نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صفحه سیاه مرگ Xbox One

صفحه سیاه مرگ Xbox One . Xbox One یک سیستم کنسول خانگی عالی است که بسیاری از گیمرها از استفاده از آن لذت می برند. در حالی که این دستگاه قابل اعتماد است و دارای برخی مشخصات عالی است، ممکن است گاهی اوقات دچار مشکل شود.

دارندگان ایکس باکس اخیراً متوجه مشکلاتی مانند خاموش شدن خود به خود ایکس باکس و “صفحه سیاه مرگ” شده اند. این صفحه سیاه باعث می شود تا بازی و استفاده از سیستم شما در تمام ظرفیت خود غیرممکن باشد. همانطور که منوهای بازی و حتی کل صفحه شما خاموش می شود و پاسخ نمی دهد. ما در اینجا برخی از بهترین راه ها را برای رفع این مشکل ارائه کرده ایم.

صفحه سیاه مرگ Xbox One
صفحه سیاه مرگ Xbox One

آیا صفحه سیاه مرگ قابل تعمیر است

برای پاسخ به این سوال به سادگی، صفحه سیاه مرگ Xbox One در اکثر موارد قابل تعمیر است. اما صفحه سیاه مرگ با ایکس باکس وان شما چه می کند؟ خوب، این نوع خرابی باعث می شود منوی اصلی و داشبورد شما یکی از دو کار را انجام دهد. یا شروع به چشمک زدن و چشمک زدن زیاد می کند یا کنسول شما به سادگی یک صفحه سیاه نمایش می دهد. علاوه بر این، چندین مورد مختلف وجود دارد که در آن صفحه سیاه مرگ را مشاهده خواهید کرد.

به عنوان مثال، وقتی ایکس باکس وان خود را روشن می کنید، می توانید صفحه سیاهی ببینید. این مشکل ممکن است هنگام بارگذاری بازی یا حتی پس از به روز رسانی کنسول نیز رخ دهد. به عبارت دیگر، این نوع نقص ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد.

این مطلب توصیه شده برای شما :  راهنمای گام به گام تمیز کردن مانیتور ایکس ویژن

چگونه صفحه سیاه مرگ را در Xbox One تعمیر کنید

رفع مشکل راه اندازی

برای بسیاری از دارندگان ایکس باکس، ممکن است هنگام راه اندازی ایکس باکس، صفحه سیاه مرگ را ببینید. ما در اینجا به نحوه رفع مشکلات راه اندازی می پردازیم.

  • ده دقیقه صبر کن اگر ایکس باکس شما درست راه اندازی نمی شود و یک صفحه سیاه نشان می دهد، توصیه می کنیم ابتدا اجازه دهید ایکس باکس شما ده دقیقه در این حالت بماند.
  • بیرون کشیدن دیسک اگر صفحه ایکس باکس شما پس از ده دقیقه به حالت عادی برنگردد، می توانید دیسک را خارج کنید که ممکن است تغییری در سیستم ایجاد کند.
  • کنسول خود را ریست کنید به سادگی دکمه پاور را نگه دارید و Xbox خود را ریست کنید. برق را حداقل برای پنج دقیقه خاموش نگه دارید، سپس ایکس باکس خود را دوباره روشن کنید. هنگامی که آن را پشتیبان گیری می کنید، صفحه نمایش شما باید به درستی کار کند.

Xbox Startup Troubleshooter را راه اندازی کنید

این گزینه برای همه کار نمی کند، اما اگر سیستم شما بازی شما را بارگذاری نمی کند و صفحه سیاه تولید می کند، می توانید آن را امتحان کنید.

  • برای دسترسی به عیب‌یاب راه‌اندازی Xbox، باید Xbox خود را خاموش کنید.
  • در مرحله بعد، باید دکمه های Pair، Eject و Xbox را به طور همزمان فشار دهید. پس از آن، دکمه های Eject و Pair را به تنهایی برای حداقل ده ثانیه نگه دارید. با این کار صفحه عیب‌یابی راه‌اندازی Xbox ظاهر می‌شود.
  • هنگامی که Xbox دوباره آنلاین شد و روشن شد، در صفحه عیب یابی خواهید بود. از اینجا می توانید Xbox خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. شما همچنین می توانید به روز رسانی سیستم را انجام دهید. هر دو گزینه به طور بالقوه می توانند به صفحه سیاه کمک کنند.
این مطلب توصیه شده برای شما :  وصل نشدن تبلت ایکس ویژن به رایانه

کنسول را دوباره باز کنید

اگر کنسول شما هنگام بارگذاری یک بازی صفحه سیاه مرگ را دریافت کند چه؟ در ادامه در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

  • ابتدا از بازی خود خارج شوید.
  • پس از خاموش کردن بازی، کنسول خود را خاموش کنید.
  • سپس، پس از مدتی انتظار، می توانید کنسول خود را روشن کرده و برنامه ها و بازی هایی که استفاده می کردید را دوباره باز کنید. صفحه سیاه باید از بین برود و بازی های شما باید کاملاً در دسترس و قابل بارگیری باشند.

وارد حالت آفلاین شوید

اگر صفحه سیاه مرگ ظاهر شد، ممکن است مشکل شبکه یا Xbox Live مشکل باشد. برای رفع این مشکل:

  • مطمئن شوید که وای فای خود را خاموش کرده اید، این به شما کمک می کند تا به حالت آفلاین بروید.
  • Xbox خود را ریست کنید و سپس می توانید به Xbox Live برگردید.

سخت افزار شبکه چرخه قدرت

در برخی موارد، ممکن است مشکل از ایکس باکس شما نباشد، اما در واقع ممکن است مشکل اینترنت شما باشد. بنابراین، شما باید سخت افزار شبکه خود را چرخه برق دهید.

  • ابتدا مطمئن شوید که سخت افزار شبکه خود را خاموش کرده اید. فقط دکمه پاور را فشار دهید و نگه دارید تا خاموش شود.
  • بعد، سخت افزار را از برق بکشید و سپس بگذارید خنک شود و به درستی خودش را بازیابی کند.

بعد از اینکه پنج دقیقه صبر کردید، می توانید سخت افزار شبکه خود را وصل کنید و سپس آن را روشن کنید. این باید به تنظیم مجدد شبکه و خلاص شدن از شر صفحه سیاه مرگ Xbox کمک کند.

این مطلب توصیه شده برای شما :  تنظیم صدا تلویزیون

تغییر زبانه ها

تغییر زبانه ها یکی از ساده ترین راه ها برای خلاص شدن از شر صفحه سیاه مرگ است. به خصوص اگر صفحه نمایش شما در حالی که سیستم شما کار می کند سیاه شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه Home را روی کنترلر کنسول خود فشار دهید. این به شما امکان می دهد از صفحه سیاه خارج شوید و به برگه دیگری بروید.

از فروشگاه ایکس باکس دیدن کنید

همچنین می توانید برای رفع مشکلات صفحه سیاه خود به فروشگاه Xbox مراجعه کنید. اگرچه، این روش دیگری است که ممکن است کار نکند، به خصوص اگر مشکل راه اندازی دارید.

  • ابتدا دکمه Xbox را روی کنترلر خود فشار دهید. از اینجا راهنما در سمت چپ شما ظاهر می شود.
  • پس از اینکه به راهنمای خود دسترسی پیدا کردید، برای یافتن فروشگاه Xbox به آن بروید. روی نماد کلیک کنید و به فروشگاه بروید. سپس به تب قبلی خود برگردید و ببینید آیا صفحه سیاه ناپدید شده است یا خیر.

پیشنهاد مطالعه: علت فریز کردن یا هنگی در تبلت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 18 =

صفحه سیاه مرگ Xbox One
مقالات سایت
صفحه سیاه مرگ Xbox One

صفحه سیاه مرگ Xbox One . Xbox One یک سیستم کنسول خانگی عالی است که بسیاری از گیمرها از استفاده از آن لذت می برند.

ادامه مطلب »