نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مرکز تخصصی تعمیر ایکس ویژن

تعمیر تخصیص ایکس ویژن با نام های : مرکز تلویزیون ایکس ویژن ، تعمیر تخصصی تلویزیون ایکس ویژن ، مرکز ایکس ویژن نیز شناخته می شود.

تعمیرات تخصصی ایکس ویژن امکان ارائه انواع خدمات پیشرفته در زمینه ی تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات توسط کارشناسان متخصص خود را با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته در پارت‌های متعدد تعمیراتی برای مشتریانش فراهم می دارد. مرکز ایکس ویژن قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در محصولات ایکس ویژن می‌باشد.

  • تعمیرکاران ایکس ویژن با گذراندن دوره‌های تخصصی و آشنایی با ساختار و عملکرد هر مدل از محصولات ایکس ویژن توسط اساتید مجرب در مرکز تلویزیون ایکس ویژن  ، شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح محصولات آموخته‌اند.
  • کارشناسان مرکز ایکس ویژن با داشتن بهترین آرشیو از محصولات تلویزیون ایکس ویژن و شناخت کامل بر کارکرد همه ی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هرکدام از محصولات تلویزیون ایکس ویژن، میتوانند همه ی دستگاه های معیوب را تعمیر نمایند.
  • کارشناسان ایکس ویژن تخصص تعمیر و بازسازی را با شرکت در دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه مادیران کسب نموده اند ، بدین وسیله می‌توان گفت کارشناسان به ارائه بالاترین سطح خدمات تعمیراتی رسیده اند.
  • ایکس ویژن حوزه کاری خویش را با تمرکز بر حیطه تخصص کارشناسان مجرب بنا نهاده و از ورود به حیطه های نامرتبط خودداری کرده است و به ارائه خدمات می پردازد. از جمله خدماتی که توسط کارشناسان مرکز تلویزیون ایکس ویژن ارائه می شود آماده کردن تازه ترین اخبار مرتبط با محصولات آن و به اشتراک گذاشتن آنها با مشتریان مرکز ایکس ویژن میباشد .
نمایندگی ایکس ویژن

سابقه مرکز تعمیرات در دستگاه ایکس ویژن تهران

ایکس ویژن (X-Vision) که نامی تجاری و ایرانی است متعلق به گروه مادیران میباشد که عهده دار عرضه ی لوازم الکترونیکی مصرفی مختلفی به بازارهای داخلی و بین‌المللی است. تلویزیون ایکس ویژن در سال 1343 تاسیس گردیده است و یکی از شرکت های موفق و معتبر درحوزه ی IT در ایران میباشد. تعمیر دستگاه ایکس ویژن کاملا خصوصی است و دارای تجربه ای بیش از 50 سال در ارائه محصولات باکیفیت و عرضه بهترین لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی و خدمات پس از فروش در اقصی نقاط کشور می باشد .

از محصولات ایکس ویژن نسبت به محصولات مشابه

مرکز ایکس ویژن یکی از تولیدکنندگان موفق و پیشرو در زمینه های مختلف تکنولوژی و اتوماسیون اداری میباشد. محصولات  با توجه به کیفیت بسیار خوبی که دارند قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه با همان کیفیت دارند و همچنین محصولات ایکس ویژن از نظر امکانات سخت افزاری قابلیت های خوبی را به مشتریان خود می دهد، به عنوان مثال می توان به  تلویزیون ایکس ویژن ۳۹ KF30 اشاره کرد چراکه از نظر کیفیت تصویر در رتبه ی بالایی قرار دارد درحالی که سایر رقبای این کمپانی تلویزیون های هوشمند هم سطح این مدل ایکس ویژن را به قیمت های بالاتری ارائه می نمایند.

تعمیرات تخصصی ایکس ویژن

از آنجا که محصولات مرکز ایکس ویژن تولیدات داخلی هستند و با خرید از کالاهای ایکس ویژن به جای رونق دادن به اقتصاد کشور های خارجی می توان چرخه ی اقتصاد داخلی را شکوفا کنیم.

مرکز تلویزیون ایکس ویژن

مرکز تلویزیون ایکس ویژن

مرکز تلویزیون ایکس ویژن دارای تجهیزات تست و عیب یابی تلویزیون های lcd .led  در محل با کمترین زمان و هزینه انجام می دهد مرکز تلویزیون ایکس ویژن تنها مرکزی  است که ضمانت پس از تعمیر قطعات و دستگاه را ارائه می دهد.

تلویزیون ایکس ویژن

در تلویزیون  بخش های مختلفی مثل فلت ، بک لایت ، پنل ، برد، آی سی ، پاور ،LCD  تعمیر میشود . تلویزیون ایکس ویژن در تهران با بیش از 50 تکنسین آماده ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری در شرایط فعلی می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =