نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

۷ مشکل رایج Xbox One و One S

معرفی 7 مشکل رایج Xbox One و One S

۷ مشکل رایج Xbox One و One S/ ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان اس کنسول‌های خوبی هستند، اما بدون مشکل نیستند. راهنمای ما رایج‌ترین مزاحمت‌های Xbox و نحوه رفع سریع آنها را توضیح می‌دهد – هر نسخه ای از Xbox که دارید، همه چیزهایی که باید بدانید و همه راه‌حل‌هایی که نیاز دارید در اینجا هستند. مایکروسافت کنسول ایکس باکس وان خود را در سال 2016 به‌روزرسانی کرد و Xbox One S اکنون با پشتیبانی از بلوری 4K و طراحی بسیار باریک‌تر عرضه می‌شود. اما با وجود به‌روزرسانی جدید براق، کنسول هنوز هم بدون مشکل نیست. در اینجا مشکلات اصلی ایکس باکس وان و ایکس باکس وان اس و نحوه رفع آنها آورده شده است.

۷ مشکل رایج Xbox One و One S

چرا نمی توانم بازی های Xbox 360 خود را در Xbox One بازی کنم؟

هنگامی که ایکس باکس وان برای اولین بار در سال 2013 راه اندازی شد، سازگاری با نسخه قبلی نداشت، به این معنی که بازی های قدیمی ایکس باکس 360 شما روی کنسول جدید کار نمی کنند. خوشبختانه، مایکروسافت از آن زمان به خوبی دیده شده و سازگاری با نسخه قبلی را به ایکس باکس وان اضافه کرده است.

با این حال، همه بازی‌های 360 شما روی آخرین کنسول اجرا نمی‌شوند. زمانی که در سال 2015 قابلیت Backwards Compatibility اضافه شد، تنها 104 بازی Xbox 360 روی Xbox One کار می کردند. از آن زمان تعداد بیشتری اضافه شده است و اکنون این تعداد به 309 رسیده است.

البته، این بدان معناست که بسیاری از عناوین قدیمی هنوز روی ایکس باکس وان اجرا نخواهند شد، بنابراین اگر متوجه می‌شوید که نسخه Halo 4 شما بارگیری نمی‌شود، متأسفانه تا زمانی که مایکروسافت تصمیم به اضافه کردن پشتیبانی نکند، شانسی برای شما نخواهد داشت.

این مطلب توصیه شده برای شما :  عیب یابی تصویر تار تلویزیون ایکس ویژن

این قطعاً Full HD نیست

ایکس باکس وان یک کنسول فول اچ‌دی است که می‌تواند بازی‌های 1080p را با سهولت – در تئوری – انجام دهد. با این حال، همه بازی‌ها با این وضوح خروجی ندارند – برخی مانند اکثر بازی‌های Xbox 360 «فقط» 720p هستند، در حالی که برخی با کیفیت 900p و برخی دیگر با کیفیت Full HD اجرا می‌شوند.

زمانی که قرار است ایکس باکس وان یک کنسول نسل بعدی باشد، این کمی عجیب به نظر می رسد. با این حال، دلایل واضحی برای این وجود دارد. استفاده از رزولوشن یا نرخ فریم کمتر به جلوگیری از مشکلات عملکردی که با بازی‌های بزرگ می‌آیند کمک می‌کند. به عنوان مثال، Battlefield 4 با وضوح 720p اجرا می شود، در حالی که Need For Speed: Rivals با وضوح کامل 1080p اجرا می شود.

یک گوگل سریع قبل از خرید باید به شما اطلاع دهد که آیا یک بازی با وضوح کامل اجرا می شود یا خیر. همچنین شایان ذکر است که بازی هایی که با کیفیت Full HD اجرا می شوند معمولا نرخ فریم کمتری دارند. Battlefield 4 فوق‌العاده دارای نرخ 60 فریم در ثانیه است، در حالی که Need For Speed، اگرچه وضوح بالاتری دارد، تنها با سرعت 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شود.

آخرین به روز رسانی دانلود نمی شود

اگر می‌خواهید کنسول خود را به‌روزرسانی کنید، اما متوجه می‌شوید که دانلود خیلی بیشتر از آنچه باید طول می‌کشد – یا حتی شروع نمی‌شود – ممکن است بهتر باشد بار دیگر دانلود کنید. این به این دلیل است که در حالی که همه سعی می کنند آخرین به روز رسانی سیستم را دانلود کنند، ترافیک روی سرور مایکروسافت ممکن است بالا باشد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  ضربه خوردن پنل تلویزیون

البته، این مشکل می‌تواند ناشی از اتصال اینترنت شما باشد، بنابراین ترفند قدیمی راه‌اندازی مجدد روتر ممکن است مشکل را برطرف کند. در غیر این صورت، به صفحه وضعیت لایو مایکروسافت بروید تا ببینید آیا شرکت در پایان خود با مشکل مواجه است یا خیر. اگر چنین است، باز هم باید منتظر ماند تا شرکت خودش را مرتب کند.

همچنین می توانید یک هارد ریست را روی کنسول امتحان کنید که کش را پاک کرده و کارت شبکه را بازنشانی می کند. به سادگی دکمه پاور را برای پنج ثانیه نگه دارید تا کنسول خاموش شود. سپس می توانید آن را از برق بکشید، آن را به مدت 30 ثانیه بگذارید و دوباره وصل کنید.

در نهایت، با باز کردن راهنما و رفتن به Settings>All Settings>Network، اتصال خود را تست کنید. از اینجا باید “آزمایش اتصال شبکه” را در سمت راست مشاهده کنید. اگر پس از اجرای آزمایش، کد خطای خاصی دریافت کردید، به صفحه لیست خطاهای اتصال مایکروسافت بروید تا متوجه شوید که چه چیزی اشتباه است.

 کنسول روشن نمی شود

هیچ چیز نگران‌کننده‌تر از زمانی نیست که کنسول شما حتی روشن نمی‌شود، و به نظر می‌رسد ایکس باکس وان به‌طور خاص مستعد ایجاد نگرانی شدید صاحبان خود از این طریق است. اما قبل از اینکه کنسول خود را با ناامیدی از پنجره به بیرون پرتاب کنید، چند چیز وجود دارد که باید امتحان کنید.

ناگفته نماند که قبل از هر چیز دیگری، باید بررسی کنید که همه چیز به درستی وصل شده است و در واقع برق را روشن کرده اید.

این مطلب توصیه شده برای شما :  افزایش فضای ذخیره سازی PS5

اگر مطمئن هستید که همه چیز به درستی وصل شده است، چراغ برق آجر Xbox One را بررسی کنید. باید نارنجی یا سفید باشد تا نشان دهد در حال دریافت برق است. اگر نور وجود نداشته باشد، فقط مشکل را شناسایی کرده اید. یک پریز دیگر را امتحان کنید، و اگر هنوز نور وجود ندارد، وقت آن است که با مایکروسافت برای جایگزینی آجر برقی تماس بگیرید.

اگر در آجر برق دارید و خود دکمه پاور کنسول روشن می‌شود، اما تصویری روی صفحه نمایش وجود ندارد، بررسی کنید که به‌طور تصادفی کابل HDMI را به‌جای خروجی HDMI به پورت «HDMI In» وصل نکرده‌اید. ‘ بندر. بسیاری از جلسات بازی به دلیل این اشتباه ساده به تاخیر افتاده است.

پیشنهاد مطالعه: بازنشانی تنظیمات کارخانه ایکس باکس وان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 9 =

قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
علت صدای زیاد فن PS4

تا به حال به علت صدای زیاد فن PS4  فکر کرده اید؟ در حالی که پلی استیشن 4 به عنوان یک کنسول بازی تاریخی توانسته

ادامه مطلب »
قطع شدن دائمی کنترلر PS4
مقالات سایت
قطع شدن دائمی کنترلر PS4

دلایل قطع شدن دائمی کنترلر PS4 چیست؟ آیا کنترلر PS4 شما در لحظات تصادفی قطع می شود؟ آیا ناامید شده اید زیرا درست قبل از

ادامه مطلب »
استفاده از Discord درXbox
مقالات سایت
استفاده از Discord درXbox

استفاده از Discord درXbox چگونه است؟ پس از سال ها شایعات و درخواست های بازیکنان ایکس باکس، پشتیبانی بومی Discord به طور رسمی برای نسخه

ادامه مطلب »