره 3: به روز رسانی نرم افزار

برخی از اشکالات در نرم افزار سیستم وجود دارد که با نصب آپدیت جدید برطرف می شود. باید سعی کنید نرم افزار سیستم را به روز کنید و سیستم را مجددا راه اندازی کنید. این شانس زیادی برای رفع مشکل بدون خطر از دست دادن داده دارد زیرا نصب به‌روزرسانی‌ها از فایل‌های ذخیره شده قطع می‌شود.

گزینه شماره 4: تنظیمات پیش فرض را بازیابی کنید

اگر به روز رسانی نرم افزار جواب نداد، باید سعی کنید تمام تنظیمات را به حالت پیش فرض کارخانه برگردانید و سیستم را راه اندازی مجدد کنید. این معمولا هیچ یک از فایل های شما را در حافظه از بین نمی برد، بنابراین می توانید بدون هیچ نگرانی این کار را امتحان کنید. همچنین، شانس خوبی برای رفع مشکل دارد.

گزینه شماره 5: بازسازی پایگاه داده

اگر روش‌های بالا جواب نداد، می‌توانید یک گزینه اشکال‌زدایی قدرتمند را امتحان کنید که درایو را از هر گونه ویروس احتمالی پاک می‌کند. بازسازی پایگاه داده شما به داده های پلی استیشن شما آسیبی نمی رساند حتی اگر آن را اغلب اجرا کنید. بازسازی به کنسول کمک می کند تا به طور موثر به داده ها دسترسی پیدا کند و از شر فایل های خراب خلاص شود. اجرای این گزینه می تواند این مشکل را حل کند اما کمی زمان می برد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  دلایل کار نکردن کنترلر PS4 ایکس ویژن

این راه حل ارزش صبر کردن را دارد زیرا شانس بالایی برای حل مشکل شما بدون آسیب رساندن به داده های شما دارد. اگر اینطور نیست، ممکن است مجبور شوید به دنبال راه حل های بی رحمانه باشید.

گزینه شماره 6: پلی استیشن 4 را راه اندازی کنید

این گزینه اطلاعات هارد دیسک شما را پاک می کند و فقط اطلاعات ذخیره شده در فضای ابری ذخیره می شود. اما اگر روش‌های دیگر جواب نداد، این تنها راهی است که برای شما باقی می‌ماند. شما می توانید با بیرون آوردن هارد دیسک و اجرای آن بر روی یک کنسول جداگانه یا حتی یک کامپیوتر، اطلاعات خود را ذخیره کنید. داده ها را کپی کنید و Playstation 4 را مقداردهی اولیه کنید.

اطلاعات شما پاک می شود اما نرم افزار سیستم همچنان روی پیش فرض کارخانه تنظیم شده است. این مطمئناً مشکل را حل می کند. با این حال راه حل دیگری وجود دارد.

گزینه شماره 7: نصب مجدد نرم افزار سیستم

اگر تمام داده‌های خود را پاک می‌کنید، باید نرم‌افزار سیستم را نیز پاک کرده و مجدداً نصب کنید. این یک کنسول تازه با بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار می دهد. متأسفیم که مجبور شدید داده های خود را حذف کنید، اما این مورد برای بسیاری دیگر وجود داشته است. توصیه می کنیم گزارشی را برای سونی ارسال کنید تا آنها بتوانند این مشکل را یکبار برای همیشه حل کنند.

مقالات مرتبط:

افزایش عمر کنسول بازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »